NOVO TELÉFONO DE CONTACTO

TELÉFONOS DO CENTRO:

886 110 817       886 110 815       698 120 381 (NOVO)

CURSO DE FORMACIÓN PARA AS FAMILIAS- ABALAR E E-DIXGAL

Ola familias! Este ano comezamos con tantas ganas de ensinar que tamén vos propoñemos unha tarde de formación para vós. Será unha sesión moi sinxela, sobre o manexo de Abalar e para os de 5º e 6º unhas pinceladas do E-dixgal, para que podades botar unha man na casa aos vosos fill@s. Non vos asustedes, non fai falla saber nada de informática, só ter ganas de aprender e pasar un anaco con nós. E para os que tedes que conciliar, non vos preocupedes, haberá un servizo de atención no cole para os nenos e nenas.

Lembrade anotarvos no whatsapp do cole:698120381

INICIO CURSO 2022-2023

LISTAXES DE LIBROS E MATERIAL PARA O CURSO 2022-23

Premer  AQUI PARA ACCEDER Á LISTAXE DE LIBROS 22-23

Premer  AQUÍ PARA ACCEDER Á LISTAXE DE MATERIAL 22-23

A listaxe de material de 5º EP e 6º EP proporcionarase no mes de setembro.

MÁIS LETRAS GALEGAS, DA MAN DAS TANXUGUEIRAS.

A derradeira actividade que levamos a cabo na Semana das Letras Galegas foi unha actividade colaborativa na que participou todo o alumnado do centro escolar. Despois de tantas restriccións...que ganiñas tiñamos de celebrar todos xuntos!

E para mostra...esta fantástica coreografía que preparou con moito agarimo e dedicación, dende o departamento de música. Eles e elas disfrutaron moito. Agora tócavos a vós.

RECITAL POÉTICO LETRAS GALEGAS 2022

O noso alumnado deu mostra da súa competencia lingüística e comunicativa a través do recitado en público dalgúns poemas da nosa literatura galega. Non perdades o vídeo que ven a continuación:

FONDOLIBROS E AXUDAS PARA MATERIAL E LIBROS. CURSO 2022/23

Aberto o prazo para solicitar o FONDOLIBROS e as axudas para adquirir libros e material escolar.

O PRAZO REMATA O DÍA 22 DE XUÑO.

Para máis información clicar nos seguintes arquivos:

FONDOLIBROS FAMILIAS

ORDE FONDOLIBROS 22-23