Presentación "Wonders of the World". 1º Bacharelato.

Proba

2º ESO PMAR

O alumnado de 2º ESO PMAR dispón de tarefas para realizar enviadas pola profesora en :

GOOGLE CLASSROOM

O código para acceder os alumnos é:  lxqkynb

Para calquera dúbida escribir a : rasampedro@iespintorcolmeiro.org

2º da ESO (desdobres 1 e 3)

O alumnado de 2º da ESO (desdobre 1 e desdobre 3 ) dispón de tarefas para realizar enviadas pola profesora a través de Google Classroom.

O código para acceder é:   i77rezy

3º da ESO (desdobre 3)

O alumnado de 3º da ESO (desdobre 3) dispón de tarefas para realizar enviadas pola profesora a través de GOOGLE CLASSROOM.

O código para acceder é o seguinte:  xtav6zh

Inglés 2º ESO e 3º ESO

O alumnado de 2º da ESO (desdobre 2) e 3º ESO (desdobre 1 e 2) dispón de tarefas para realizar enviadas pola profesora a través de Google Classroom.

Para calquera dúbida escribir a alba@iespintorcolmeiro.org.

So long, Sarah!

Sarah Reilly, from New York, has been our Language Assistant these two years and now the time has come to say good-bye and bid farewell to her. “Dearest Sarah, it has been a pleasure to have you here these two years. Both students and teachers as well have had the chance to improve their English and to know many things about American culture with you. Anyway, we know this is not a real good-bye. No doubt, we´ll be seeing you around.

Samaín-Halloween-Magosto 2013

O vindeiro mércores 30 de outubro faremos o noso particular tres-nun, SamHallowMaghosteen 2013 no Colmeiro apartir das 12:30. Xa ambientamos o centro coa decoración dos nosos alumn@s de 1º ESO e 2º ESO. Imos degustar os doces elaborados polos alumn@s de 4º ESO no seu School Market.

Improve your English.

English exercises for "Diversificación", tick here.