ESO E BACHARELATO

INSTRUCCIÓNS PROCESO DE ADMISIÓN 17-18

PRAZO DE MATRÍCULA CURSO 18-19

PRAZO ORDINARIO

O prazo para a matrícula do alumnado que superou o curso anterior na convocatoria de xuño é

do 25 de xuño ao 10 de xullo

PRAZO EXTRAORDINARIO

O prazo para a matrícula do alumnado que non superou o curso anterior na convocatoria de xuño é

do 1 ao 11 de setembro

DOCUMENTACIÓN PARA A MATRÍCULA

ALUMNADO DE ESO

1. DNI (obrigatorio a partir dos 14 anos) e fotocopia do mesmo. En caso de non ter DNI, fotocopia da folla do libro de familia onde está inscrito o alumno.
  2. Impreso e sobre de matrícula debidamente cubertos.
  3. Ficha escolar cuberta cunha fotografía pegada.
  4. 1º e 2º de ESO: Fotocopia da cartilla da Seguridade Social (atención médica)
  5. 3º e 4º de ESO: Xustificante acreditativo de ter abonada a cantidade de 1'12 € en concepto de Seguro Escolar, na conta de Nova Galicia Banco  ES50 2080 0234 4630 4000 2950
  6. 3º e 4º de ESO: Fotocopia do NUSS (Solicítase nas dependencias do INSS na Avda. de Mac Mahón).
  7. Dúas fotografías tamaño carné con apelidos e nome ao dorso.
  8. Certificación académica do centro de orixe(para alumnado de nova admisión).

ALUMNADO DE BACHARELATO

1. DNI e fotocopia do mesmo.
  2. Impreso e sobre de matrícula debidamente cubertos.
  3. Ficha escolar cuberta cunha fotografía pegada.
  5. Dúas fotografías tamaño carné con apelidos e nome ao dorso.
  6. Certificación académica do centro de orixe(para alumnado de nova admisión).

CICLOS FORMATIVOS

Información xeral de admisión. Curso 2017/2018

Prazos do proceso de admisión

• Establécense dous prazos de presentación de solicitudes:

-  Prazo ordinario: do 25 de xuño ao 4 de xullo.

-  Prazo extraordinario: do 1 ao 8 de setembro.

• O alumnado do prazo ordinario sempre ten preferencia sobre o do prazo extraordinario.

Proceso de matriculación

Unha vez superado o proceso de admisión, nos prazos establecidos pola Consellería, debe formalizarse a matrícula no centro educativo coa entrega da seguinte documentación:

1. DNI e fotocopia do mesmo.
  2. Impreso e sobre de matrícula debidamente cubertos.
  3. Ficha escolar cunha fotografía pegada.
  4. Xustificante acreditativo de ter abonada a cantidade de 1'12 € en concepto de Seguro Escolar, na conta de Nova Galicia Banco ES50 2080 0234 4630 4000 2950(exento deste pago o alumnado maior de 28 anos).
  5. Dúas fotografías tamaño carné con apelidos e nome ao dorso.
  6. Certificación Académica Oficial dos estudos acreditados(para alumnado de nova admisión)