Outras novas

Novas edicións dos cursos de capacitación dixital para persoas adultas 2024

Formulario de inscrición nos cursos de capacitación dixital premendo AQUÍ

Conferencia-debate "Os valores do deporte"

Conferencia-debate "Os valores do deporte". Escola de Nais e Pais do IES Santa Irene. Martes, 9 de abril de 2024, ás 19:30 h. Entrada libre ata completar aforo.

Horario de apertura - Semana Santa 2024

Horario de atención ao público na secretaría do centro durante a Semana Santa 2024

Novo curso de capacitación dixital 2024

O IES Santa Irene pertence á rede de centros de acreditación dixital. O primeiro obxectivo desta rede é abrir os centros educativos á poboación adulta que non estea recibindo formación no sistema educativo regrado. Para ela está dirixido un curso de formación de 30 horas de duración á que se lle ofrece unha competencia dixital básica.

O curso está financiado polo Fondo Social Europeo, polo que é gratuíto. Ao remate entregarase un certificado de asistencia e aproveitamento, co que se poderán acreditar unidades de competencia de cualificación profesional.

Desenvolverase na aula de informática do IES Santa Irene. A formación recibida será válida para manexarse con internet e con dispositivos electrónicos, coma móbiles ou tablets.

Cada curso atenderá a un mínimo de 10 alumnos/as e un máximo de 25.

O 1º curso de capacitación dixital desenvolverase entre o 02 de abril de 2024 e o 02 de maio de 2024, no seguinte horario:
  • Martes e xoves, de 20:00 h a 22:30 h
A inscrición realizarase de forma presencial na secretaría do IES Santa Irene ou chamando ao 986 23 37 99. Tamén é posible realizar a inscrición online premendo AQUÍ.

Prazo para realizar a inscrición: ata o 31 de marzo de 2024.

A presentación do curso terá lugar o día do comezo do curso (02 de abril de 2024, ás 20:00 h)

Escola de Nais e Pais - Conferencia sobre acoso e ciberacoso

O luns, día 04 de marzo de 2024, ás 18:30 h, o IES Santa Irene organiza unha conferencia sobre acoso e ciberacoso na adolescencia, a cargo da Unidade de Prevención Cidadá da Policía Nacional. A conferencia está destinada ás familias do alumnado de todos os cursos e ao profesorado.

Os/as titores/as do centro consideran de gran importancia a asistencia a esta conferencia-coloquio. Cada día os/as adolescentes fan máis uso da internet e das redes sociais sen ser conscientes das consecuencias dos seus actos. É moi necesaria a colaboración das familias na prevención e control do uso que o alumnado fai das novas tecnoloxías.

Ademáis, os/as asistentes terán a oportunidade de escoitar e prantexar calquera dúbida, pregunta ou curiosidade.

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio. Comezo do período de inscrición.

Aberto o período de inscrición para probas de acceso a ciclos formativos de grao medio, do 26 de febreiro ao 8 de marzo de 2024, ambos incluídos.
Pode consultar a Orde do 21 de decembro de 2023 pola que se regulan as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo, e se convocan para o ano 2024 (códigos de procedemento ED312C e ED312D) na seguinte ligazón:

Escola de Nais e Pais - Conferencia sobre acoso e ciberacoso

O luns, día 04 de marzo de 2024, ás 18:30 h, o IES Santa Irene organiza unha conferencia sobre acoso e ciberacoso na adolescencia, a cargo da Unidade de Prevención Cidadá da Policía Nacional. A conferencia está destinada ás familias de todos os cursos e ao profesorado. Animámosvos a participar.

Horario de apertura - Entroido 2024

Escola de Nais e Pais - Inicio o 29 de xaneiro de 2024

Estimados nais e pais,

O vindeiro 29 de xaneiro de 2024 ás 19:30 horas, dentro do Proxecto da Escola de Nais e Pais, terá lugar o primeiro encontro no Paraninfo do IES Santa Irene de Vigo. A conferencia, a cargo do nutricionista do Sergas Nicolás Piedrahita, versará sobre nutrición e dietética. Esta actividade conta coa colaboración da Consellería de Sanidade e o apoio da ANPA e o profesorado do centro.

Convidamos a todas as familias a participar activamente neste primeiro encontro con entrada gratuíta ata completar aforo.

Retos, obxectivos e actitudes no novo plan de convivencia e benestar emocional do centro

O IES Santa Irene traballa na actualidade na actualización e renovación do seu Plan de Convivencia e Benestar Emocional, integrando neste os recursos necesarios para que os procesos educativos en materia de convivencia escolar e coeducación muden ao ritmo das necesidades sociais, apostando por un cambio de paradigma da xestión da convivencia.

Proporcionará un marco estratéxico de actuación que permita mellorar os seus Plans de Convivencia e benestar e adecualos á innovación e a investigación en materia de convivencia escolar e coeducación.