Calendario de exames de setembro 2019

As probas extraordinarias de setembro realizaránse os días 2 e 3 de setembro

Horarios dos exames

ENTREGA DE NOTAS O DÍA 5 ÁS 10.00

RESOLUCIÓN PROVISIONAL DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2019/2020

Dispoñibles as listaxes do fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de material escolar.

Admitidos     Excluídos

Ós alumnos XA MATRICULADOS que teñan asignados 6 libros correspóndelles un vale para adquisición de material escolar. As persoas solicitantes poderán recollelo secretaría no Instituto.

Relación de Libros de Texto para o curso 2019-2020

Publicada a relación de libros de texto para o curso que vén.

Podedes consultar a lista aquí.

ACTO FIN DE CURSO 2019

O venres 21 de xuño e para rematar as actividades lectivas do noso centro, celebramos na Casa da Cultura do Concello de Vimianzo, a finalización dos estudos do alumnado de Bacharelato, CS de Administración e Finanzas e CM de Xestión Administrativa. FOTOS

FOTO: La Voz de Galicia

INSTRUCIÓNS DE MATRÍCULA CURSO 2019/2020

PRAZOS DE MATRÍCULA:

Do 25 de xuño ao 10 de xullo (segundo a Orde do 17 de marzo de 2007 pola que se regula a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos)

O alumnado poderá matricularse nas datas sinaladas na Secretaría do Centro en horario de 9.00 a 14.00

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

- Impreso normalizado de matrícula cuberto

- Impreso de preferencias de materias

- Fotocopia do DNI do/a alumno/a e dos seus pais ou representante legal

- Fotocopia do Libro de Familia (folla do alumno)

- 2 fotos tamaño carné co nome e apelidos ao dorso

- 1º e 2º da ESO: FOTOCOPIA DA TARXETA SANITARIA

RESTO DOS CURSOS: Resgardo de pago do seguro escolar en Abanca: 1,12€

Pódese facer o pago online na conta IBAN:  ES84 2080 0082 4331 1000 0047

- O impreso de transporte de rutas: Marcar a parada correspondente do alumno

- Autorización cuberta do permiso ou non, da difusión de imaxes dos alumnos nas Actividades Complementarias e Extraescolares

- Autorización cuberta do permiso para asistir ás Actividades Complementarias de balde NO CONCELLO DE VIMIANZO

- Autorización para poder saír do centro nos períodos de lecer (SÓ BACHARELATO)

- CERTIFICACIÓN ACADÉMICA DE 4ºESO (SO ALUMNOS DOUTROS CENTROS PARA 1º DE BACHARELATO)

* Pódense descargar todos os impresos nos adxuntos ou cubrilos no propio instituto

Lecturas recomendadas verán 2019

Este verán déixate guiar polas nosas recomendacións de lectura...

Desde a Biblioteca, o Equipo de Normalización e o Club de Lectura do IES Terra de Soneira queremos compartir as novidades de novela gráfica deste curso e que están á vosa disposición.

Hai para todos os gustos!

Bo Verán!!

ReciclaMúsica

@s nos@s de 2º da ESO na materia de Música fixeron un obradoiro de creación de instrumentos reciclando elementos moi comúns nas nosas vidas. Máis probas

Debates electorais en Filosofía

Nestas datas de campañas electorais, @s nos@s alumn@s de 1º de Bacharelato na materia de Filosofía,  están a recrear debates políticos e así concienciar e fomentar o seu espírito crítico. Máis fotos

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS LIBROS E MATERIAL

Publicada a Orde do 3 de maio de 2019 que regula a participación no fondo solidario de libros de texto para o curso escolar 19/20, DOG Núm. 94 Luns, 20 de maio de 2019 (código de procedemento ED330B)

SOLICITUDE:

Poderase presentar ata o 21 de xuño (O alumnado que se incorpore ao centro fóra deste prazo disporá dun mes contado a partir do día seguinte ao da formalización da matrícula). As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática «fondolibros» https://www.edu.xunta.es/fondolibros a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal  Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes no centro.

Solicitude para cubrir en liña e imprimir (só Anexos I e II)

DOCUMENTACIÓN:

• Impreso de solicitude (Anexos I e II) asinada por todos os que corresponda.
  • Fotocopia (hai que presentar o orixinal) do libro de familia. No caso de non ter libro de familia ou se a situación familiar o día 31 de decembro de 2017 non coincide coa indicada no libro terá que presentarse documentos que acrediten os membros da unidade familiar.

IMPORTANTE:

A final de curso os libros deberán ser entregados no centro en bo estado para facer un banco de libros. A non devolución dos libros de texto ou o seu deterioro serán causa de exclusión da participación no fondo/axudas.

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2019

Publicada a relación das listaxes detalladas das axudas así como as instrucións correspondentes.

Máis información en axudasle