CONTO MUSICALIZADO DE TVA SUR

Dentro do proxecto de Meteoescolas o alumnado de TVA sur fixo este conto musicalizado:

SECUNDARIA: TERCEIRO E ÚLTIMO TRIMESTRE EN PETISCOS

Rematou o curso! E podemos dicir que o alumnado de secundaria fixo un curso excepcional :) Todos/as melloraron moitísimo, grazas ao seu esforzo, implicación e compromiso.

Grazas equipo de secundaria! Todo o que logramos conseguímolo xuntas/os!

FELIZ VERÁN! Vémonos o próximo curso... Sodes xeniais!

QUÉ FOI O QUE MÁIS CHE GUSTOU DESTE CURSO 21-22 NO SALADINO?

Este curso 21-22 foi do mellor! Voltamos un pouco máis á normalidade, recuperamos moitas actividades, fixemos festas, traballamos un montón, pero...

Qué foi o que máis lles gustou ao noso alumnado?

Isto mesmo quixemos descubrir e decidimos compartir con vós as súas respostas. Así que pinchade na imaxe e desfrutade do vídeo.

Pero sobre todo, felices vacacións! Grazas por outro ano marabilloso xuntos/as :)

Primaria visita o Zoo

Chega o verán, a puntiño están de comezar as vacacións, e para despedirnos ata o ano que ven nada mellor que unha excursión.

Así que antes de rematar este curso 2021-2022 aproveitamos para facerlle unha visita ao zoo da nosa cidade, para poder ver a eses animais que agardamos pronto se atopen onde realmente lles corresponde, e a moitos outros que seguiran con nos cando a Madroa se convirta nun gran parque de ocio familiar, conservación medioambiental e recate da fauna

Aquí vos deixamos unha montaxe con fotos da excursión onde poderedes comprobar as expresións de felicidade e emoción do alumnado ao atoparse cos nosos amigos os animais. So tedes que facer click na imaxeAgardamos que teñades un bo verán cargadiño de excursións e experiencias tan emocionantes coma esta.

FELICES VACACIÓNS!!!

MAIOS 2022

O 27 de maio celebramos no centro "Os Maios". Cada ciclo colaborou creando o seu propio maio para logo expoñelo na entrada. A festa gustounos moitísimo, como poderedes ver no vídeo pinchando na imaxe!

PARQUE DE BOMBEIROS

O alumnado de TVA visitou o Parque de Bombeiros de Teis. Todos puideron ver as instalacións e os camións, usar a mangueira, probar o casco e a cazadora como auténticos bombeiros...

A continuación deixamos un vídeo do alumnado de TVA sur.

PONTE NAS ONDAS EN TVA NORTE

ACTIVIDADES CON MOITO RITMO

Onte o alumnado de Secundaria, Tránsito á Vida Adulta e dos Programas Formativos participaron nunha actuación musical protagonizada pola "Fundación Igual Arte", quen nos fixo bailar, tocar as palmas e pasalo xenial!

Gracias especialmente a Igual Arte e, por suposto, ao noso alumnado, pola vosa colaboración e participación.

Pinchade na imaxe e ollade :)

PREMIO NO IV CONCURSO DE PODCASTS-RADIO NA BIBLIO

Os alumnos e alumnas de TVA sur participaron neste concurso lendo o poema “Domadora de serpes” de Florencio Delgado Gurriarán, o escritor homenaxeado este ano no día das Letras galegas. A melodía da entrada do podcast é a cabecilla da emisora da radio do centro. A música que acompaña a poesía foi creada polo alumnado no clase de música.

Parabéns polo premio!!!!!

Preme nas imaxes para oír o podcast

XII Xornadas Municipais de Teatro Escolar

O grupo de teatro do colexio participou nestas xornadas coa súa actuación: "Got Talent Saladino". Os alumnos e alumnas fixérono moi ben e pasaron un rato divertido!!!

Preme na imaxe para ver algunhas fotos e o vídeo da actuación:

Preme nesta outra imaxe para ver máis fotos: