Lembrándonos de Narf

Onte, venres 15 de novembro, morría o cantante galego Fran Pérez, coñecido artísticamente como Narf. Persoa moi ligada a Ponte nas Ondas e de quen tivemos a sorte de disfrutar en directo no noso instituto. Foi o martes 14 de febreiro de 2012, no salón de actos deleitounos cun interesante concerto para os alumnos de 3º e 4º da ESO. Gustou moito entre o noso alumnado. A continuación deixamos unhas fotos que lembran aquel día, ademais dun disco asinado e as súas verbas no noso libro de ouro. Sempre na nosa memoria.

Tamen len... en outubro con Laura López

O xoves 20 de novembro inauguramos as sesións do Tamén Len deste curso coa visita da profesora de Altamira Laura López, moi querida entre os seus antigos alumnos/as, hoxe no IES, que lembraron aqueles anos xuntos, as experiencias vividas, as sensacións compartidas...

Toda a información sobre o acto no seguinte enlace do blog da Biblioteca Calixtina, tamén podes escoitar a súa lectura:

BIBLOSVIVOS

Contos de medo... por Quico Cadaval

O venres 4 de novembro visitounos o polifacético Quico Cadaval para contarnos historias de terror, de medo... coincidindo coa celebración do "magosto terrorífico" que por mor da chuvia tivemos que adiar. Pero ben agochados da chuvia, no noso acolledor salón de actos, disfrutamos das súas narracións. Unha pena non ternos desprazado até o muíño de Pantel, onde vestidos de pantasmas e outros seres sobrenaturais tiñamos pensado acompañar a Quico, axudando a ambientación das súas historias.

Pese a todo a contada de Quico non defraudou. Primeiro reflexionou sobre a moralidade dos contos tradicionais, dandonos unha versión moi particular de contos clásicos como o da "Caperuchiña vermella", "Hansel e Gretel" e "Brancaneves e os seu ananos". Despois continuou coas narracións onde o fantasmagórico e o terrorífico eran os grande protagonistas. Moito medo se pasou!!!

Camiño de Santiago

O xoves 27 e o venres 28 de outubro os alumnos/as de 3º da ESO fixeron dúas etapas do Camiño de Santiago. Foron as dúas útimas etapas do camiño francés. Un sol marabilloso acompañou todo o tempo aos nosos/as peregrinos/as que puideron compartir experiencias con xentes procedentes doutros lugares que transitaban polos mesmos sendeiros e co mesmo destino: Compostela. A experiencia rematou cunha visita as cubertas da Catedral o venres pola tarde. Bo camiño!!!

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 1º E 3º DE ESO CURSO 2016/2017

Consulta de listaxes de reparto de libros do Fondo Solidario para 1º e 3º de ESO.

O total de libros adxudicados a cada alumno é a suma dos libros da  adxudicación definitiva máis a adxudicación complementaria.

O resto dos libros poderán solicitalos Asociación de Pais e Nais a través dun impreso que será enviado ás familias polos alumnos/as.

Adxudicación Definitiva

Adxudicación Complementaria

Comezo do curso 2016/17

XOVES 15 DE SETEMBRO

DE 10:30 A 12H

(HABERÁ TRANSPORTE ESCOLAR)

A PARTIR DO VENRES 16 DE SETEMBRO

HORARIO NORMAL

DE 8:30 A 14h

Luns tarde de 16:30 a 18:10

Tamen Len... en maio con Helier e Marcos

Helier e Marcos hai uns anos foron antigos alumnos e agora xa son profesores en prácticas, o primeiro de Educación Física e o segundo de Bioloxía. Polo que se ve, decidiron seguir este camiño que non é tan fácil como parece dende fóra, e aquí están entusiamados co seu futuro. Temos que agradecerlles que quixeran compartir na nosa Biblioteca e coa mocidade actual que aquí acudiu no recreo interesada e disposta a pasar un bo rato, uns relatos que elixiron do libro "Made in Galiza" de Sechu Sende: O ladrón de palabras, Falar, Unha palabra común, O paracaídas, Nin en soños vou perder a miña lingua, Estou contigo,que leron alternativamente con moita arte, deixando clara a súa postura en defensa da lingua galega que debemos coidar, como expresaron na introdución que fixeron para explicar as lecturas que seleccionaron e que tanto nos gustaron.

Máis información no blog da Biblioteca

Tamen len... en abril con Lorena Pérez

O pasado martes 26 estivo connosco a antiga alumna Lorena Pérez para ler uns capítulos de "Ollos de auga" de Domingo Villar, lectura que elixiu ela mesma por considerar que é un libro entretido para recomendar, ademais de traerlle gratas lembranzas daquela visita do autor hai anos.

Máis información no blog da biblioteca