RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO. Curso 24-25
Fondo Solidario Libros de Textos
FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. Curso 24-25
CALENDARIO FONDO LIBROS MES DE XULLO
Orde do 7 de maio de 2024 polo que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto.
Información Banco de Libros Anpa
INFORMACIÓN BANCO DE LIBROS DA ESO DA ANPA PANTEL. Curso 24-25
Descarga AQUI toda a información
Descarga o documento de solicitude do banco de libros da ANPA AQUÍ.
Aberto o prazo para solicitar praza no Centro Residencial Docente de Vigo
SOLICITUDE DE PRAZA NO CENTRO RESIDENCIAL DOCENTE
Ata o 19 de xullo pódese solicitar praza no Centro Residencial Docente de Vigo.
ADMISIÓN FORMACIÓN PROFESIONAL 2024-2025
ADMISIÓN FORMACIÓN PROFESIONAL. Curso 24-25
FP BÁSICA
Prazos do proceso de admisión FP Básica
Instrucións xerais do proceso de admisión FP Básica
FP ORDINARIA
Prazos do proceso de admisión FP ordinaria
Instrucións xerais do proceso de admisión FP ordinaria
PROCESO DE ADMISIÓN
PROCESO DE ADMISIÓN. Curso 24-25
Calendario do procedemento de admisión e matrícula Curso 24/25
TODA A INFORMACIÓN DO PROCEDEMENTO tal e como se establece na Orde de 21 de outubro de 2022, pode consultarse no taboleiro da Secretaría do centro ou na aplicacion admisiónalumnado
Pode accederse ao anexo premendo no seguinte enlace: Anexo II
Curtas de literatura universal
Alumnado da materia de Literatura Universal de 1º de Bacharelato realizaou unha serie de curtametraxes que podedes ver:
3º Premio Isabel Zendal
A alumna de 1º de Bacharelato Lúa Martínez quedou 3ª na VI edición dos premios Isabel Zendal outorgados pola Universidae da Coruña por medio da Unidade de
Divulgación Científica e Cultural, e en colaboración co Círculo Escético.
Os premios creáronse coa finalidade de promover o pensamento crítico e a cultura científica.
Este traballo reflexiona sobre como certas relixións, etnias e crenzas inflúen na saúde tanto individual como colectiva da sociedade e as persoas que a conforman,
e de como este tipo de pensamentos impiden, en moitos casos, un pensamento crítico.
Podedes ler o traballo neste enlace: PREMIO ZENDAL