SOLICITUDES PARA O FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

PRAZO DE PRESENTACIÓN DENDE O 21 DE MAIO AO 21 DE XUÑO DO 2019

Para mais información prema no enlace seguinte: http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

Calendario de Pendentes de Cursos anteriores (maio 2019)

Recordámosvos que os exames de materias pendentes de cursos anteriores correspondentes á convocatoria de xuño terán lugar do 20 ao 24 de maio tal e como se indica no horario adxunto. Como xa sabedes a principios de curso se lle deron a cada alumno/a as indicacións e o material necesario para preparar ditos exames.

Insistimos na importancia de preparar estas probas xa que para acadar o Título da ESO,  salvo excepcións, hai que ter aprobadas todas as materias de todos os cursos da etapa. Para calquera outra información non dubidedes en poñervos en contacto connosco.

DÍA

12:20/13:10

Aula de Plástica

Admisión para o curso 2019/2020

LISTA DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO:
Nos arquivso adxuntos aparecen relacionados alfabéticamente o alumnado do centros CEP ALTAMIRA admitido en 1º de ESO para o curso 2019-2020, alumnado admitido de centros non adscritos, así como outra información de interés relativa ao proceso de admisión, calendario, impreso admisión, vacantes 2019/20, letra sorteo desempate...

No mes de xuño publicaránse os impresos de matrícula e outra información de interés referente a matrícula

TEATRO MUTIS POLO FORO

Principal.png

O venres 21 de xuño foi a actuación do grupo de teatro escolar do instituto, “Mutis polo foro”, formado por alumnado de 3º e 4º de ESO.

Un anos máis, en dobre sesión, actuou o último día do curso para mostrar os ensaio de todo un curso nese acto final.

Nesta ocasión, en conexión co proxecto En paradoiro descoñecido, adaptaron a obra de Carmen Domingo Só son mulleres (Només són dones), Fundación SGAE, 2018.

Na peza reflexionouse sobre o sufrimento das vítimas instantes previos ao seu fusilamento e escenificáronse execucións de mulleres.

HISTORIA DE VIDA DOS AVÓS E AVOAS

Principal.png

O alumnado de 4º de ESO realizou esta actividade (que no noso centro xa leva en marcha desde vai dez anos) na que entrevistou os seus avós e avoas (ou outros parentes, achegados, veciños... de idade)  e elaboraron unha historia das súas vidas a partir dun cuestionario previo, rexistrando os datos e elaborando un relato da infancia, da asistencia á escola, das condicións de vida, do traballo, da vivenda..., relato que vai acompañado dun arquivo fotográfico dun inmenso valor testemuñal.

Este curso, en contribución co proxecto En paradoiro descoñecido fíxose especial fincapé nas vivencias e nas consecuencias da Guerra Civil.

Os múltiples testemuños recollidos ao longo dos anos foron fonte de inspiración para o escritor e historiador D. Xosé Ramón Paz Antón, que os recolleu e plasmou en dous libros publicados en 2019 sobre Salceda de Caselas: Salceda de Caselas Republicana 1936 e Historia da educación en Salceda de Caselas, este último presentado no IES Pedras Rubias o pasado 5 de xuño.

17 DE MAIO: DÍA INTERNACIONAL CONTRA A HOMOFOBIA, A TRANSFOBIA E A BIFOBIA

O IES Pedras Rubias manifesta a súa posición de apoio e defensa da diversidade afectivo sexual e da identidade de xénero.

Vémolo na actividade colaborativa que realizou o alumnado de 1º ESO-D, pintando as escaleiras da fachada do edificio coas cores da "bandeira arcoiris", icona da comunidade LGBTIQA+:

XV XORNADA DE ESCULTURAS DE AREA na praia da Lanzada

Organizada polo IES Monte da Vila

22 de maio de 2019

O alumnado de 3º ESO participou nunha xornada de convivencia con arredor de 800 alumnos e alumnas de secundaria de centros educativos de toda Galicia.

Despois de traballar en clase de Educación Plástica, Visual e Audiovisual o tema proposto para este ano _a Arte Africana_, fomos á praia a realizar en area e en gran formato as nosas propostas de aula. Velaquí unha mostra de como comezamos...: