Física e Química

Visita ós museos científicos coruñeses

O día 25 de xaneiro, no marco dunha actividade organizada polos departamentos de Bioloxía-Xeoloxía e Física-Química, o alumnado de 3º ESO visitou os Museos Científicos Corruñeses: Casa das Ciencias, Aquarium Finisterrae e Domus.

Visita aos Museos Científicos Coruñeses

O día 4 de febreiro, no marco dunha actividade organizada polos departamentos de Bioloxía-Xeoloxía e Física-Química, o alumnado de 3º ESO visitou os Museos Científicos Corruñeses: Casa das Ciencias, Aquarium Finisterrae e Domus.

A defensa dos traballos do alumnado do STEMbach na prensa local

O Diarío de Ferrol recolle a defensa que os alumnos do STEMbach do Sofía Casanova realizaron ante os correspondentes tribunais no  Campus Industrial de Ferrol, Universidade da Coruña (UDC).

Presentación de Proxectos STEMBach bienio 2018-2020

O xoves 23 de xaneiro en horario de 16:00-20:00 h terá lugar a Presentación de Proxectos STEMBach bienio 2018-2020. Esta presentación realizaráse no Campus de Esteiro-Ferrol, na Aula de Posgrado da EPS (UDC) .

Nos arquivos adxuntos atópanse a relación dos proxectos que se van presentar e os criterios de avaliación.

O IES Sofía Casanova na prensa local

Nas súas edicións locais, La Voz de Galicia e o Diario de Ferrol recollen a estancia dun grupo de alumnos do Sofía Casanova en Os Peares (Ourense) dentro da semana STEM (Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñería e Matemáticas).

O alumnado participante, en réxime de internado nun campamento de innovación, desenrolará ata o sábado actividades  co obxectivo de ampliar ós seus coñecementos científico-tecnolóxicos.

Visita ós museos científicos coruñeses

O pasado xoves día 14 de febreiro, o alumnado de 3º ESO foi visitar os Museos Científicos, na Coruña.

Comezouse a visita no Aquarium Finisterrae, seguido da Domus, onde se aproveitou para comer de "picnic". Por último, visituose a Casa das Ciencias.
   Nestes tres museos, o alumnado puido interaccionar coas distintas exposicións relacionadas coa Bioloxía, a Física,  a Química e  a Antropoloxía.

Ciencia cidadá

O club de ciencia participou no presente curso no proxecto AQUA de Ibercivis, financiado polo Fecyt.
    Repartíronse 100 kits cos que os rapaces de 3º ESO, como auténticos científicos, mediron nas súas casas o pH e o cloro da auga da billa ao longo de tres meses.
    Os datos obtidos subíronos á web  na que se comparten de xeito público os valores obtidos.
    Cos resultados, os nosos alumnos contribuíron á realización dun informe sobre a calidade da auga en España.

Esperamos participar de novo o curso próximo!

Día da Ciencia na Rúa

O sábado 5 de maio os rapaces do club de ciencia, asistiron ao Día da Ciencia na Rúa, celebrado no parque de Santa Margarita, en Coruña. Alí, os rapaces explicaron a nenos e maiores, como facer un slime caseiro, as propiedades dos fluidos Newtonianos e non Newtonianos, ou cómo elaborar xabón caseiro reciclando aceite usado. Un holograma a gran tamaño invitaba aos visitantes a elaborar pirámides holográficas que despois podían usar nas súas casas. Explicaron o funcionamento dos “soft circuits” e cómo aloxalos nun Lilly Pad. Tamén levaron unha representación do ecosistema que podemos atopar na charca de San Xurxo nesta época do ano.