Medalla de Ouro para o noso centro.

A Universidade Laboral foi premiada na cuarta edición das Galicia Skills, o maior campionato de FP a nivel galego.

A primeira participación do noso centro nas Galicia Skills, as Olimpiadas de FP a nivel autonómico, non puido ter mellor estreo, a preparación das probas foi esixente, pero o esforzo tivo recompensa, conseguimos o primeiro premio... a medalla de Ouro.

A competición foi en Silleda e durante tres días os alumnos tiveron que superar varias probas relacionadas co sector profesional ao que pertencen, o xurado finalmente atribuíu o primeiro premio na especialidade de Refrixeración a Pablo Lema, do Ciclo Medio de Instalacións Frigorí ficas . Tamén representará a Galicia na Especialidade de Electricidade, Alexandru Coretchi, do Ciclo Medio de Instalacións Eléctricas. Ambos alumnos da Laboral, conformarán o equipo que representará a Galicia nas Spainskills, que é o campionato nacional, así que terán que desplazarse a Madrid no mes de Marzo, para desenvolver as probas correspondentes a súa categoría. Desexámoslles moita sorte e de seguro a experiencia será inesquecible.

PARABÉNS A TODOS POLO ESTUPENDO TRABALLO!!!