Venres Rosalianos

Seguimos a celebrar o mes de Rosalía na Bilioteca, con música e poesía en directo.

Video de mostra

Máis fotos aquí.

TÍTULOS RECIBIDOS NO CENTRO (ESO, BACH e CICLOS)

Xa dispoñemos no centro dos títulos académicos correspondentes ó alumnado que rematou no noso IES os seus estudos (ESO, bacharelato ou ciclos) no ano 2017.

Os interesados/as (non os pais), ou unha persoa que eles autoricen, poden pasar por secretaría para retiralos, identificándose co seu DNI.

A retirada de TÍTULOS poderá facerse mediante un dos seguintes procedementos:
I. O alumno/a interesado, persoalmente, ensinando un documento acreditativo que o identifique (DNI, pasaporte…).
II. Por medio de autorización a outra persoa para que o recolla (asinada polo alumno/a interesado). Neste caso, a persoa autorizada deberá presentar nesta secretaría, cuberta e asinada polo alumno/a, a autorización acompañada de fotocopia do DNI ou pasaporte… do alumno/a. A persoa autorizada deberá así mesmo identificarse ensinando o seu documento correspondente (DNI, pasaporte…).

IMPRESO DE AUTORIZACIÓN

Chef do Inframundo

O concurso máis agardado do noso centro

Toda a comunidade estivo hoxe pendente dunha nova edición deste concurso larpeiro de postres de ultratumba.

Realizado polo departamento de Galego en colaboración coa Biblioteca e contando coa participación dos máis pequenos.

Se queredes ver as fotos premede aquí.

Mes de Rosalía na Biblioteca

VENRES ROSALIANOS: MÚSICA E POESÍA NA BILIOTECA

Procedemento de Reserva de Praza en centros adscritos e Solicitude de Admisión para o curso 2019/2020

Xa está aberto o prazo de reserva de praza en centros adscritos que será do 1 ao 15 de febreiro. Polo tanto, o alumnado dos centros adscritos ao IES Terra de Soneira deberá efectuar entre estas datas a súa solicitude de reserva de praza no seu centro educativo de orixe, ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluída a SEDE ELECTRÓNICA, para o que se precisará de Chave365 ou certificado dixital.

Deberán entregar ademais debidamente cumprimentado o documento de Prematrícula do noso centro que lle será facilitado no centro de orixe ou que poden tamén descargar dende aquí.

1º da ESO

1º Bacharelato de Ciencias

1º Bacharelato de Humanidades e Ciencias Sociais

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior

Calendario de probas de acceso a ciclos medios e superiores de Formación Profesional - Convocatoria 2019

Pode consultar toda a información aquí

Campionato Provincial de Campo a Través

O vindeiro sábado 2 de febreiro en Ferrol, celebrarase a proba clasificatoria para o Campionato Galego.

Tras as probas iniciais en Cee, resultaron clasificados os nosos alumnos:

ALONSO DE VICENTE MARTINEZ e OUSMANE SAR na categoría  INFANTIL MASCULINO

MARIA VILLAVERDE AMEIJEIRAS na categoría CADETE FEMENINO

Os nosos parabens e sorte para o sábado.

ÁNIMO CAMPIÓNS!!!!!!!!!!!!

Programa escolar de consumo de froita e leite fresca

Segundo as axudas regulada polo FOGGA (Fondo Galego de Garantía Agraria), para a concesión das axudas para a subministración de froitas frescas e leite líquido de consumo ao alumnado de centros escolares, estamos a distribuír os cartóns de leite e leite sen lactosa durante o recreo.

Agradecemos a participación dos alumnos voluntarios de 4º da ESO B

Na foto: Dylan Fandiño e Marcos Esperante

DELF escolar en Galicia para o curso 2018/2019

Xa está aberto o prazo para apuntarse ás probas do DELF Escolar na Comunidade Autónoma de Galicia.

Máis información aquí

BO NADAL