Programa europeo Comenius-Regio con Polonia.

Durante os cursos académicos 2012-2013 e 2013-2014 estamos a participar nun proxecto europeo bilateral chamado Comenius-Regio con pais de correspondencia Polonia.

Ao abeiro desta colaboración entre o distrito polaco e Galicia desenvolvese un proxecto de intercambios para afondar, desde o eido educativo, no coñecemento mutuo de ambas rexións, e estudanse as herdanzas culturais, valorando a diversidade como elemento de riqueza cultural e tomando o Camiño de Santiago como referente.

Para iso, ao longo do proxecto celebranse conferencias temáticas con intercambios de boas prácticas, obradoiros e producense diversos materiais culturais, coa participación das dúas administracións de ambos países, centros educativos e asociacións.

A continuación podes acceder ás distintas actividades realizadas:

• Xuño de 2014: Clausura do proxecto en Polonia.
  • 9-10 de maio de 2014: Tramo final do Camiño de Santiago.
  • 12-16 Marzo de 2014: 3ª visita da delegación polaca.
  • Xaneiro-febreiro de 2014:
    • Até o 15 de febreiro de 2013: Concurso de contos curtos.
  • Novembro-decembro 2013:
    • Primeiros contactos postais entre o alumnado.
  • Outubro de 2013: 2ª viaxe da delegación Española.

Xuño de 2013: 2ª visita da delegación polaca.

• Abril 2013: Concurso de fotografía.
    • Durante o presente mes de abril estase celebrando un concurso de fotografía co alumnado dos distintos centros participantes na actividade.  Existen distintas categorías e premios.  Para máis información preme no cartel.
    • Para accedereas á galería de imaxes, preme aquí.
  • Marzo de 2013: 1ª viaxe da delegacion española.
    • A primeira semana de marzo fíxose a 1ª visita da delegación española ás instalacións dos centros participantes en Polonia.  A experiencia foi todo un éxito fortalecéndose a colaboración entre os dous paises, entre outras cousas trazouse a folla de ruta dun concurso de fotografía, a organización da vindeira visita  da delegación polaca e a realización dunha miniguía.
  • Xaneiro de 2013: Mostra de instrumentos tradicionais.
    • Coa participación do grupo folclórico "Os Alegres" de Pontevedra, organizouse unha fantástica exposición de instrumentos tradicionais, con talleres de formacións e montaxe dos mesmos.  Ao remate da mesma, organizouse un concerto no salón de actos do instituto.  Para a inaguración da mostra contamos coa presenza do Xefe territorial de educación de Pontevedra.
    • Para accederes á inaguaración da exposión, preme aquí.
    • Para accederes á propia exposición, preme aquí.
    • Para accederes á web oficial do grupo, preme aquí.
  • Decembro de 2012: Videoconferencia.
    • O pasado 20 de decembro fixemos a 1ª videoconferencia intracomunitaria (Polonia-España) co alumnado participante (1º da ESO) no proxecto Comenius Regio.  Se queres ir coñecendo máis información sobre Polonia, preme aquí.
  • Outubre de 2012: 1ª visita da delegación Polaca.
    • O noso Instituto recibiu o martes día 23 de outubro a visita de 12 dos participantes no proxecto de estudos a través do cal o departamento educativo da Xunta de Galicia e o distrito polaco de Bedzin están a impulsar intercambios entre ambas as rexións no marco do Programa europeo de Comenius Regio.

Para ver máis fotos preme aquí.