Bioloxía e Xeoloxía

Membros do departamento

• Raquel Trinidad Troitiño Barros (Xefa de Departamento)
  • Santiago Andrés Robado Gaudeoso
  • Ana Isabel Ferreiro Roca

Campus Aveiro - Climántica 24

Un grupo do noso alumnado participou no Campus Climántica 24 convocado pola Universidade de Santiago de Compostela e a Universidade de Aveiro.
Este campus internacional forma parte dun proxecto Erasmus+ coa temática do Cambio Climático como eixo fundamental. O noso centro, baixo a coordinación do departamento de Bioloxía e Xeoloxía, participa no mesmo dende a súa primeira edición.

A experiencia foi moi proveitosa e o noso alumnado xa está pensando na próxima edición. Desta volta estiveron acompañados por Sandríne e Francisco como profesorado do centro.

Noraboa a todos os participantes polo traballo desenvolvido e pola toma de conciencia e coñecementos nun tema tan importante para a especie humana e o noso planeta.

Anatomía Aplicada

Presentación da materia Anatomía Aplicada de 1º Bacharelato

Cultura científica

Presentación da materia Cultura Científica de 1º Bacharelato. Pincha na imaxe para obter máis información.

Proxecto 4CLIMAS

O IES Virxe do Mar está participando no proxecto 4 climas. A próxima proposta do mesmo é unha viaxe (10 ao 15 febreiro) ao Parque Nacional de Doñana con visitas á cidade de Córdoba, vila de Chillón, minas de Almadén e oo Parque das Táboas de Daimiel. Nesta mobilidade participarán institutos de Córdoba, Elxe e Outes.
Para participar desta actividade o proxecto CLM4S convoca un certame de curtametraxes.
Se eres alumn@ de 3ºESO, 4ºESO ou BACH, defendes a loita contra o cambio climático e queres participar...lee as bases adxuntas, graba un pequeno vídeo e...ADIANTE!!.

Fai clic para descargar as bases do concurso

Save The Planet Protect our Earth Day Planting Trees Poster | Afiches del  medio ambiente, Medio ambiente dibujo, Salvemos nuestro planeta