Lista Definitiva de adxudicación Fondo Libros

Podes consultar as listas definitivas pulsando no arquivo da parte dereita onde pon "1 adxunto".

Fondo solidario de Libros de Texto e Axudas de Material

Podes consultar os listados de admitidos e excluídos pulsando na parte inferior dereita sobre o enlace onde pon "3 ADXUNTOS".

Todos os que non figuren no listado de excluídos de axuda de material escolar están admitidos.

Libros de texto curso 2017/18

Podedes consultar o listado completo de libros de texto pulsando na parte da dereita, onde pon "1 adxunto".

Fondo solidario de libros e material escolar 2017/2018

No seguinte enlace poderán consultar toda información relativa a participación no fondo solidario de libros e as axudas de material escolar para o vindeiro curso 2017/2018

Achegaráselles, en breve, polo alumnado anexo da solicitude e nota informativa ao respecto.

Tamén poden consultar as notas informativas nos arquivos achegados

Visita de Defreds

O martes 6 de xuño tivemos a visita do escritor Jose a. Gómez Iglesias, coñecido literariamente como Defreds. Un dos autores de maior éxito de ventas nos últimos anos, feito que se constata sabendo que a fin de semana anterior e posterior a visitarnos non paraou de firmar exemplares  na Feira do Libro de Madrid.

Podes consultar toda a información no blog da Calixtina.

De sendeirismo polo Landres e o Caselas

O 7 de abril, antes de marchar uns días de descanso pola Semana Santa, fixemos a nosa camiñata anual todo o alumnado e profesorado do instituto, para concienciar ao noso alumnado da importancia do exercicio físico, ao tempo que divulgamos o gusto pola natureza e o patrimonio do noso concello.

O recorrido escollido nesta ocasión, partindo como sempre dende o instituto en Parderrubias, foi seguir a ruta do río Landres para enlazar a continuación co río Caselas, recorrendo a súa senda até a Picoña.

Visita aos Pazos de Salceda

10 e 11 de maio.  Como xa é tradicional,  neste mes visitamos Pegullal, Avalle e Picoña, os nosos pazos: espazos privados abertos polos seus propietarios  para nós; deferencia que agradecemos.

Móvenos o desexo de coñecer ben os elementos patrimoniais do noso entorno, de familiarizarnos coa arquitectura pacega (complexos que conxugan ben a construción residencial con áreas de lecer, edificacións funcionais e aspectos simbólicos de relevancia)  e imaxinar o modo de vida fidalgo nos séculos de apoxeo, así como percibir o significado da súa decadencia e as diversas estratexias e situacións actuais de conservación ou recuperación dos edificios; ao mesmo tempo é ocasión inmellorable para introducirnos na heráldica.

A visita foi unha situación, un intre, de aprendizaxe (recollemos datos, anotamos detalles, inscricións...), pero tamén de convivencia, axudados polo bo tempo primaveral.

Por segundo ano, faltábanos a presenza querida do profesor Manuel Prego Español, experto guía que nos acompañou en tantas ocasións, ilustre e apaixonado defensor e divulgador das nosas antigüidades; amigo xeneroso. Recollemos de seguido un debuxo do Pazo de Picoña feito por el, o mestre das matemáticas, e que xa hai anos llo regalara ao instituto

“Todo se ha dormido.

Se ha dormido todo. La ventana. Y la nieve en la ventana (...)”

(Joseph Brodsky)

Mutis polo foro: O xogo da guerra

O venres 23 de xuño foi a actuación do grupo de teatro escolar do instituto, “Mutis polo foro”, que un anos máis, en dobre sesión actuou o último día do curso para mostrar os ensaio de todo un curso nese acto final. Este ano sumáronse ás representacións o club de lectura “Siareiros da palabra” que andiveron a preparar unhas versións das obras infantiles de Carlos Casares, no ano que se lle adicou o día das Letras Galegas, e que xa representaran previamente ao alumnado de 6º de primaria e aos nenos de infantil dos colexios de Salceda.

Toda a información no blog da biblioteca.

Festival de Nadal

O 20 de decembro celebrouse un Festival de Nadal, que presentou a novidade de ser organizado polos propios alumnos/as, concretamente polos que cursan a materia optativa de 4º da ESO "Iniciativa de Actividades Emprendedoras". Desenvolveron ao longo do primeiro trimestre un proxecto que consistía na organización dun acto festivo-cultural. Dende a cartelería até a selección dos distintos espcectáculos, así como a presentación da mesma gala correu da súa man.

Un gran traballo que se reflectiu no mesmo día do Festival onde houbo gran varieade de espectáculos. play-backs, percusión, música en directo, e até a representación dunha obra teatral preparada polo alumnado de Artes Escénicas, tamén de 4º da ESO.