CARTEL XII SUBIDA AO PENEDO REDONDO

Xa está aquí unha nova edición da Subida Solidaria ao Penedo Redondo, onde alumnos, profes e exalumnos estades convidados a participar.

Sorteo Rifas Fin de Curso

1ºPREMIO : 1380

Cesta Nadal

(Cortesía de Supermercados Día Salceda de Caselas)

2º PREMIO: 931

Estoxo Produtos Cosmética

( Cortesía de Perfumería Chévere – Salceda de Caselas)

3ºPREMIO: 772

Lacón curado

( Cortesía de Carnicería Alonso – Salceda de Caselas)

O magosto no Pedras Rubias

Programa especial sobre o magosto celebrado o pasado 31 de outubro no Pedras Rubias. Locutores/as e reporteiros/as especiais que mantiveron, en todo momento, a información en directo para agora retransmitila nas ondas de Ondarraia.

Magosto terrorífico

O martes 31 de outubro tivo lugar o magosto terrorífico do IES Pedras Rubias. Desprazámonos até ao muíño de Pantel onde asistimos a unha pequena representación dunha escena de resurrección de mortos. O alumnado ía vestido para a ocasión. Posteriormente celebramos un magosto no campo de terra do instituto.

Lista Definitiva de adxudicación Fondo Libros

Podes consultar as listas definitivas pulsando no arquivo da parte dereita onde pon "1 adxunto".