Xornada de portas abertas para responsables do alumnado de 6º Educación Primaria

O IES Ramón Otero Pedrayo convoca unha xornada de portas abertas para as persoas responsables de alumnado de 6º de Primaria, a fin de que poidan coñecer o centro. Á xornada poderá acudir calquera nai, pai ou responsable legal dun/dunha alumno/a de 6º de Primaria, aínda que non pertenza a ningún dos centros adscritos de primaria.

A xornada celebrarase o luns 22 de xaneiro, a partir das 19:30h. Na xornada estarán presentes o Director, o Xefe de Estudos e outro profesorado do centro.

Por razón de control do aforo, rógase que confirmen a súa asistencia cubrindo o formulario nesta ligazón.

Picando na ligazón da imaxe, poden acceder a unha breve presentación sobre algúns aspectos de organización e funcionamento do centro.