Normas de organización e funcionamento

> 13.11.2020

O IES Leixa actualiza as Normas de Organización e Funcionamento do instituto (NOF)  incluíndo o Plan de Ensino Virtual.

Actualización COVID-19

Na web da Consellería de Educación poden consultarse as actualizacións diarias sobre a COVID-19, incluída a incidencia nos centros educativos da Comunidade Autónoma.

Instrucións para o desenvolvemento dos ciclos formativos no curso 2020-2021

Instrucións para o desenvolvemento dos ciclos formativos no curso 2020-2021 -

Resolución da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento dos ciclos formativos de formación profesional do sistema educativo no curso 2020-2021.

Información sobre o ciclo plurilingüe de Deseño e edición de publicacións impresas e multimedia

> 21.07.2020

Folleto informativo sobre o ciclo superior plurilingüe de Deseño e edición de publicacións impresas e multimedia.

Libros de texto do curso 2020-2021

> 03.07.2020

Libros de texto para o curso 2020-2021 (bacharelato):

Activación de ABALAR

Seguindo instrucións da Consellería, todos os centros deben realizar as sesións da segunda avaliación.

Para poder facilitar as cualificacións ao alumnado, todos os alumnos/as (ou pais/nais/titores en caso de menores de idade), deben darse alta no sistema ABALAR.

Premio nos XXVI Premios Publicidade en Galego

Estudantes do ciclo superior de Deseño e edición de publicacións impresas e multimedia obtiveron o premio de centros educativos na XXVI edición de Publicidade en galego convocado polo Parlamento de Galicia, a CRTVG e o Foro Enrique Peinador.

A entrega de premios tivo lugar en Santiago de Compostela e participaron a profesora María Salas, que coordinou o proxecto ganador, e o estudantado:

• Ricardo José Palmeiro Quirós
  • Sandra Porto Zapatero
  • Lorena Gómez Díaz
  • Sara Cruz Ledo

Premio Parlamento

Premios para o IES Leixa

O estudante do ciclo medio de Preimpresión dixital José Antonio Lage Varela e o grupo do ciclo superior de Deseño e edición de publicacións impresas e multimedia veñen de gañar as dúas modalidades de imaxe gráfica e de audiovisual do Concurso de imaxes gráficas e pezas audiovisuais con motivo do 25 de novembro "Día Internacional contra a violencia de xénero" organizado pola Secretaría Xeral de Igualdade e a Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa.