FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 1º E 3º DE ESO CURSO 2016/2017

Consulta de listaxes de reparto de libros do Fondo Solidario para 1º e 3º de ESO.

O total de libros adxudicados a cada alumno é a suma dos libros da  adxudicación definitiva máis a adxudicación complementaria.

O resto dos libros poderán solicitalos Asociación de Pais e Nais a través dun impreso que será enviado ás familias polos alumnos/as.

Adxudicación Definitiva

Adxudicación Complementaria

Comezo do curso 2016/17

XOVES 15 DE SETEMBRO

DE 10:30 A 12H

(HABERÁ TRANSPORTE ESCOLAR)

A PARTIR DO VENRES 16 DE SETEMBRO

HORARIO NORMAL

DE 8:30 A 14h

Luns tarde de 16:30 a 18:10

Tamen Len... en maio con Helier e Marcos

Helier e Marcos hai uns anos foron antigos alumnos e agora xa son profesores en prácticas, o primeiro de Educación Física e o segundo de Bioloxía. Polo que se ve, decidiron seguir este camiño que non é tan fácil como parece dende fóra, e aquí están entusiamados co seu futuro. Temos que agradecerlles que quixeran compartir na nosa Biblioteca e coa mocidade actual que aquí acudiu no recreo interesada e disposta a pasar un bo rato, uns relatos que elixiron do libro "Made in Galiza" de Sechu Sende: O ladrón de palabras, Falar, Unha palabra común, O paracaídas, Nin en soños vou perder a miña lingua, Estou contigo,que leron alternativamente con moita arte, deixando clara a súa postura en defensa da lingua galega que debemos coidar, como expresaron na introdución que fixeron para explicar as lecturas que seleccionaron e que tanto nos gustaron.

Máis información no blog da Biblioteca

Tamen len... en abril con Lorena Pérez

O pasado martes 26 estivo connosco a antiga alumna Lorena Pérez para ler uns capítulos de "Ollos de auga" de Domingo Villar, lectura que elixiu ela mesma por considerar que é un libro entretido para recomendar, ademais de traerlle gratas lembranzas daquela visita do autor hai anos.

Máis información no blog da biblioteca

Tamen Len... en marzo con Vanesa Viñas

O 31 de marzo visitounos a fisioterapeuta Vanesa Viñas, que ademais de lernos uns fragmentos do libro "El niño con el pijama de rayas" de John Boyne, deunos variados consellos para cuidar o noso corpo.  Foi unha sesión moi interasante na que espíritu e corpo foron agraciados coas palabras da nosa invitada. Unha mágoa que por problemas técnicos non puidesemos recoller dita gravación.

PRAZOS DO MES DE XUÑO/XULLO