MOCHILA VIAXEIRA DEPORTIVA

Os nenos e nenas do CEIP AS BIZOCAS están moi contentos e contentas coa mochila viaxeira! Por iso iremos renovando e cambiando o material das mesmas neste segundo trimestre.

Recordade que podedes enviarnos fotos xogando co material viaxeiro a:

ceip.asbizocas@edu.xunta.gal

Moitas grazas!

MOCHILA VIAXEIRA DEPORTIVA

CAMPO A TRAVÉS - XOGADE 11/01/2023

Por fin despois moitos intentos frustrados debido ao mal tempo, este pasado mércores 11 de xaneiro, o alumnado do CEIP As Bizocas (dende 2.º ata 6.º de Primaria) participou na carreira de campo a través organizado por Deporte Escolar (Xogade).

O evento tivo lugar no pinar de Montalvo e os participantes tiveron que percorrer distancias dende os 450 metros ata os 900m.

Por suposto, esta actividade esta vinculada ao noso proxecto actual, os ODS (concretamente co número 3 "Saúde e Benestar")

Todos e todas remataron os seus percorridos satisfactoriamente! Noraboa!

Pinchade no enlace do blog da biblioteca para ver as fotos! aquí

CAMPO A TRAVÉS - XOGADE 11/01/2023

ACTIVIDADE - FUNDACIÓN PHOENIX KIDS

TRIATLON.ORG | PHO3NIX KIDS by Javier Gomez Noya | 2021 | Pontevedra

O pasado 16 de novembro levamos a cabo unha xornada de fomento da actividade física e estilos de vida saudables grazas á Fundación Phoenix Kids, con presenza en varios países europeos. Javier Gómez Noya é o deportista de gran palmarés (5 veces campión do mundo e medallista olímpico) que promove a iniciativa en España.

Nesta actividade, o alumnado realizou diferentes probas de condición física, todas elas moi motivantes.

Podedes ver as fotos pinchando aquí.

XORNADAS DE BALONMÁN PARA 4º CURSO

Dende o pasado 8 de novembro, o alumnado de cuarto curso puido levar a cabo 4 sesións dirixidas por Sergio, un dos adestradores do Clube Balonmán Rasoeiro.

Esta iniciativa, desenvolta a través do "Plan Corresponsables" e o Xogade (Plan Proxecta), fixo posible o achegamento dun deporte tan completo como é o balonmán aos rapaces e rapazas de 4º curso do CEIP As Bizocas. Foron unhas sesións moi dinámicas nas que o pasaron en grande aprendendo.

PROMOCIÓN DE HÁBITOS DE VIDA SAUDABLE

- Contextualización legal segundo o Decreto de Educación Primaria en Galicia -

Dende a área de Educación Física, gustaríanos mostrar un breve resumo das indicacións de promoción de estilos de vida activo e saudable indicados polo Decreto 155/2022 polo que se establece o currículo de Educación Primaria en Galicia.

É a nosa labor como centro educativo fomentar os hábitos saudables no alumnado.

PROMOCIÓN DE HÁBITOS DE VIDA SAUDABLE

XORNADAS DE VELA

Xoves 6 e venres 7 de outubro de 2022

Tras a volta á normalidade despois da pandemia, seguimos co fomento da actividade física.

Nesta ocasión desenvolvemos 2 xornadas de vela entre o alumnado de 3.° e 4.° de Primaria.

A primeira tivo lugar o xoves no colexio e foi de tipo teórico.

Para a segunda desprazámonos ata Sanxenxo para poñer en práctica o aprendido no día anterior.

Queredes ver a actividade? Pois premede na seguinte foto para acceder aos vídeos e á galería de imaxes.

Sen dúbida, pasámolo en grande!!!

XORNADAS BALONCESTO

Mércores 5 de outubro de 2022

Esta mañá, o alumnado de 1.º, 2.º, 3.º 4.º, 5.º e 6.º de Primaria participou nunhas xornadas de baloncesto que tiveron lugar no colexio. O clube de baloncesto O Meco foi o encargado de desenvolver a actividade para promocionar o deporte base.

Se queredes coñecer un pouquiño máis sobre o clube, premede na seguinte imaxe.

Premendo nesta fotografía, podedes acceder aos vídeos que elaboramos por ciclos para que vexades o desenvolvemento da actividade.

Divertímonos moito!