Xornadas do Plan Director para responsables do alumnado

Entre o 30 de xaneiro e o 6 de febreiro o alumnado do centro asistirá, en horario de titoría, a unhas charlas impartidas pola Policía Nacional sobre ciberseguridade e uso adecuado de móbiles (1º ESO), acoso escolar (2º ESO), prevención do consumo de drogas e alcol (3º ESO) e prevención da violencia de xénero (4º ESO). Realizarase unha charla dunha sesión en cada un dos grupos.

Así mesmo, impartiranse dúas charlas para as persoas responsables do alumnado sobre ciberseguridade e uso adecuado de móbiles e prevención do consumo de drogas e alcol. A primeira será o mércores 1 de febreiro, sobre ciberseguridade e acoso escolar. A segunda será o mércores 8 de febreiro sobre prevención do consumo de drogas e alcol. Ambas charlas comezarán a partir das 18 horas no Salón de Actos do centro. As charlas son de entrada libre, aínda que, por cuestións de aforo, será necesario anotarse no formulario que figura embaixo.

Animámoslles a participaren. Poden anotarse en ambas actividades ou nunha soa delas. Para facelo, deben cubrir o formulario que se abre premendo neste na ligazón.