Inicio de curso

Ø  Primeiro día de clase: 17 de setembro: Horario de 10:30 a 12:00.

(Haberá autobuses)

Ø  Horario normal de 8:30 a 14:00 h. a partir do día 18 setembro

FONDO SOLIDARIO LIBROS 2018/19

Xa poden consultar a listaxe de admitidos definitiva do Fondo Solidario de libros da seguintes formas:

No arquivo achegado

En Fondo de libros  se dispoñen da Chave 365 a través do menú Cidadán

No taboleiro de anuncio do noso centro ou na secretaría  do mesmo.

Relación libros texto 2018/19

Podedes consultar a relación de libros de texto para o vindeiro curso no arquivo adxunto.

Mutis polo foro: "Río Bravo"

O xoves 21 de xuño, en doble pase, o alumnado do grupo de teatro escolar "Mutis polo foro" homenaxearon ao xénero do "wenster" en clave cómica coa representación dunha das máis exitosas obras teatrais galegas de finais do século pasado: "Río Bravo" adaptación da compañía profesional "Chévere".

Despois de ensaios durante meses a representación foi todo un éxito e o público pasouno en grande debido ao alto nivel dramático das nosas actrices e actores.

Representación teatral de A princesa e o labrego

Un grupo voluntario de profesoras (Celia, Loli, Rosa, Libertad, Patricia e Chus) e de profesores (Juan Carlos, Fernando e Rubén) ensaiaron esta obra de teatro para poder representarlla ao alumnado e ao resto da comunidade educativa o luns 18 de xuño a modo de clausura do curso.

No acto púidose contar coa presenza da autora no primeiro pase e coa concelleira de educación, Teresa Pérez, no segundo pase.

Representación teatral de Anagnórise

O venres 8 de xuño, o alumnado de 3º e 4º asistiu á representación teatral de Anagnórise no salón de actos do instituto, obra baseada no libro de María Victoria Moreno que o alumnado xa lera previamente.

O espectáculo foi interpretado por Limiar Teatro. Esta representación forma parte da programación teatral que, baixo o título María Victoria Moreno a escena!, o Departamento provincial de Cultura e Lingua leva por todos os concellos da provincia de Pontevedra.