CURSO 2019/2020

O vindeiro luns 16 de Setembro dará comenzo o novo curso escolar 2019-20. O centro abre as súas portas   ás 8:30 da mañá. A dirección do Centro e os titores correspondentes darán a benvida a tod@s no Salón de Actos co seguinte horario:

ESO e 1º FPBásica ás 9:30 horas.

Bacharelato e 2º FPBásica ás 10:30 horas.

Ciclos  ás 11:00 horas.

Datas das probas extraordinarias de setembro

A ATENCIÓN AO PÚBLICO NO MES DE AGOSTO SERÁ TELEFÓNICA EN HORARIO DE 10:00 A 13:00

Aquí tedes as horas e datas das probas extraordinarias de setembro

Actividades Xuño

FIN DE CURSO 2018-2019

O venres 21 rematamos as clases do curso académico 2018-19. Para despedir o curso, alumnado do centro organizou e participou en diversas actividades: xogos, teatro, actuacións musicáis e presentación do proxecto de fin de curso do alumnado de Estética. Tamén celebramos os 20 anos do grupo teatral Tixuca (fai clic na foto para ver o vídeo). Máis fotos en Instagram

¡Disfrutade das vacacións!

20 anos de Tixuca

O IES Ricardo Carballo Calero, aval de calidade

ies

O I.E.S. Ricardo Carballo Calero representa un aval de calidade para todo o seu alumnado polos seguintes motivos:

◊ Pola oferta educativa que ofrece: ESO, Bacharelato de Artes, Ciencias e Tecnoloxía, Humanidades e Ciencias Sociais e os ciclos formativos da familia profesional de Imaxe Persoal.

◊ Pola participación do centro en programas de  mellora e  innovación.

◊ Polas actividades extraescolares e complementarias ofertadas.

Abalar