FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS LIBROS E MATERIAL

No DOG do día 21 de maio de 2018 publícase a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/19.

Prazo: remata o 22 de xuño de 2018 (incluído)

Para consultar a orde (co impreso de solicitude) preme aquí.

Para consultar as instrucións resumidas de como facer a solicitude preme aquí.

Día da Muiñeira

Conmemorando o 17 de Maio, este mércores instauramos no noso Instituto o Día da Muiñeira.

O noso alumno Martín Pose de 4º Eso B preparou esta actividade realizando un Obradoiro de Baile Galego na Aula de Usos Múltiples e unha exibición posterior no patio. Aquí tedes as "probas"

Podes ver máis videos premendo nestes enlaces: Video 1 , Video 2 e Video 3

Admisión de alumnado 2018/2019

Listaxes definitiva de admitidos:

Segundo a normativa reguladora faise pública a listaxe definitiva de admisión de novo alumnado para o curso 2018/2019

ADMITIDOS EN 1º ESO

ADMITIDOS EN 1º BACH

Conferencia: Cine e Igualdade

Onte proxectamos a curtametraxe "A nena azul", rodada na Costa da Morte e dirixida e protagonizada exclusivamente por mulleres, e  posteriormente tivemos unha charla sobre cine e igualdade. Acompañaronnos a autora e as técnicas da curtametraxe.

Esta visita foi recollida na prensa.

TÍTULOS RECIBIDOS NO CENTRO (ESO, BACH e CICLOS)

Xa dispoñemos no centro dos títulos académicos correspondentes ó alumnado que rematou no noso IES os seus estudos (ESO, bacharelato ou ciclos) no ano 2016.

Os interesados/as (non os pais), ou unha persoa que eles autoricen, poden pasar por secretaría para retiralos, identificándose co seu DNI.

A retirada de TÍTULOS poderá facerse mediante un dos seguintes procedementos:
I. O alumno/a interesado, persoalmente, ensinando un documento acreditativo que o identifique (DNI, pasaporte…).
II. Por medio de autorización a outra persoa para que o recolla (asinada polo alumno/a interesado). Neste caso, a persoa autorizada deberá presentar nesta secretaría, cuberta e asinada polo alumno/a, a autorización acompañada de fotocopia do DNI ou pasaporte… do alumno/a. A persoa autorizada deberá así mesmo identificarse ensinando o seu documento correspondente (DNI, pasaporte…).

IMPRESO DE AUTORIZACIÓN

Visita do Lycée Louis Rascol de Albi (Francia)

O martes 1 de maio recibimos un grupo de vinte e un estudantes e dúas profesoras do Lycée Louis Rascol de Albi, co que o noso centro leva mantendo intercambios desde hai anos, sempre acompañados polos nosos alumnos. Son seis días de convivencia nos que hai visitas culturais: na contorna, Santiago e Vigo así como actividades lectivas en castelán.

Podedes ver unha reportaxe neste enlace á Voz de Galicia (Ed. Carballo)

Estarán connosco ata o martes 8 de maio.

Aprendo programando

Xa temos o noso primeiro proxecto rematado!! Esperemos que non sexa o último!

Visita interactiva por un dolmen con referencias a Dombate

Clases sen fume

Os nos@s alumn@s de 1º ESO A, dentro do Plan Proxecta: Clases sen fume, realizaron o proxecto "Paco deixa o tabaco". Unha recreación do popular "Xogo da Oca" a modo de concienciación sobre o tabaquismo. PARABENS POLO BO TRABALLO!

Segunda tanda do programa escolar de froita e leite

Voltamos a distribuír os cartóns de leite e leite sen lactosa durante o recreo.

Ademais desta tanda tamén repartimos froita fresca en dúas etapas.

Agradecemos a colaboración dos nosos conserxes José e Manoli, e á nosa administrativa Carmen

Do 23 ao 27 de abril: Piña

Do 16 ao 20 de abril: Plátanos

Proceso de admisión de alumnado 2018/19