Avisos

Última hora, información puntual, novidades, convocatorias, actualizacións, lexislación...

Eleccións ao Consello Escolar

> 08.11.2018

Constituída o 8 de novembro a Xunta electoral para o proceso de eleccións ao Consello Escolar acordou o seguinte calendario electoral:

• Presentación de candidaturas: Entre as 12.00 horas do 08.11.2018 ata as 14.00 horas do 15.11.2018

• Publicación da relación provisional de candidatos/as: Día 16.11.2018 ás 11,30 horas

• Período de reclamacións á relación provisional de candidatos/as: Ata as 11,30 horas do 23.11.2018

• Publicación da relación definitiva de candidatos/as: Día 23.11.2018 ás 12.00 horas

• Sorteo para a elección das mesas electorais: Día 23.11.2018 ás 12.30 horas

• Celebración das votacións: Día 28.11.2018 co seguinte horario:

• Votación de estudantes: Entre as 11.00 e as 13.30 horas

• Votación de docentes: En Claustro extraordinario ás 11,25 horas

• Votación de nais/pais/titores legais de estudantes: Entre as 17.00 e as 19.00 horas

• Proclamación de candidatos/as elixidos: Día 30.11.2018 ás 11,25 horas

Concurso de traslados para o profesorado

Concurso de traslados para o profesorado dos corpos de catedráticos, PES, PT, EOI, EAA e OA, CMUS, mestres, inspectores ao servizo da Administración educativa e inspectores de educación para o ano 2019 -

Xúntase a Orde do 15 de outubro de 2018 pola que se convoca concurso de traslados entre persoal funcionario docente dos corpos de catedráticos e profesores de ensino secundario, escolas oficiais de idiomas, música e artes escénicas, artes plásticas e deseño, profesores técnicos de formación profesional, mestres de taller de artes plásticas e deseño, mestres, inspectores ao servizo da Administración educativa e inspectores de educación.

• O prazo de presentación de solicitudes e documentos será desde o día 6 de novembro de 2018 ao 27 de novembro de 2018, ambos os dous incluídos.

Rexistro na aula virtual

O día 31 de outubro é o último día en que estará aberta a ficha de inscrición de estudantes na aula virtual.

A partir do 1 de novembro, ningún estudante poderá inscribirse na aula virtual de forma directa.

Reestruturación na Xunta de Galicia

O DOG anuncia cambios na estrutura da Xunta de Galicia. O novo nome da consellería de educación é Consellería de Educación, Universidade e Formación ProfesionalA nova conselleira de Educación é Carmen Pomar Tojo.

Ao longo deste mes iremos modificando todos os documentos do centro para adaptalos á nova denominación.

Guías de estudantes

Están dispoñibles as guías de estudantes de bacharelato e de FP.

Calendario de presentacións

Publicado o calendario de presentacións do curso 2018-2019.

Presentación do vehículo simulador de accidentes resultado dun proxecto de innovación na FP -

Hoxe, 15 de febreiro de 2018, tivo lugar a presentación pública do vehículo simulador de accidentes resultado do proxecto "Simulador de rescate de vítimas de accidentes de tráfico", premiado na Convocatoria para o desenvolvemento de proxectos de innovación tecnolóxica ou científica e proxectos de innovación didáctica no ámbito da Formación Profesional 2016.

Este proxecto é froito da colaboración entre o CIFP Ferrolterra e o IES Leixa, xunto coa empresa Ambulancias Ferrolanas S.L. e a Sociedade Española de Medicina de Urxencias e Emerxencias (SEMES).

Con esta presentación ponse en valor a calidade e profesionalidade das ensinanzas e centros educativos de Formación Profesional e dáse a coñecer esta ferramenta a outros colectivos relacionados coa seguridade cidadán, aos que lles pode resultar de grande utilidade tanto para a súa formación como para a realización de campañas de sensibilización da condución responsable: Servizo Galego de Saúde, 061, 112, protección civil, bombeiros, empresas de ambulancias, Asociación Galega de Técnicos en Emerxencias Sanitarias (ASGATE), concellos de Ferrolterra, grupos de emerxencias supramunicipais, Cruz Vermella e outros centros educativos.

Imaxe Portada:
Imaxe:
Presentación vehículo simulador de accidentes IES Leixa

[Novas de FP]

ERASMUS do IES Leixa

A directora do IES Leixa Ana Roel e a titora de FCT do ciclo medio de Farmacia e Parafarmacia Laura Ríos, acompañaron ás estudantes do ciclo medio de Farmacia e Parafarmacia, Lucía Antón e Ana López, a Valença (Portugal) onde realizarán a formación en centros de traballo na Farmacia do Jardim, do país veciño, grazas a senllas becas ERASMUS.

Erasmus do IES Leixa (04.04.2016)

ERASMUS do IES Leixa

A estudante do ciclo superior de Deseño e edición de publicacións impresas e multimedia  Estefanía Fernández é presentada na empresa Multitema, de Oporto (Portugal) onde vai realizar a formación en centros de traballo como estudante ERASMUS do IES Leixa. Foi acompañada pola titora de FCT María Salas e o profesor José Antonio López.

Erasmus do IES Leixa (31.03.2017)