Actualización dos criterios de Avaliación, Promoción e Titulación do curso 2021/22

Consulta os criterios definitivos de Avaliación, Promoción e Titulación do curso 2021/22 no seguinte enlace:

CRITERIOS DE AVALIACIÓN, PROMOCIÓN E TITULACIÓN Curso 21/22

BECAS E AXUDAS PARA BACHARELATO, FP E OUTROS ESTUDIOS NON UNIVERSITARIOS

Aberto ata o 12 de MAIO o prazo para solicitar becas para estudos postobrigatorios (Bacharelato, ciclos e outros) para o curso 22/23.

Se cumplides os requisitos solicitádea aínda que o alumnado non teñan claro os estudos a realizar xa que haberá un prazo para actualizar eses datos,  pero só si a beca está pedida en forma e prazo.

Achegamos enlace con máis información :

CALENDARIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA. CURSO 2022-23

CALENDARIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA

CURSO 2022/23

Reserva de praza (centro adscrito)

11 de xaneiro ao 8 de febreiro

Asignación de prazas

23 febreiro

Publicación listaxes reserva

25 febreiro

Solicitude de Admisión (anexo II )

1 ao 21 de marzo

Publicación de listaxes provisionais admitidos e excluídos

Publicación de listaxes definitivas de admitidos e excluídos

Antes do 15 de maio

Formalización de matrícula

25 xuño ao 10 de xullo para ESO e Bachillerato

Consulta o Procedemento de Admisión e as Vacante premendo NESTE ENLACE.

XV Subida ao Penedo Redondo solidaria con Ucraína

Este venres día 6 de maio celebrouse a XV edición da Subida ao Penedo Redondo

O alumnado tiña a opción de facela andando, correndo individual ou correndo en grupo. Gran participación por parte do alumnado e profesorado. Un placer volver a realizar e disfrutar deste tipo de actividades.

Recadáronse un total de 800 € entre alumnado e profesorado que será donado íntegramente a Ucraína. Grazas a tod@s pola vosa colaboración.

Deixamos rexistro dos tempos e fotos d@s gañador@s.

O IES Pedras Rubias participa no Programa Segura-mente

O alumnado de Economía de 4ºESO participa neste curso no Concurso do programa "Segura-mente" de ABANCA, en colaboración coa Consellería de Educación da Xunta de Galicia e consistente na presentación dunha idea de negocio.

Recentemente abriuse o prazo de votación popular para ser escollido entre os mellores proxectos. O alumnado de 4ºESO A solicita a vosa axuda para conseguir ese obxectivo. Por favor, clica no seguinte enlace e vota a opción de 4ºA (a que ten máis votos). Á hora de votar ides recibir un correo de confirmación.

Non esquezades confirmar o voso voto!!

Moitas grazas pola vosa colaboración!

Exposición. Os castros do Pedras Rubias

Exposición sobre os castros no IES Pedras Rubias

Durante estas semanas, os andadeiros da planta baixa do IES Pedras Rubias acollen diversas maquetas e réplicas de poboados castros feitas polo alumnado de 1ºESO, plasmando así nunha tarefa práctica os coñecementos teóricos adquiridos na materia, combinando saber e creatividade.

Desde o Departamento de Xeografía e Historia queremos salientar e felicitar aos participantes polas súas fantásticas creacións.