Falando de Meigas

O xoves 30 de setembro invitounos o Concello á Casa da Cultura a ver uns documentais sobre a caza de bruxas nos séculos XV a XVII. Despois falamos e debatimos.

Títulos recibidos no centro (ESO, BAC e Ciclos)

Xa dispoñemos no centro dos títulos académicos correspondentes ó alumnado que rematou no noso IES os seus estudos (ESO, bacharelato ou ciclos) no ano 2019.

Os interesados/as (non os pais), ou unha persoa que eles autoricen, poden pasar por secretaría para retiralos, identificándose co seu DNI.

A retirada de TÍTULOS poderá facerse mediante un dos seguintes procedementos:
I. O alumno/a interesado, persoalmente, ensinando un documento acreditativo que o identifique (DNI, pasaporte…).
II. Por medio de autorización a outra persoa para que o recolla (asinada polo alumno/a interesado). Neste caso, a persoa autorizada deberá presentar nesta secretaría, cuberta e asinada polo alumno/a, a autorización acompañada de fotocopia do DNI ou pasaporte… do alumno/a. A persoa autorizada deberá así mesmo identificarse ensinando o seu documento correspondente (DNI, pasaporte…).

Visitando Santiago de Cereixo

27 de setembro. O alumnado de Arte de 2º de Bacharelato, visitou a Igresia de Santiago de Cereixo, xoia arquitectónica da Costa da Morte

Ata pronto Nico!!!!

Hoxe, veu Nico ao centro a despedirse.

Nunca te esqueceremos.

Moita Sorte!!!!!

Presentacións curso 2021-2022

MÉRCORES 15 DE SETEMBRO

- ESO: 10.00. Aula de Usos múltiples.

- Bacharelato e Formación Profesional: 12:00. Aula de Usos Múltiples.

Despois das presentacións, o alumnado deberá dirixirse xunto co seu/súa titor/a á súa aula de referencia.

Haberá servizo de transporte para a entrada e a saída.

Bolsas e axudas para estudos de Bacharelato e Formación Profesional 2021-2022

O vindeiro 30 de setembro finaliza o prazo para a presentación de solicitudes de bolsas e axudas para estudantes de ensino postobrigatorio no curso 2020-2021. Podedes consultar toda a información relativa no seguinte enlace.

A solicitude deberá realizarse mediante sede electrónica identificándose na mesma mediante sistema Cl@ve (Certificado electrónico, DNI-e, Cl@ve PIN) ou mediante conta de usuario de Sede electrónica.

Probas Extraordinarias de Setembro Curso 2020 – 2021

As probas extraordinarias da ESO e 1º de Bacharelato, terán lugar os días 1, 2 e 3 de setembro, segundo o calendario seguinte:

MATRÍCULA CURSO 2021/2022

ANTES DE MATRICULARVOS HAI QUE DEVOLVER OS LIBROS PRESTADOS DA BIBLIOTECA

PRAZO DE MATRÍCULA

Do 25 de xuño ao 9 de xullo

O alumnado poderá matricularse nas datas sinaladas na Secretaría do Centro en horario de 9.00 a 14.00

Instrucións para a matrícula

* Pódense descargar todos os impresos nos adxuntos ou cubrilos no propio instituto

Libros para o curso 21-22

Acto de Graduación 2021

Este venres 18, na Casa da Cultura do Concello de Vimianzo, a comunidade educativa do noso centro celebrou a finalización dos estudos do seu alumnado de Bacharelato, CS de Administración e Finanzas e CM de Xestión Administrativa.

Fonte: La Voz de Galicia

Proximamente, máis fotos aquí