HORARIO DO CENTRO

TITORÍAS

LISTADO DE ESTABLECEMENTOS INCLUÍDOS NO PROGRAMA PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL

Estimadas familias

Adxúntase un arquivo cos establecementos nos que se pode gastar o vale de material escolar.

AMPLIACIÓN AXUDAS MATERIAL ESCOLAR 22-23

Publicada no DOG do 14 de outubro de 2022 a Resolución de concesión directa da ampliación das axudas para a adquisición de material escolar. Nesta resolución establécese coma beneficiarias aquelas familias que recibiron o vale para a adquisición de material por importe de 50€.

Ditas familias recibirán un vale adicional de 25€ que poden recoller no centro a partir do martes 18 de outubro en horario de 8:40 a 13:40.

LISTAXE DEFINITIVA DO ALUMNADO ADMITIDO PARA O VINDEIRO CURSO 22/23

Estimadas familias

Publícase a listaxe definitiva de alumnado admitido para o curso académico 2022/2023.

Pode consultarse presencialmente no taboleiro de anuncios situado no interior do centro ou telematicamente a través da aplicación "admisionalumnado".

Lembrade que a formalización da matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

HORARIO ENTRADA E SAÍDA DO CENTRO

Estimadas familias

con motivo do inicio das actividades lectivas, mañá día 9 de setembro, informámosvos que o portal de entrada ao centro ábrese ás 8:25, ata as 8:40 (PRÉGASE PUNTUALIDADE). E as saídas serán escalonadas, quedando do seguinte xeito:

Educación infantil e 1º de e. primaria: ás 13:30.

2º e 3º de e. primaria: ás 13:35.

4º, 5º e 6º de e. primaria: ás 13:40.

Un saúdo.

ADMISIÓN ALUMNADO - LISTAXES DEFINITIVAS

Estimadas familias,

Xa están dispoñibles as listaxes definitivas de admisión de alumnado para o vindeiro curso escolar 2021/2022.

Podedes acceder a elas a través da plataforma “admisión alumnado” ou no taboleiro da entrada do centro escolar.

Tamén podedes chamar ao número do centro: 886 15 19 72.

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS AO ALUMNADO QUE RECIBE A AXUDA

Estimadas familias,

hoxe publicamos a listaxe provisional de admitidos para a distribución de máscaras. Podedes atopar esta listaxe no taboleiro de anuncios da entrada do centro.

A listaxe definitiva será publicada o martes 12 de xaneiro de 2020.

Entrega das máscaras: a entrega das máscaras comezará o martes 12 de xaneiro de 2020. Poderanse recoller nas saídas ou no horario de dirección, publicado na páxina web do centro a principio de curso. Terán que recoller as máscaras os titores/as legais de cada alumno/a (pai, nai).

Moitas grazas

HORARIOS DIRECCIÓN

Estimadas familias,

neste primeiro trimestre do curso escolar 2020-2021, o horario da dirección do centro será o seguinte:

Luns 12:10 - 12:50

Martes: 9:00 - 10:10

Xoves: 9:25 - 10:10

Venres: 9:00 - 9:25 ; 12:10 - 12:50

Pregamos que pidan cita antes de acudir ao centro.

HISTORIAIS ACADÉMICOS

Estimadas familias,

Entre os días 13 e 20 de xullo de 2020, en horario de 9:00 a 13:40, poderedes recoller os Historiais académicos dos nenos e nenas que xa remataron a Educación Primaria no noso centro.

Un saúdo

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO E FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA (2020-2021)

Estimadas familias,

publícase a LISTAXE DEFINITIVA de alumnado admitido para estudar o vindeiro curso académico 2020/21 no CEIP As Bizocas.

Segundo as recomendacións vixentes en materia de protección de datos, pódense consultar as listaxes das seguintes maneiras:

- Presencialmente no taboleiro de anuncios do centro.

- Telematicamente a través da aplicación "admisionalumnado" identificándose previamente, se a solicitude se presentou dese xeito.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

MATRÍCULA 2020-2021

Lémbrase ás famlias que o prazo para a formalización da matrícula do novo alumnado no  centro para o vindeiro curso 2020-2021 abranguerá:

Dende o 6 ata o 10 de xullo. No horario de 8:40 a 13:40.

DOCUMENTOS NECESARIOS:

ANEXO III

-

Certificado de empadroamento (non son válidos os volantes de empadroamento)

-

Fotocopia do libro de familia (folla do/a  alumno/a)

-

D.N.I. do/a alumno/a (se o posúe)

Informe médico

Fotocopia da tarxeta sanitaria

-

Informe de alerxias ou problema de saúde relevantes (se é o caso)

-

Impresos de información internos do centro (solicitude de matrícula, autorización de imaxes e autorización de saídas á contorna)

-

Cuestionario de lingua materna (Só alumnado de tres anos).

-

Fotocopia de documento que acredite a custodia do/a alumna (de ser o caso).

*No caso de separación ou divorcio as solicitudes de admisión e matrícula serán asinadas polos dous proxenitores.

* Os impresos pódense descargar en arquivos anexos.

Para calqueira outra dúbida podedes chamar ao teléfono do centro.