5º Concurso Geomática Valencia 2014

Por quinto ano consecutivo a Escola Técnica Superior de Ingeniería Geodésica, Cartográfica e Topográfica (ETSIGCT) da Universitat Politècnica de València (UPV) convoca GEOMÁTICA VALENCIA 2014, o concurso sobre Topografía e Cartografía para estudantes de ensinos medios.
Ven, 16/05/2014 - 09:51
Concurso Geomática 2014
O obxectivo deste concurso é dar a coñecer e divulgar entre os estudantes de ensinos medios as diversas fontes de información cartográfica existentes así como os organismos produtores desta información, tanto a nivel autonómico como a nivel nacional. Tamén se pretende que os estudantes teñan unha primeira aproximación á nova titulación de Grado de Ingeniería en Geomática e Topografía, así como ás súas competencias laborais e futuro profesional. Esta titulación comezou a impartirse no curso 2010-2011 na Escola Técnica Superior de Ingeniería Geodésica, Cartográfica e Topográfica (ETSIGCT) da Universidade Politécnica de Valencia (UPV).

Poden participar todos os alumnos que estean matriculados no curso 2013-14 en terceiro ou cuarto curso ESO, en Bacharelato ou en Ciclos Formativos. Non existe limitación no número de alumnos que se presenten por cada Centro.
O concurso consiste en :

1. Responder un sinxelo cuestionario sobre a Geomática e o novo Grado de Ingeniería Geomática e Topografía a partir dunhas pistas que se proporcionarán.

2. Enviar unha fotografía propia relacionada coa Geomática ou disciplinas relacionadas: Topografía, Cartografía, Geodesia, Fotogrametría, Teledetección, etc. Un xurado elixirá a ganadora entre as fotografías que acaden máis me gusta en facebook. Valorarase o enxeño, o aspecto artístico e o científico.

O concurso finalizará o 8 de xuño de 2014.

Premios para estudantes

Entre os estudantes que respondan correctamente un maior número de preguntas sortearanse 4 ordenadores portátiles.

Ademais, un xurado seleccionará o gañador entre as 10 fotografías máis votadas e ao seu autor entregaráselle un ordenador portátil.

Premios para profesores

Entre os 5 profesores de colexios ou institutos que máis fomentaran a participación dos seus alumnos sortearase un ordenador portátil.

Premios para centros

A cada un dos dous centros cun maior número de participantes regalaráselles un ordenador portátil.

Na dirección geomaticavalencia@gmail.com responderanse ás dúbidas xurdidas respecto ao concurso.