Fondo solidario de libros e material escolar 2017/2018

No seguinte enlace poderán consultar toda información relativa a participación no fondo solidario de libros e as axudas de material escolar para o vindeiro curso 2017/2018

Achegaráselles, en breve, polo alumnado anexo da solicitude e nota informativa ao respecto.

Tamén poden consultar as notas informativas nos arquivos achegados

Listaxe definitiva de alumnado admitido curso 2017/18

No arquivo achegado poden consultar a lixtase definitiva do alumnado admitido para o vindeiro curso 2017/18

Convocatoria, calendario e solicitude probas de acceso ciclos formativos de grao medio e superior 2017

Nas seguinte ligazósn poderanse acceder a convocatoria, o calendario e a solicitude de inscrición para a proba de acceso a ciclos formativos de grao medio de formación profesional :

Solicitude de inscrición

Convocatoria axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no 2017

No seguinte enlace poden consultar a convocatoria de axudas para a realización de actividades en linguas estranxeiras: convocatoria

Reserva e admisión curso 2017-18

* Cada alumna/o só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, de non facelo, perderá ós dereitos de prioridade que lle poidan corresponder.

* O alumnado que ten dereito de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisón noutro distinto deberá comunicalo ao centro de orixe.

* O alumnado que teña reserva de praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

* A solicitude de admisión terá que estar asinada por calquere das/os titulares da patria potestade. No caso de separación ou divorcio será necesario a sinatura de ambos proxenitores, agás que a patria potestade

estea atribuida con carácter exclusivo, a un deles. En ambos casos, será necesario presentar, xunto coa solicitude de admisión a resolución xudicial correspondente para o seu cotexo polo centro educativo.

PUBLICACIÓNS:

Lista admitidos centro adscrito  CEIP ALTAMIRA (reserva de praza)

ADMISIÓN

A solicitude de admisión poderá presentarse presencialmente na secretaría do noso centro ou na aplicación admisiónalumnado no seguinte enlace: admisión

IMPRESOS:

* Admisión: Solicitude de admisión + Anexo A

NORMATIVA:

* Decreto 254/2012, do 13 de decembro

* Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013  que desenvolve o procedemento para admisión do alumnado

Entre un galo e... un polbo

Actuación de Avelino González polo día das Letras Galegas.

Con motivo das celebración das Letras Galegas, contamos coa súa visita no mes de maio. O martes 16 contou para os de 3º e 4º ESO e o xoves 19 para os de 1º e 2º ESO.

En ambas sesións,  Avelino contou, en clave de humor,  parte da vida de Casares, esa que non está escrita nos libros nin na súa biografía literaria. Nunha hora de duración, aproximadamente, contou feitos, sucesos  e anécdotas vividas e escoitadas por Casares, focalizándoas dentro das súas obras e narrándoo de forma moi amena e  divertida.  Deunos a coñecer ese Casares persoa, humano,  que facía trasnadas de mozo, que namoraba, que se divertía cos amigos, que xogaba, que tiña vicios, que escoitaba á xente... amosando como, ademais de un gran escritor, era un referente na cultura,nas novas tecnoloxías e que, ao mesmo tempo, facía entenderse por calquera.

En ambas contadas, ademais de introducir as anécdotas de Casares, fíxolles entender ao alumnado, con ironía e humor, que os valores humanos son tan importantes como os académicos, Tocou temas transversais e valores tan importantes como a tolerancia, a igualdade entre sexos, os perigos das novas tecnoloxías, a xenofobia, a humildade, a importancia de ler... todos presentes nos libros de Casares e que Avelino soubo transmitirlle aos alumnos/as a través das súas palabras, xestos, e sentido do humor.

Exposición: Mapas/Cartografía

Seguimos a traballar o lema da biblioteca deste ano, polo que dende os departamentos de Ciencias Sociais e Matemáticas, conxuntamente coa biblioteca faremos ao longo do mes de maio unha exposición nos corredores do instituto na que faremos un percorridos pola historia da cartografía, cunha sección especial para Galicia e a nosa contorna.

Ruta literaria Valle-Inclán

O martes 25 de abril o alumnado de 4º da ESO, organizada polo departamento de Lingua Castelá, realizou unha ruta literaria pola Pobra do Caramiñal e Vilanova de Arousa, percorrendo distintos lugares importantes na vida e obra de don Ramón María del Valle-Inclán. En cada parada o alumnado leu distintos fragmentos da obra valleinclanesca.

Toda a información no blog da Biblioteca.