Reserva e admisión curso 2017-18

* Cada alumna/o só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, de non facelo, perderá ós dereitos de prioridade que lle poidan corresponder.

* O alumnado que ten dereito de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisón noutro distinto deberá comunicalo ao centro de orixe.

* O alumnado que teña reserva de praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

* A solicitude de admisión terá que estar asinada por calquere das/os titulares da patria potestade. No caso de separación ou divorcio será necesario a sinatura de ambos proxenitores, agás que a patria potestade

estea atribuida con carácter exclusivo, a un deles. En ambos casos, será necesario presentar, xunto coa solicitude de admisión a resolución xudicial correspondente para o seu cotexo polo centro educativo.

PUBLICACIÓNS:

CENTRO ADSCRITO (reserva de praza): CEIP ALTAMIRA

A solicitude de reserva poderá presentarse presencialmente no centro de orixe ou na aplicación admisiónalumnado no seguinte enlace: admisión

IMPRESOS:

* Admisión: Solicitude de admisión + Anexo A

NORMATIVA:

* Decreto 254/2012, do 13 de decembro

* Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013  que desenvolve o procedemento para admisión do alumnado

Dez anos do Tamén Len

O martes 15 de febreiro tivo lugar unha sesión moi especial do Tamén Len. Celebrábamos dez anos do inicio desta actividade a prol do fomento da lectura, converténdose nunha das actividades máis queridas no noso institiuto. Toda a información no blog da Calixtina.

Día Mundial da Radio

O 13 de febreiro celébrase o Día Mundial da Radiio, e dendo Ondarraia quixemos participar elaborando un programa especial "O misterio da radio de Sabeliña" no que se homenaxea a radio ao longo do tempo. Este programa será incorporado a unha plataforma de Radios Escolares que dende Ponte nas Ondas inicia o seu camiño nestes días. Disfrutade do programa:

Tamén len... en xaneiro con Leticia

O xoves 26 de xaneiro tivemos unha sesión do Tamén Len... moi  musical, cunha invitada moi elegante. Leticia Calvo, exalumna de Altamira, psicóloga de profesión, e filla do noso querido excompañeiro e primeiro bibliotecario da Calixtina, Jose Luis Calvo.

Máis información no blog da Calixtina

Os Quinquilláns: Cousas

O martes 31 de xaneiro todo o alumnado do IES Pedras Rubias asistiu, no Auditorio do Concello, a unha adaptación teatral do libro Cousas de Alfonso R. Castelao. Por iniciativa da editorial Galaxia a compañía teatral "Os Quinquilláns" adaptaron o texto de Castelao, que previamente foi traballado nas aulas dende a materia de Lingua galega.

Máis información no blog da biblioteca

A Coruña: Domus e Acuario

Organizado polos departamentos de Ciencias o alumnado de 3º da ESO acudiu este luns, 6 de febreiro, até A Coruña para visitar o Acuario e o Domus, onde estiveron moi entretidos realizando distintas unidades didácticas que alí lles foron indicando. A experiencia foi moi positiva xa que sempre é satisfactorio comprobar os coñecementos científicos aplicados á realidade.

Plan de consumo de froita fresca

Dende o luns 6 de febreiro ate o venres 10 participaremos no “Plan de Froita nas Escolas” polo que cada día se lle facilitará ao alumnado unha peza de froita fresca para consumir durante o recreo. O obxectivo de dito plan é, a curto prazo, potenciar o consumo destes produtos pola xuventude e, a longo prazo, tratar de desempeñar un papel pedagóxico nos hábitos alimentarios, constituíndo unha auténtica acción educativa destinada a fomentar nas escolas o hábito de consumo de froita. Durante os meses de abril e maio participaremos novamente neste Plan cun novo reparto gratuíto de froita fresca durante unha semana.