ANPA

CIRCULAR A.N.P.A

Estimadas familias,

Podedes consultar nos documentos adxuntos información relativa á A.N.P.A. trala reunión mantida o martes 27, así como o documentos de inscrición para ser socio/a.

A.N.P.A.: CONVOCATORIA ASAMBLEA XERAL ORDINARIA

Estimadas familias,

No adxunto podedes consultar a información da A.N.P.A. relativa á convocatoria xeral ordinaria, que se levará a cabo o vindeiro martes 27.

Un saúdo.

CARTA DA ANPA: USO DO COMEDOR

Martes 21 de setembro de 2021

IMPORTANTE!

Estimadas familias:

No documento adxunto poden consultar ou descargar a información achegada pola ANPA en relación ao emprego do servizo de COMEDOR.

Poden aclarar dúbidas:

• Por email: asbizocasgrove@gmail.com
  • Deixando unha mensaxe no buzón do colexio
  • Poñéndose en contacto con algúns dos membros da ANPA

DIMISIÓN DA ANPA DO CEIP AS BIZOCAS

Estimadas familias,

como documento anexo subimos a dimisión da directiva da ANPA do CEIP As Bizocas.

Un saúdo

COMEDOR ESCOLAR (2020/21)

Estimadas familias,

a ANPA do CEIP As Bizocas está preparando o comedor para o vindeiro curso escolar 2020/21, e precisan facer unha estimación inicial do número de nenos e nenas que o usarán.

As familias interesadas en que os seus nenos/as sexan usuarios do comedor deben contactar co seguinte número de teléfono: 606643462

Moitas grazas