SORTEO RIFAS ANDORRA

Os números premiados no sorteo das Rifas da Excursión de Andorra do alumnado de 2º ESO, celebrado o día 12 de marzo de 2018 foron:

1º PREMIO: 4124
2º PREMIO: 4969

ADMISIÓN E MATRÍCULA CURSO 2018/19

NOVAS:

• INICIO DA ADMISIÓN DO 1 AO 20 DE MARZO: IMPRESO
  • PRAZAS VACANTES UNHA VEZ REMATADO O PROCESO DE RESERVA: VACANTES
  • SORTEO PÚBLICO DA LETRA  PARA RESOLVER OS EMPATES NO PROCEDIMENTO DE ADMISIÓN: LETRA
  • LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS. PROVISIONAL

No arquivo adxunto poden consultar a información restante sobre o proceso de admisión e matrícula para o vindeiro curso.

Toda a información no blog de Orientación.

8M

Este 8 de marzo as alumnas e profesoras do IES Pedras Rubias secundaron a folga convocada. Deixámosvos un enlace ao blog de Orientación onde tedes diversas actividades para traballar arredor do Día Internacional da  Muller.

GAÑADORES/AS RELATO CURTO FEBREIRO

Principal.png

A piques de celebrar o Día Internacional da Muller, 8 de marzo, xa temos gañadoras do concurso de relato curto do mes de febreiro.

Entra nos enlaces seguintes para coñecer a oración pola que deben comezar os relatos de marzo.

E lembra que este mes o prazo remata o día 26.

1º A

3º A

3º B

Recital de Poesía polo día de Rosalía de Castro

O venres 23 de febreiro, para festexar o Día de Rosalía de Castro, o alumnado de todos os niveis do IES Pedras Rubias recitou unha ampla escolma de poemas da autora (“Campanas de Bastabales”, “Airiños, airiños, aires” e “Adiós ríos, adiós fontes”...).

O recital iniciouse cun breve repaso pola biografía da nosa poetisa. A continuación, as voces do alumnado estiveron acompañadas da proxección de diapositivas de fondo que incluían os conceptos referidos nos poemas. Finalmente, o poema “Negra sombra”, con acompañamento musical, pechou o acto.

Noraboa a todos e todas e grazas vola vosa colaboración!

VI certame de RELATO CURTO

Os principais obxectivos deste certame promovido pola FANPA son: fomentar a creatividade no alumnado, potenciar a expresión e comprensión escrita, estimular o uso do galego, facilitar a posibilidade de publicación a novos creadores...

Nesta edición cinco alumnas de 3º de ESO presentaron os seus relatos:

Ariadna Álvarez Ramírez

Elena Canosa Collazo

Noelia González Lourenço

Yashira Álvarez Ramírez

Uxía Valcárcel Burgo

O xurado estará formado por filólogos, escritores, profesores e representantes de Kalandraka e darán a coñecer os 120 finalistas no mes de maio. Nunha segunda fase, o xurado destacará 20 dos relatos finalistas e escollerá entre eles o gañador.

Sorte rapazas!

Leo Arremecaghoná

Principal.png

O xoves 22 de febrero contamos co espectáculo do cantautor punk Leo Arremecaghoná, nome do proxecto musical de Leonardo Fernández Campos, artista polifacético, filólogo e poeta.

No espectáculo o autor caracterizou tres personaxes membros da familia Arremecaghoná. A través das súas voces foinos deleitando con temas reivindicativos co idioma galego e de protesta, pero tamén versionou a Rosalía de Castro, co fin de festexar o Día de Rosalía de Castro.