Skip to Content
Balea s/n O Grove (Pontevedra) CP:36988 Tfno: 886 151 972 ceip.asbizocas@edu.xunta.gal

ACTIVIDADES E MÁIS NOS BLOGUES DO CENTRO

Poderedes consultar todas as actividades que se van realizando no blogues do cole de forma actalizada: no blog da biblioteca e dinamización e no blogue de Educación Física.

Pinchade nas imaxes para acceder!

 

Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 24/25

No DOG do 20/05/2024 publicouse a ORDE do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/25

- A participación no fondo solidario de libros de texto do alumnado que se matricule en 3º e 4º E.Primaria.

- A convocatoria de axudas para adquirir libros de texto para o alumnado que se matricule en 1º e 2º E. Primaria.

- A convocatoria de axudas para adquirir material escolar destinadas a todo o alumnado de E. Primaria.

 

O prazo de solicitudes vai do 21 de maio ata o 21 de xuño, incluído. NON SE ADMITIRÁN SOLICITUDES FÓRA DE PRAZO.

Terán acceso ao formulario da solicitude na aplicación informática "Fondolibros" (https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/) , onde deberán cubrir os datos. Poderá presentarse por vía ELECTRÓNICA, a través da sede da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED330B) (de facela por vía electrónica será necesario tramitar unha solicitude por cada alumno/a, aínda que estean admitidos no mesmo centro).

Tamén se poderá cubrir a solicitude que poderedes recoller no centro ou descargala da aplicación e presentala PRESENCIALMENTE

Teñen toda a información na Orde de Convocatoria:

https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2024/20240520/AnuncioG0761-080524-0003_gl.html

SOLICITUDE BECAS NEAE 2024/25

No BOE do 12 de abril saiu a convocatoria de axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo. Poderedes solicitar esta beca no caso de que o fillo/a asista o próximo curso 24/25 a algún gabinete privado para reeducación pedagóxica ou da linguaxe e que lles supoña o abono dunha cuota mensual.

As familias que o soliciten deben tramitalo por internet na seguinte dirección

 https://sede.educacion.gob.es/sede/login/inicio.jjsp?idConvocatoria=2109


  • Deberán acceder co DNI e contrasinal.
  • Se é a primeira vez que solicitan beca deberán rexistrarse, se é posible, co DNI do alumno/a.

prazo para solicitar as becas vai do 30 de abril ata o 13 de setembro. A documentación presentarase no colexio xunto co informe do gabinete no que van solicitar terapia así como o impreso co número de conta do alumno/a facilitado pola entidade bancaria onde se ingresará o importe da beca. 

Adxúntase o texto da convocatoria. Para calquer dúbida consultar co Departamento de Orientación os mércores e xoves.

LISTAXE DEFINITIVA ADMITIDOS CURSO 24/25

A totalidade do alumnado matriculado neste centro para o curso 24/25 foi admitido.

Podedes consultar a LISTAXE DEFINITIVA no taboleiro do centro ou a traves da aplicación admisionalumnado.

ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2024-25

O prazo de  presentación de solicitudes será do 1 ao 20 de Marzo

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de admisión de xeito manual ou a través da aplicación.

            -A través da aplicación: Entrando en https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado con certificado de identidade e sinatura dixital ou sistema de usuario e clave como a Chave 365, cubrindo a solicitude (Modelo ED550B) e presentandoa na sede electrónica da Xunta.

             -PresencialNa secretaría do centro poderán presentar o impreso ED550B cuberto a man ou a ordenador. Facilitaráselles na Secretaría do Centro. Tamén poden descargalo, cubrilo e /ou imprimilo. Atópase anexado nesta publicación.

 

Documentación a presentar:

             -Modelo de solicitude ED550B cuberto. 

             -Documento acreditativo do requisito de idade do/da alumno/a (fotocopia do DNI ou da folla correspondente do libro de familia).

