O CIFP Leixa na RTVG

> 09.12.2021

Plan de Igualdade

> 01.12.2021

Dispoñible o Plan de Igualdade do CIFP Leixa.

Premio para o estudantado de Artes Gráficas

> 20.11.2021

A Xunta de Galicia premia novamente ao CIFP Leixa. No concurso de medios gráficos en conmemoración do 25-N, na modalidade de vídeos, un vídeo elaborado por estudantes do ciclo superior de Deseño e edición de publicacións impresas e multimedia de Artes Gráficas gaña o segundo premio polo seu vídeo "Violencia verbal"

Premio 25-N (20.11.2021)

Alta en el aula virtual Moodle

> 22.09.2021

Xa se deu de alta a todos os estudantes, matriculados ata onte, na aula virtual Moodle.

Os estudantes recibiron un email cos datos de acceso e instrucións para cambiar o contrasinal.

Nos seguintes días os docentes darán de alta aos estudantes nos seus respectivos cursos.

Guías de centro

> 14.09.2021

Publicadas a "Guía do estudante" e a "Guía do docente" do curso 2021-2022

Activación de ABALAR

Para poder facilitar as cualificacións ao alumnado, todos os alumnos/as (ou pais/nais/titores en caso de menores de idade), deben darse alta no sistema ABALAR.