Ciencias Naturais

A defensa dos traballos do alumnado do STEMbach na prensa local

O Diarío de Ferrol recolle a defensa que os alumnos do STEMbach do Sofía Casanova realizaron ante os correspondentes tribunais no  Campus Industrial de Ferrol, Universidade da Coruña (UDC).

Presentación de Proxectos STEMBach bienio 2018-2020

O xoves 23 de xaneiro en horario de 16:00-20:00 h terá lugar a Presentación de Proxectos STEMBach bienio 2018-2020. Esta presentación realizaráse no Campus de Esteiro-Ferrol, na Aula de Posgrado da EPS (UDC) .

Nos arquivos adxuntos atópanse a relación dos proxectos que se van presentar e os criterios de avaliación.

Saída ó complexo xeolóxico de cabo Ortegal

Alumnos de 1º Bach de Bioloxía e Xeoloxía acudiron acompañados de dous profesores e do doctor en xeoloxía Francisco Canosa, a unha saída o complexo xeolóxico de cabo Ortegal visitando zonas de grande interés xeolóxico situadas na Capelada, Cariño e praia de Fornos.

O alumnado de 2º ESO nos Picos de Europa

Saída fin de curso de 2º de ESO a Picos de Europa para realizar actividades no medio natural: sendeirismo polo Lagos de Covadonga, ruta a cabalo, parque multiaventura, espeleoloxía, visita a Cangas de Onis para rematatar co descenso do Sella.

Felicitacións aos rapaces polo seu comportamento e a súa animada participación en tódas as actividades programadas.

O alumnado de 1º ESO visita Doniños

O martes 11 de xuño 52 alumnos de 1º ESO fixeron unha saída organizada polos departamentos de Bioloxía e Educación Física a Doniños.

Pola mañá recorreron o Val de Doniños e a lagoa, facendo diversas paradas para o estudo dos ecosistemas lacustres, a xeomorfoloxía e a biodiversidade das especies da zona. En Outeiro visitaron o monumento a Ros.
    Logo do almorzo no pinar, fixeron unha camiñada dende a praia de Doniños ata a de San Xurxo, na que disfrutaron das paisaxes dos cantís e illotes, do castro de Lobadiz e da botánica característica da zona.

III Edición dos Almorzos Saudables

O venres 22 celebrouse a III Edición dos Almorzos Saudables do IES Sofía Casanova. Os alumnos puideron optar por:
    1. Batidos naturais -feitos no momento- de froitas e verduras diversas.
    2. Tostas de distintos tipos do pan do país, con mel, aceite, ou queixos e marmeladas naturais de pemento, tomate e arándano.
    3. Iogur con muesli e froitos secos.

Coma nas anteriores edicións, esta actividade, que organizan os departamentos de Educación Física e Ciencias Naturais, dentro do programa "Sofía Saudable", non sería posible sen a incansable colaboración, total e absoluta da ANPA. Unha vez máis, grazas á ANPA pola súa entrega e implicación.

Visita ós museos científicos coruñeses

O pasado xoves día 14 de febreiro, o alumnado de 3º ESO foi visitar os Museos Científicos, na Coruña.

Comezouse a visita no Aquarium Finisterrae, seguido da Domus, onde se aproveitou para comer de "picnic". Por último, visituose a Casa das Ciencias.
   Nestes tres museos, o alumnado puido interaccionar coas distintas exposicións relacionadas coa Bioloxía, a Física,  a Química e  a Antropoloxía.

Visita á SGHN dos alumnos de 1º ESO

Nesta segunda semana de febreiro, os alumnos de 1º ESO e os seus profesores de Bioloxía están a visitar a Delegación de Ferrol da Sociedade Galega de Historia Natural, situada na Praza de Canido; esta delegación alberga nas súas dependencias o Museo de Historia Natural e a Biblioteca da Natureza. Nestas visitas guiadas, os alumnos de 1º poden achegarse ás características morfolóxicas dos cetáceos e outros animais mariños.