Proxecto IESS

QUE É O PROXECTO IESS?

O proxecto IESS ou Instituto Ensino Secundario Seguro xurde dentro das medidas de adaptación ao contexto da COVID-19, co fin de crear espazos seguros dentro de centro educativo que reduzan o contaxio do virus SARS-COV2.

O proxecto tenta impulsar as habilidades STEM (Ciencia, Tecnología, Ingeniería y Matemáticas) dos alumnos, na procura de inxeniosas ideas para aplicar a tecnoloxía fronte a pandemia COVID-19.

Todo comeza cunha tormenta de ideas:

• Abrir as taquillas sen chave.
  • Abrir a porta sen chave.
  • Proxectar mensaxes e avisos nunha pantalla para evitar os carteis en papel.
  • Acceder ao ordenador do profesor cunha tarxeta.

QUEN PARTICIPA?

Profesores de ensino secundario da especialidade de Sistemas e Aplicacións Informáticas:

• Marta Diz Alonso
  • Gonzalo De Castro-Acuña

Alumnos de Ciclos de Formación Profesional:

• CB Informática de Oficina: Íñigo e Joel.
  • CM Sistemas Microinformáticos e Redes: Adrián e Miguel.

PRODUTOS

[1] Sistema de logueo NFC para evitar que os profesores toquen o teclado para acceder ao equipo.

Compoñentes: Arduino + Módulo NFC

[2] Sistema de apertura NFC para evitar que as persoas toquen a pechadura para abrir as taquillas.

Compoñentes: Arduino + Módulo NFC + Pechadura

[3] Sistema de presentación dixital para evitar carteis informativos en papel no centro.

Compoñentes: Rasberry Pi + Pi-Presents + Televisor

E seguimos innovando con máis ideas...

Descarga a versión en PDF