Decembro 2019

O venres 20 rematamos o primeiro trimestre co festival de Nadal. Moitas grazas ao alumnado e profesorado que o fixo posible. (Máis fotos en Instagram)

Alumnado e profesorado do centro colaborou na elaboración dun árbol de Nadal de Sierpinski. (Máis fotos en Instagram)

O xoves 19 o alumnado do Club de Ciencias celebrando o Estudo das Viscosidades e alumnado de 3º e 4º da ESO fixeron unha visita a A Couña para participar nunha actividade de Escape Room no Clue Hunter.

Enlace correo xunta

Acceso a SIXA

GoogleExtraescenlace

O IES Ricardo Carballo Calero, aval de calidade

ies

O I.E.S. Ricardo Carballo Calero representa un aval de calidade para todo o seu alumnado polos seguintes motivos:

◊ Pola oferta educativa que ofrece: ESO, Bacharelato de Artes, Ciencias e Tecnoloxía, Humanidades e Ciencias Sociais e os ciclos formativos da familia profesional de Imaxe Persoal.

◊ Pola participación do centro en programas de  mellora e  innovación.

◊ Polas actividades extraescolares e complementarias ofertadas.

Abalar