CHARLAS CULTURAIS

O pasado 7 denovembro, o alumnado de 2º, 3º e 4º da ESO acudíu a unhas charlas culturais a cargo da editorial Burlington. Fotos

Aprenderon diversos aspectos sobre os símbolos nacionais británicos, a familia real inglesa, xeitos de vida, costumes e música.

MAGOSTO 2019

O pasado 30 de outubro estivemos a festexar o noso tradicional MAGOSTO

Tivemos coma sempre as castañas asadas e por mor do mal tempo, ao non ter os Xogos Populares, os alumnos de 4º da ESO deleitaron os nosos padais con doces caseiros e co sorteo dunha cesta "magosteira" e poder axudalos cara a súa viaxe de fin de ciclo.

Podedes ver as fotos premendo aquí.

Visita a Inditex

No día de hoxe o noso alumnado de Ciclos visitou as istalacións de Inditex en Arteixo e así coñecer de primeira man como traballan nunha das maiores empresas mundiais

Saída de Historia de Arte - 2º de Bacharelato

O venres pasado as/os alumnas/os de 2º de Bacharelato de Historia de Arte, fixeron unha visita guiada á Igrexa de Santiago de Cereixo Fotos

Actividades desta semana

O mércores 16 estivemos na Casa da Cultura do Concello asistindo á traxicomedia "Polos pelos" de Dani Blanco  e o xoves 17 o alumnado da ESO tivo unha charla-clase de badminton impartida por un membro da Federación Galega de Bádminton. Fotos

INAUGURACIÓN DO APARCADOIRO DE BICICLETAS

Onte realizamos a inauguración oficial do aparcadoiro de bicis, grazas a colaboración do Concello de Vimianzo e a aportación das alumnas Sara Pereira Villar e Rebeca Martínez Martínez.

Concerto didáctico da Escola de Música de Vimianzo

Este luns 23 de setembro pola tarde tivemos un concerto didáctico para o alumnado da ESO, por parte da Escola de Música de Vimianzo.

Os rapaces e rapazas puideron coñecer da súa man as actividades que realizan e tamén disfrutaron dun pequeno concerto-exhibición.

Podedes ver as fotos aquí

Contra a violencia machista

Hoxe no Concello de Vimianzo, na Praza do Concello, estivemos nunha concentración para gardar un minuto de silencio como mostra de repulsa da sociedade vimiancesa contra a violencia machista en solidariedade coas vítimas do triple crime cometido en Valga (Pontevedra)

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

Xa podedes consultar na aplicación fondo de libros da Xunta (cidadáns) ou aquí, as listaxes definitivas de admitid@s  do fondo solidario de libros para o curso 2019-2020.

Os libros repartiranse ao longo do mes de setembro. Os que non aparecen asignados son, os que se deberán mercar.

COMEZO DO CURSO 2019/20

Haberá servizo de autobuses desde o luns 16 de setembro