ANPA

CONVOCATORIA ASAMBLEA XERAL DA ANPA

Pola presente convócase aos pais, nais, titores/titoras dos alumnos e alumnas do C.E.I.P As Bizocas á Asemblea Xeral Ordinaria, que se celebrará na aula do comedor do propio centro, o próximo martes día 12 de setembro de 2023 ás 19.00 hs en primeira convocatoria, 19.15 en segunda, coa seguinte orde do día:

1.- Resumo de actuación levadas a cabo no curso 2022-2023, especialmente no comedor escolar.

2.- Balance de contas da asociación no curso 2022-2023.

3.- Actuacións a levar a cabo de cara ó curso 2023-2024.

a) Comedor escolar

b) Propostas de actividades extraescolares.

c) Outras propostas de interese xeral.

4.- Outros asuntos de interese.

5.- Rogos e preguntas.

A Presidenta

María Gómez Meis

MATRÍCULA COMEDOR ESCOLAR 23/24

Estimadas familias,

a ANPA do CEIP As Bizocas está preparando o comedor para o vindeiro curso escolar 23/24, e precisan facer unha estimación inicial do número de nenos e nenas que o usarán.

Achégase adxunta a matrícula do comedor escolar.

FORMULARIO DE INSCRICIÓN NA ANPA 23/24

Dende a ANPA do CEIP As Bizocas fannos chegar o formulario de inscrición para facerse socio/a da ANPA no vindeiro curso 23/24.

Podedes descargar o formulario en adxuntos.

CIRCULAR A.N.P.A

Estimadas familias,

Podedes consultar nos documentos adxuntos información relativa á A.N.P.A. trala reunión mantida o martes 27, así como o documentos de inscrición para ser socio/a.

A.N.P.A.: CONVOCATORIA ASAMBLEA XERAL ORDINARIA

Estimadas familias,

No adxunto podedes consultar a información da A.N.P.A. relativa á convocatoria xeral ordinaria, que se levará a cabo o vindeiro martes 27.

Un saúdo.

CARTA DA ANPA: USO DO COMEDOR

Martes 21 de setembro de 2021

IMPORTANTE!

Estimadas familias:

No documento adxunto poden consultar ou descargar a información achegada pola ANPA en relación ao emprego do servizo de COMEDOR.

Poden aclarar dúbidas:

• Por email: asbizocasgrove@gmail.com
  • Deixando unha mensaxe no buzón do colexio
  • Poñéndose en contacto con algúns dos membros da ANPA

DIMISIÓN DA ANPA DO CEIP AS BIZOCAS

Estimadas familias,

como documento anexo subimos a dimisión da directiva da ANPA do CEIP As Bizocas.

Un saúdo

COMEDOR ESCOLAR (2020/21)

Estimadas familias,

a ANPA do CEIP As Bizocas está preparando o comedor para o vindeiro curso escolar 2020/21, e precisan facer unha estimación inicial do número de nenos e nenas que o usarán.

As familias interesadas en que os seus nenos/as sexan usuarios do comedor deben contactar co seguinte número de teléfono: 606643462

Moitas grazas