Obradoiro sobre a auga

O alumnado do primeiro ciclo fixo un obradoiro a mans de augas de Galicia

Obradoiro sobre a auga

Excursión ó parque de Castrelos

Aproveitando o bo tempo os nenos e nenas de educación infantil, foron camiñando ata o parque de Castrelos.

Visita da escritora María Canosa

O alumando de segundo recibiu a visita de María Canosa xa que na clase leron o seu libro " O día que choveu do revés"

Visita da escritora María Canosa

Visita o Museo MAsso de Bueu

O alumnado de segundo foi a Bueu a visitar o Museo Masso como fin do proxecto do Universo. Alí fixemos o obradoiro que ten como nome con "A de Astrónomas". Encantounos!

Tamén aproveitamos para ver o museo.

Foi unha mañá estupenda!

Visita o Museo MAsso de Bueu

Tamén aproveitamos para ver o museo.

Foi unha mañá estupenda!

VISITA PACO NOGUEIRAS

O venres os nenos e nenas de 5 anos de educación infantil desfrutaron coa visita de PACO NOGUEIRAS.

In Arts... we can be artists!

E... para rematar o trimestre en Arts, aproveitamos o Día da Muller para traballar unha artista da nosa época: Yayoi Kusama.

Primeiro, a coñecimos e aprendimos que o máis característico da súa obra son os puntos que emprega.

Unha vez aprendido isto, comezamos as nosas obras de arte!

Para iso pintamos unhas flores:

E despois disto... as decoramos con pegatinas en forma de círculos, semellando as obras desta artista!

Pero... ademais diso, traballamos o Easter, e repasamos o vocabulario do corpo para facer estos marabillosos coelliños!

E ata aquí este trimestre en Arts no primeiro ciclo de Educación Primaria.

Que estará por vir o próximo trimestre?

Planetario para o alumnado de 2º Primaria

O alumando de segundo reforzou o aprendido no proxecto do espazo gracias a este planetario que veo ao noso cole!

Planetario para o alumnado de 2º Primaria

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

A mestra Carmen leu poesías de Rosalía de Castro caracterizada como ela, Tamén cantamos moitas cancións.

DESFILE DE ENTROIDO

O pasado venres 16 de febreiro puidemos realizar o desfile de entroido, que de novo tivo lugar no exterior do cole, facendo un recorrido polo paseo do Lagares. O alumnado e o profesorado disfrutouno moito, esperamos que as familias tamén!