            -Certificado de matrícula do curso actual (agás para 4º de Ed. Infantil).

            -Convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio, se é o caso.

 

VACANTES PARA O CURSO 2024-25:

 

 4º E. Infantil 

    20* 

5º E. Infantil

   11

6º E. Infantil 

   3

1º Primaria 

     10* 

2º Primaria 

  15

3º Primaria 

   10

4º Primaria 

   8

5º Primaria 

   5

6º Primaria 

  9

 

  * Alumnado con NEAE: tal como establece a lexislación, do total hai que reservar  3 postos escolares por unidade para a escolarización de alumnado con necesidades específicas de atención educativa nos niveis de 4º de Ed. Infantil e 1º de Primaria.

 

SOLICITUDES DE ADMISIÓN

(só para novos alumnos)

Do 1 ao 20 de Marzo

 

PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA NOS CASOS EN QUE HAXA MÁIS DEMANDA QUE OFERTA DE POSTOS

 

Do 21 de Marzo ao

11 de Abril

RESOLUCIÓN PROVISIONAL DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

25 de Abril

RECLAMACIÓNS ás listas provisionais

Do 26 de Abril ao 4 de Maio

RESOLUCIÓN E LISTAS DEFINITIVAS

15 de Maio

IMPUGNACIÓN DAS LISTAS DEFINITIVAS

UN MES a contar desde o 16 de Maio

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

 

Do 20 ao 30 de Xuño

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

CONVIDÁMOSVOS A VISITAR O CENTRO O LUNS 19 DE FEBREIRO, EN HORARIO DE:

MAÑA: DE 11:00 A 11:30H.

TARDE: DE 16:00H A 16:30H.

PREVIA CITA NO TFNO. 886 151 972

 

MATRÍCULA DO 1 AO 20 DE MARZO

AGARDÁMOSVOS!

INICIASE O CONCURSO PILABOT!

Hoxe iniciamos as 6 semanas de participacion no concurso Pilabot e durante este tempo todo o alumnado poderá traer as pilas usadas que teña pola casa.

Para máis información consultade a páxina do concurso: https://pilabot.gal/

 

 

PROGRAMACIÓNS 2023/2024

Enlace para consultas as programacións didácticas do curso 23/24:

 https://abalarbox.edu.xunta.gal/index.php/s/tLAcEE4qdbW2me9

 

RESERVA DE PRAZA DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA PARA O CENTRO ADSCRITO (IES AS BIZOCAS)

Dende o día 15 de xaneiro de 2024 e ata o 5 de febreiro iníciase o proceso de admisión de alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que imparten ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, educación primaria,  educación secundaria obrigatoria e bacharelato, reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación, para o curso 2024/2025.

Neste prazo, os responsables do alumnado de 6º de primaria que vaia continuar a súa escolarización o curso vindeiro no noso centro de secundaria adscrito* (I.E.S. As Bizocas) terá que cumprimentar a solicitude de reserva de praza, ben de xeito manual - solicítase ao tutor-  ou ben facelo de xeito electrónico a través da aplicación informática (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/).

Para a tramitación deste procedemento consultaranse automaticamente os datos de documentos de identidade, renda…etc., a non ser que as familias se opoñan a esta consulta. Neste caso indicarase no apartado correspondente do anexo e achegaranse os documentos necesarios.

 

Coa entrega do ANEXO I, segundo a normativa ao respecto, deberá achegarse:

-         Copia do DNI do solicitante e membros computables da unidade familiar (se denegaran a súa consulta).

-         Documento acreditativo da representación.

- Copia do libro de familia

-         Convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio (se é o caso).


*A circunstancia de que o centro estea adscrito ao IES As Bizocas supón que o alumnado do centro terá prioridade para a admisión.

 

No caso de que o alumnado vaia continuar os seus estudos nun IES diferente ao adscrito non deberán entregar esta reserva e agardarán a próximas comunicacións.

Distribuir contido


by Dr. Radut