Robótica

Programación visual para Educación Primaria.

Desliza para abajo para leer las páginas del libro.

Xogos de mesa de programación.

O alumnado de 4º de primaria iniciouse no mundo do pensamento computacional a través dunha ferramenta moi divertida e motivadora: xogos de mesa. Durante 5 semanas estiveron xogando en grupo con cada un dos 5 xogos que tiñamos e foron coñecendo termos da materia coma comandos, funcións, bucles e moito máis.

Obradoiro automatización industrial para 4º de primaria.

O pasado mércores 20 de novembro, o alumnado de 4º de Educación primaria, dentro do marco da materia de Introducción ao Pensamento Computacional, tivo a gran oportunidade de participar nun obradoiro práctico sobre a automatización industrial da man de Olivia, nai de Natalia alumna do noso centro. Coñecimos como na súa labor coma enxeñeira industrial é moi importante  a programación e a aplicación da lóxica para solucionar problemas. O noso alumnado puido manexar moitos instrumentos que ela trouxo do seu traballo tales como Datamatrix, láseres que recoñecen cores, lectores RFID, balizas, motores, sensores de inducción e infravermello... e moitos máis. 

Distribuir contido

Back to top