LISTAXES DEFINITIVOS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2019/20

Nos seguintes arquivos poden consultar as listaxes definitivas do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS 19/20

LISTAXES PROVISONAIS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2019/20

Nos seguintes enlaces poden consultar as listaxes provisonais de admitidos e excluidos no fondo solidario de libros de texto 2019/20.

O prazo de reclamación e subsanción para os excluidos e nos dous días seguintes a data de publicación deste listaxes.

RELACIÓN LIBROS TEXTO 2019/20

No arquivo adxunto poden consultar a relación de libros de texto para o vindeiro curso 2019/20

O lavadouro

O luns 17 de xuño, en doble pase, o profesorado que forma parte do grupo de teatro "Mutis polo foro" representou unha versión da obra "De domingo a domingo" de Xosé Manuel Ogando Montes, coñecido como "Coco Montes" (Colección de Teatro Escolar "A Pinguela", ed. Fervenza, nº 93, Galicia-2016), máis algún fragmento de "Os vellos non deben de namorarse" de Castelao.

Deixámosvos un vídeo con algúns intres da representación.

Entroido 2019

GAÑADORES 2019

1º DISCOTECA  87 ptos

2º VIS A VIS   81 ptos

3º BABYLANDIA  77 ptos

4º OS CAMPESIÑOS  73 ptos

5º NAS MAREAS  72 ptos

TEATRO MUTIS POLO FORO

O venres 21 de xuño foi a actuación do grupo de teatro escolar do instituto, “Mutis polo foro”, formado por alumnado de 3º e 4º de ESO.

Un anos máis, en dobre sesión, actuou o último día do curso para mostrar os ensaio de todo un curso nese acto final.

Nesta ocasión, en conexión co proxecto En paradoiro descoñecido, adaptaron a obra de Carmen Domingo Só son mulleres (Només són dones), Fundación SGAE, 2018.

Na peza reflexionouse sobre o sufrimento das vítimas instantes previos ao seu fusilamento e escenificáronse execucións de mulleres.

HISTORIA DE VIDA DOS AVÓS E AVOAS

O alumnado de 4º de ESO realizou esta actividade (que no noso centro xa leva en marcha desde vai dez anos) na que entrevistou os seus avós e avoas (ou outros parentes, achegados, veciños... de idade)  e elaboraron unha historia das súas vidas a partir dun cuestionario previo, rexistrando os datos e elaborando un relato da infancia, da asistencia á escola, das condicións de vida, do traballo, da vivenda..., relato que vai acompañado dun arquivo fotográfico dun inmenso valor testemuñal.

Este curso, en contribución co proxecto En paradoiro descoñecido fíxose especial fincapé nas vivencias e nas consecuencias da Guerra Civil.

Os múltiples testemuños recollidos ao longo dos anos foron fonte de inspiración para o escritor e historiador D. Xosé Ramón Paz Antón, que os recolleu e plasmou en dous libros publicados en 2019 sobre Salceda de Caselas: Salceda de Caselas Republicana 1936 e Historia da educación en Salceda de Caselas, este último presentado no IES Pedras Rubias o pasado 5 de xuño.