Avisos

Última hora, información puntual, novidades, convocatorias, actualizacións, lexislación...

Premios Publicidade en Galego

Premios XVII Certame Publicidade en Galego: A estudante do ciclo superior de Deseño e edición de publicacións impresas e multimedia, Andrea Miñones García, acompañada pola profesora María Salas, a directora Ana Roel e o xefe de estudos Manuel Felpeto, recolleu o primeiro premio do XXVII Concurso Publicidade en Galego outorgado polo Parlamento de Galicia. O traballo premiado foi o vídeo titulado "Somos un 60 % de auga".

Entrega de premio (22.03.2021)

Visita de Lucila Ucha e Manuel Ucha, filla e neto de Rodolfo Ucha Piñeiro

> 09.03.2021

A dirección do IES Leixa tivo a honra de recibir no centro á filla de Rodolfo Ucha Piñeiro, Dna. Lucila Ucha, e ao neto do arquitecto de Ferrol, D. Manuel Ucha, acompañados polo delegado territorial da Xunta D. Gonzalo Trenor, o xefe territorial de educación D. Indalecio Cabana e o concelleiro de Ferrol D. Alejandro Padilla, para ver en primeira persoa o traballo desenvolvido polos estudantes de Artes Gráficas en conmemoración do 40º aniversario do falecemento do ilustre persoeiro de Ferrol.

Visita da filla e neto de Rodolfo Ucha Piñeiro (09.03.2021)

Guía de recollida de datos ambientais de espazos e aulas

> 08.03.2021

O IES Leixa realizou un estudo de calidade do aire en diferentes espazos, aulas, talleres e laboratorios para comprobar se as medidas de ventilación adoptadas no Plan de Continxencia COVID-19 son adecuadas.

Unha vez rematadas las medicións, estamos en disposición de ofrecer os resultados no documento que se xunta:

Normas de organización e funcionamento

> 13.11.2020

O IES Leixa actualiza as Normas de Organización e Funcionamento do instituto (NOF)  incluíndo o Plan de Ensino Virtual.

Actualización COVID-19

Na web da Consellería de Educación poden consultarse as actualizacións diarias sobre a COVID-19, incluída a incidencia nos centros educativos da Comunidade Autónoma.

Probas libres de FP. Cualificacións da segunda parte

> 14.09.2020

Cualificacións da segunda parte de proba:

Inclúese a cualificación final

Instrucións para o desenvolvemento dos ciclos formativos no curso 2020-2021

Instrucións para o desenvolvemento dos ciclos formativos no curso 2020-2021 -

Resolución da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento dos ciclos formativos de formación profesional do sistema educativo no curso 2020-2021.

Activación de ABALAR

Para poder facilitar as cualificacións ao alumnado, todos os alumnos/as (ou pais/nais/titores en caso de menores de idade), deben darse alta no sistema ABALAR.