Activación de ABALAR

Seguindo instrucións da Consellería, todos os centros deben realizar as sesións da segunda avaliación.

Para poder facilitar as cualificacións ao alumnado, todos os alumnos/as (ou pais/nais/titores en caso de menores de idade), deben darse alta no sistema ABALAR.

Ampliación de prazos

A Consellería deu instrucións no sentido de que os procesos que están abertos terán un prazo extraordinario.

Todos os solicitantes de bacharelato poderán matricularse cando remate o Estado de Alarma.

SUSPENSIÓN DAS ACTIVIDADES LECTIVAS A PARTIR DO LUNS DÍA 16 DE MARZO

SUSPENSIÓN DAS ACTIVIDADES A PARTIR DO LUNS DÍA 16 DE MARZO:

Seguindo instrucións do Goberno, suspéndense as actividades nos centros educativos ata nova orde.

Mentres dure o estado de alarma, o centro permanecerá aberto de 10,00 a 13,00 horas para urxencias, e se recomenda utilizar a nosa "Secretaría virtual" no menú da columna esquerda desta web.

Pode consultarse toda a información actualizada na web da Consellería de Educación e na do Ministerio de Sanidade.

Premio nos XXVI Premios Publicidade en Galego

Estudantes do ciclo superior de Deseño e edición de publicacións impresas e multimedia obtiveron o premio de centros educativos na XXVI edición de Publicidade en galego convocado polo Parlamento de Galicia, a CRTVG e o Foro Enrique Peinador.

A entrega de premios tivo lugar en Santiago de Compostela e participaron a profesora María Salas, que coordinou o proxecto ganador, e o estudantado:

• Ricardo José Palmeiro Quirós
  • Sandra Porto Zapatero
  • Lorena Gómez Díaz
  • Sara Cruz Ledo

Premio Parlamento

Novas dotacións para o IES Leixa

O IES Leixa adquire novos recursos. Hai uns días chegaron catro camas hospitalarias para substituír as que ocupaban os talleres de asistencia hospitalaria.

As novas camas son eléctricas, multiposición e con baldas de seguridade.

Premios para o IES Leixa

O estudante do ciclo medio de Preimpresión dixital José Antonio Lage Varela e o grupo do ciclo superior de Deseño e edición de publicacións impresas e multimedia veñen de gañar as dúas modalidades de imaxe gráfica e de audiovisual do Concurso de imaxes gráficas e pezas audiovisuais con motivo do 25 de novembro "Día Internacional contra a violencia de xénero" organizado pola Secretaría Xeral de Igualdade e a Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa.

Novo logotipo

O IES Leixa estrea logotipo.

Alumnado de Artes Gráficas participou o curso pasado nun concurso interno para seleccionar o novo logotipo do IES Leixa que se empezará a utilizar este curso.

Pouco a popuco iremos cambiando o logo nos documentos e redes sociais.