NOVO TELÉFONO DE CONTACTO

TELÉFONOS DO CENTRO:

886 110 817       886 110 815       698 120 381 (NOVO)

RESERVA DE PRAZA NOS CENTROS ADSCRITOS

Do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro ábrese o prazo de reserva de praza nos centros adscritos para o curso 2021-2022.

Vai dirixido ao alumnado que remata  etapa nun centro escolar e ten que solicitar praza para a seguinte etapa no centro que lle corresponde por adscrición.

Para máis información PREMA AQUÍ.

Consultar DOG do 22 de decembro de 2020.

REPARTO MÁSCARAS DA XUNTA

Do 2 ao 11 de decembro procederase ao reparto de máscaras da Xunta (Orde do 6 de novembro). Son beneficiarias directas as familias ás que se lles proporcionou o cheque de material escolar.

A nai/pai/representante legal de ditos alumnos/as deberán presentarse no centro escolar para recollelas.

MÁSCARAS: 4 UNIDADES DE 35 LAVADOS C/U

HORARIO: DO 2 AO 11 DE DECEMBRO. DE 09:20 A 10:00 E DE 16:00 A 18:00

CONCURSO POSTAIS NAVIDEÑAS. CONCELLO DE TUI

O Concello de Tui organiza un Concurso de Postais de Nadal.

Para participar deben ler as seguintes bases.

ACCEDER Á INFORMACIÓN SOBRE O CONCURSO.

ACCEDER ÁS BASES REGULADORAS.

AVISO IMPORTANTE (17-11-20) CRITERIOS E DISTRIBUCIÓN MÁSCARAS

A Xunta vén de publicar a ORDE do 6 de novembro pola que se regulan os criterios e distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en Educación Primaria.

Todo o alumnado que recibiu as axudas de material escolar da Consellería de Educación no presente curso beneficiarase do reparto de máscaras de forma directa, sen ter que solicitalo.

O alumnado non beneficiario das axudas de material escolar tamén poderá solicitalas sempre que cumpra un dos seguintes requisitos:

- Familias cunha renda per capita igual ou inferior a 6000€ (no exercicio fiscal 2018).

- Alumnado cunha discapacidade igual ou superior a 65%.

IMPORTANTE:

- Débese cubrir o ANEXO I e o ANEXO II  e presentar o Libro de Familia.

- Estes impresos deben entregarse no centro de forma PRESENCIAL.

- O prazo de presentación é do 16 ao 27 de novembro.

PECHE PERIMETRAL DO CONCELLO DE TUI

AVISO URXENTE

A partires do venres, día 6 de novembro, producirase o peche perimetral do Concello de Tui.

As familias dos alumnos/as que vivan fóra do concello de TUI DEBEN SOLICITAR AO CENTRO un certificado de matrícula do neno/a, que lles servirá de xustificante (en caso de que as autoridades competentes llo requiran) á hora de desprazarse ao colexio.

TEÑEN TODO O DÍA DE MAÑÁ, XOVES 5 DE NOVEMBRO, para solicitalo no correo electrónico:

ceip.rebordans@edu.xunta.gal

IMPRESCINDIBLE:

DEBERÁN INDICAR O NOME E OS APELIDOS DO ALUMNO/A.

Atentamente,

A Dirección.

MÁSCARAS: UNHA COR PARA CADA DÍA.

Distribución das máscaras da ANPA.

Unha cor para cada día.

PARA ABRIR O DOCUMENTO PREMA AQUÍ.

CIRCULAR 1- 2020/2021. NORMAS NAS ENTRADAS E SAÍDAS

23 de setembro de 2020

PARA ABRIR O DOCUMENTO PREMA AQUÍ.