Actividade extraescolar: Camiño a Santiago, días 9 e 10 de maio de 2014

O IES A Xunqueira II, dentro do programa europeo Comenius-Regio  “Through culture to the common future”, organiza a actividade do Camiño a Santiago conforme ao seguinte:

• Esta actividade está destinada ao alumnado de 2º, 3º, 4º da ESO e 1º de bacharelato.
    • Se queres acceder á folla de reserva, preme aquí.
  • Desenvolvemento:
    • Autobús Pontevedra-Padrón. Ás 8:30h. no centro faremos as dinámicas previas.
    • Ruta de senderismo dende a igrexa do Apóstolo en Padrón até Santiago de Compostela.
    • Aloxamento, manutención e actividades organizadas pola escola de tempo libre e animación sociocultural Don Bosco, coma membro participante no proxecto Comenius-Regio.
    • Autobús de volta de Santiago, partindo ás 19:30h. Aproximadamente.
  • Actividades previstas:
    • Convivencia, sendeirismo e actividades de amizade.
    • Celebración Xove do Perdón (O banquete da misericordia) na noite do venres.
    • Eucaristía do Peregrino na Catedral o sábado ás 12,00 h, como marca a tradición.
    • Actividade Living history (percorrido polo casco histórico de Compostela con GPS) e animación sociocultural.
  • Custo --> 33€. (Inclúe: transporte de ida e volta, vehículo de apoio, primeiros auxilios, manutención completa (cea, almorzo e comida; aloxamento en pavillón/liteiras con servizo de aseo) e tódalas actividades previstas.
  • Observacións --> O peregrino debe levar a comida do primeiro día nunha pequena mochila.  A mochila pesada (coa roupa, aseo, saco de durmir, esterilla …) irá no autobús de acompañamento. Unha vez confirmadas as persoas asistentes indicarémoste a relación do que se necesita para o camiño.
  • Prazos --> Até o 28 de abril. (Non se devolverán os cartos agás enfermidade xustificada.