FONDO SOLIDARIO LIBROS 2018/19

Xa poden consultar a listaxe provisional do Fondo Solidario de libros da seguintes formas:

En Fondo de libros  se dispoñen da Chave 365 a través do menú Cidadán

No taboleiro de anuncio do noso centro ou na secretaría do mesmo.

Horario de atención ao público durante o mes de xullo

Do 1 ao 10 de xullo: de 8:30 a 14h

Do 11 ao 31 de xullo: de 10 a 13h

Relación libros texto 2018/19

Podedes consultar a relación de libros de texto para o vindeiro curso no arquivo adxunto.

Calendario exames de setembro e información de interés

CALENDARIO DE SETEMBRO

Ø  Exames de setembro: 3 e 4 de setembro  (achégase calendario)

Ø  Entrega de notas: 6 de setembro ás 10:00 horas. As notas entregaranse aos alumnos/as, os pais/nais que acompañen aos seus fillos ESPERARÁN NA PLANTA DE ABAIXO. No caso de que algún alumno/a non poida acudir e sexan os pais os que recollan as notas acudirán ás 13:00 h.

Ø  Devolución de libros de texto: ata o 7 de setembro. Os libros deben estar en BO ESTADO.

Ø  Período de reclamacións de notas: 7 e 10 de setembro

Ø  Prazo de matrícula extraordinario: ata o 10 setembro

Ø  Primeiro día de clase: con moitas probabilidades o 17 de setembro (pendente de fixar pola Consellería) Horario de 10:30 a 12:00.

Ø  Horario normal de 8:30 a 14:00 h. a partir do día 18 setembro

NON HABERÁ TRANSPORTE ESCOLAR durante os exames de setembro

CALENDARIO EXAMES DE SETEMBRO

O centro permanecerá aberto durante todo o mes de xullo, pechado en agosto e reanudará a súa actividade o 1 de setembro polo que si precisades calquera información non dubidedes en poñervos en contacto connosco.

Aproveitamos para agradecer a vosa colaboración e desexarvos que pasedes un bo verán.

Salceda de Caselas, 12 de xuño de 2018

A DIRECTORA

SOLICITUDE FONDO DE LIBROS E AXUDA MATERIAL ESCOLAR 2018/19

Xa está aberto o prazo para presentar a solicitude de Fondo de Libros e axuda de material escolar para o vindeiro curso 2018/19.

Prema nos arquivos adxuntos pode descargar o impreso da solicitude e consultar a información de interese.

SORTEO RIFAS ANDORRA

Os números premiados no sorteo das Rifas da Excursión de Andorra do alumnado de 2º ESO, celebrado o día 12 de marzo de 2018 foron:

1º PREMIO: 4124
2º PREMIO: 4969

ADMISIÓN E MATRÍCULA CURSO 2018/19

NOVAS:

• ABERTO O PRAZO DE MATRÍCULA DENDE O 25 DE XUÑO AO 10 DE XUÑO.

No arquivo adxunto poden consultar a información restante sobre o proceso de admisión e matrícula para o vindeiro curso.

Toda a información no blog de Orientación.