Lista Definitiva de adxudicación Fondo Libros

Podes consultar as listas definitivas pulsando no arquivo da parte dereita onde pon "1 adxunto".

Fondo solidario de Libros de Texto e Axudas de Material

Podes consultar os listados de admitidos e excluídos pulsando na parte inferior dereita sobre o enlace onde pon "3 ADXUNTOS".

Todos os que non figuren no listado de excluídos de axuda de material escolar están admitidos.

Libros de texto curso 2017/18

Podedes consultar o listado completo de libros de texto pulsando na parte da dereita, onde pon "1 adxunto".

Fondo solidario de libros e material escolar 2017/2018

No seguinte enlace poderán consultar toda información relativa a participación no fondo solidario de libros e as axudas de material escolar para o vindeiro curso 2017/2018

Achegaráselles, en breve, polo alumnado anexo da solicitude e nota informativa ao respecto.

Tamén poden consultar as notas informativas nos arquivos achegados

Magosto terrorífico

O martes 31 de outubro tivo lugar o magosto terrorífico do IES Pedras Rubias. Desprazámonos até ao muíño de Pantel onde asistimos a unha pequena representación dunha escena de resurrección de mortos. O alumnado ía vestido para a ocasión. Posteriormente celebramos un magosto no campo de terra do instituto.

Visita de Defreds

O martes 6 de xuño tivemos a visita do escritor Jose a. Gómez Iglesias, coñecido literariamente como Defreds. Un dos autores de maior éxito de ventas nos últimos anos, feito que se constata sabendo que a fin de semana anterior e posterior a visitarnos non paraou de firmar exemplares  na Feira do Libro de Madrid.

Podes consultar toda a información no blog da Calixtina.

De sendeirismo polo Landres e o Caselas

O 7 de abril, antes de marchar uns días de descanso pola Semana Santa, fixemos a nosa camiñata anual todo o alumnado e profesorado do instituto, para concienciar ao noso alumnado da importancia do exercicio físico, ao tempo que divulgamos o gusto pola natureza e o patrimonio do noso concello.

O recorrido escollido nesta ocasión, partindo como sempre dende o instituto en Parderrubias, foi seguir a ruta do río Landres para enlazar a continuación co río Caselas, recorrendo a súa senda até a Picoña.