Convocatoria, calendario e solicitude probas de acceso ciclos formativos de grao medio e superior 2017

Nas seguinte ligazósn poderanse acceder a convocatoria, o calendario e a solicitude de inscrición para a proba de acceso a ciclos formativos de grao medio de formación profesional :

Solicitude de inscrición

Convocatoria axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no 2017

No seguinte enlace poden consultar a convocatoria de axudas para a realización de actividades en linguas estranxeiras: convocatoria

Reserva e admisión curso 2017-18

* Cada alumna/o só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, de non facelo, perderá ós dereitos de prioridade que lle poidan corresponder.

* O alumnado que ten dereito de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisón noutro distinto deberá comunicalo ao centro de orixe.

* O alumnado que teña reserva de praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

* A solicitude de admisión terá que estar asinada por calquere das/os titulares da patria potestade. No caso de separación ou divorcio será necesario a sinatura de ambos proxenitores, agás que a patria potestade

estea atribuida con carácter exclusivo, a un deles. En ambos casos, será necesario presentar, xunto coa solicitude de admisión a resolución xudicial correspondente para o seu cotexo polo centro educativo.

PUBLICACIÓNS:

Lista admitidos centro adscrito  CEIP ALTAMIRA (reserva de praza)

ADMISIÓN

A solicitude de admisión poderá presentarse presencialmente na secretaría do noso centro ou na aplicación admisiónalumnado no seguinte enlace: admisión

IMPRESOS:

* Admisión: Solicitude de admisión + Anexo A

NORMATIVA:

* Decreto 254/2012, do 13 de decembro

* Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013  que desenvolve o procedemento para admisión do alumnado

15 de marzo: Día dos dereitos do consumidor

Coincidindo co día dos Dereitos do Consumidor realizáronse unha serie de actividades co alumnado de 1º da ESO na clase de matemáticas, coa finalidade de informalos e conciencialos de cara a un consumo responsable.

Trátase de que coñezan as etiquetas e a información que nos deberían aportar, así como os ingredientes e valores enerxéticos que conteñen algúns dos alimentos inxeridos por eles de forma habitual.

Aproveitamos para aplicar o cálculo de regras de tres e porcentaxes ás mesmas.

V certame de relato curto

Os principais obxectivos deste certame eran: fomentar a creatividade no alumnado, potenciar a expresión e comprensión escrita, estimular o uso do galego, facilitar a posibilidade de publicación a novos creadores...

Foron seleccionados os traballos das seguintes alumnas para participar:

2º C:
Rocío Boullosa Pérez
Yedra González Alonso
Uxía Valcárcel Burgo

3º C:
Luján Monteiro Rodríguez

O fallo do xurado (formado por filólogos, escritores, profesores e representantes de Kalandraka) emitirase no mes de maio.

8 de marzo: DÍA DA MULLER

No IES Pedras Rubias reinvidicamos o Día da Muller cunha serie de actividades ao longo destas semanas das que iremos dando conta. Comezou o día coa visita da escritora Mª Sol Ortiz de Zárate, pero o acto central desta celebración foi no patio exterior ás 12:30 coa lectura duns poemas e de textos escritos polas nosas alumnas nas que reivindicaban a igualdade ao tempo que invitaban aos seus compañeiros a loitar pola igualdade real. Rematou o acta cun fermoso baile. Todo o acto foi organizado polo propio alumnado do centro.

Visita da escritora Mª Sol Ortiz de Zárate

Hoxe visitounos a escritora Mª Sol Ortiz de Zárate, autora dos libros "La canción de Shao Li", leído polo alumnado de 1º da ESO, e de "Rebelión en Verne", leído en 2º da ESO. Sempre é unha gran experiencia poder compartir conversa cunha escritora. Múltiples foron as preguntas que lle formulou o noso alumnado que enriqueceu a lectura previa dos libros pola súa parte. En breve máis información do acto.