Explica-Geografía con tus fotos

Curso 2016-17

Parabéns a nosa alumna Lucía Trillo Costa de 3º ESO, e o seu profesor Don Félix Longueira Fafián, que participará na fase nacional do V Concurso “Explica-Geografía con tus fotos” da Asociación de Geógrafos Españoles e ten como obxectivo despertar e fomentar a interese pola fotografía como medio para o coñecemento xeográfico e a explicación do territorio e a paisaxe no alumnado e o profesorado de tódolos niveis académicos.

Lucía Trillo Costa, de 3º ESO B, foi premiada na fase galega do V Explica Xeografía coas túas fotos, con este magnífica fotografía e o texto que se acompaña. Parabéns!

A fotografía foi tomada na tarde do 27 de novembro do 2016 na praia de Boca do Río, no concello coruñés de Carnota. Esta praia ten una extensión duns 7 km.

Ao fondo vemos o Monte do Pindo. Este monte granítico ten unha altura de 627 metros. Diante do monte vemos a desembocadura do regato Valdebois atravesando a praia ata ó mar.

No verán é un lugar moi visitado xa que ten propostas moi atractivas: rutas de sendeirismo, numerosas praias, gastronomía local.

A paisaxe desta praia contémplase na súa totalidade desde o mirador de Lira. Cara a dereita, podes ver desde o cabo de Fisterra á praia de Carnota e, no lado esquerdo, a península de Barbanza.