Sesión informativa PIALE

O próximo día 22 de xaneiro a partir das 16.00 horas celebrarase unha sesión informativa na que o profesor Ramiro Alonso explicará a súa experiencia na estadía PIALE en Canadá.

Premio nos XXVI Premios Publicidade en Galego

Estudantes do ciclo superior de Deseño e edición de publicacións impresas e multimedia obtiveron o premio de centros educativos na XXVI edición de Publicidade en galego convocado polo Parlamento de Galicia, a CRTVG e o Foro Enrique Peinador.

A entrega de premios tivo lugar en Santiago de Compostela e participaron a profesora María Salas, que coordinou o proxecto ganador, e o estudantado:

• Ricardo José Palmeiro Quirós
  • Sandra Porto Zapatero
  • Lorena Gómez Díaz
  • Sara Cruz Ledo

Premio Parlamento

Novas dotacións para o IES Leixa

O IES Leixa adquire novos recursos. Hai uns días chegaron catro camas hospitalarias para substituír as que ocupaban os talleres de asistencia hospitalaria.

As novas camas son eléctricas, multiposición e con baldas de seguridade.

Premios para o IES Leixa

O estudante do ciclo medio de Preimpresión dixital José Antonio Lage Varela e o grupo do ciclo superior de Deseño e edición de publicacións impresas e multimedia veñen de gañar as dúas modalidades de imaxe gráfica e de audiovisual do Concurso de imaxes gráficas e pezas audiovisuais con motivo do 25 de novembro "Día Internacional contra a violencia de xénero" organizado pola Secretaría Xeral de Igualdade e a Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa.

Listaxe provisional de centros e persoas coordinadoras e titoras para o desenvolvemento do prácticum correspondente ao máster en Profesorado de ESO e Bacharelato, FP e Ensinanzas de Idiomas, para o curso 2019/2020 -

Novo logotipo

O IES Leixa estrea logotipo.

Alumnado de Artes Gráficas participou o curso pasado nun concurso interno para seleccionar o novo logotipo do IES Leixa que se empezará a utilizar este curso.

Pouco a popuco iremos cambiando o logo nos documentos e redes sociais.

Información sobre o proceso de admisión

Todo a información sobre o proceso de admisión de alumnos/as para o curso 2019-2020 pode consultarse na web da Consellería.