Admisión

Toda a información sobre o proceso de admisión: datas, listaxes, información xeral, ...

Admisión. Ciclos formativos liberados ou con prazas vacantes

Admisión. Ciclos formativos liberados ou con prazas vacantes -

Ábrese o prazo de matrícula en ciclos e módulos de formación profesional con prazas vacantes desde as 9:00 horas do día 18 de xullo ata as 13:00 horas do día 24 de xullo de 2018. Abrirase un novo período de matriculación tras a publicación da 2ª adxudicación ordinaria.

Para matricularse nun ciclo con prazas libres a única condición é cumprir os requisitos de acceso para ás ensinanzas correspondentes.

As persoas interesadas deberán formalizar a matrícula no centro educativo no que o ciclo formativo teña prazas vacantes. A matrícula realizarase por orde de chegada.

Para solicitar a matrícula en ciclos do réxime ordinario con prazas liberadas empregarase o anexo I.

Para solicitar a matrícula en módulos do réxime para as persoas adultas con prazas liberadas empregarase o anexo II.

A matrícula en calquera ciclo con prazas vacantes implica a renuncia a continuar no proceso de admisión e polo tanto a participar nas seguintes adxudicacións de prazas.

• Módulos de grao medio con prazas vacantes (Pendente de publicación)
  • Módulos de grao superior con prazas vacantes (Pendente de publicación)

• Módulos de grao medio con prazas vacantes (Pendente de publicación)
  • Módulos de grao superior con prazas vacantes (Pendente de publicación)

Listaxes de persoas admitidas para 2º de ciclos e FCT

> 17.07.2018 14.54

Publicadas as listaxes de persoas admitidas para cursar 2º ano de ciclos e FCT:

A matrícula debe realizarse entre o día 17.07.2018 e as 13.00 horas do día 24.07.2018.

Admisión a ciclos formativos. 1ª adxudicación ordinaria. Convocatoria 2018

Admisión a ciclos formativos. 1ª adxudicación ordinaria. Convocatoria 2018 -

Publicación das listaxes da convocatoria ordinaria de persoas con praza adxudicada nos ciclos formativos de formación profesional, no réxime ordinario e no réxime para as persoas adultas.

prazo de matricula ou renuncia do alumnado admitido en cada ciclo formativo abrangue desde o martes 17 de xullo ata as 13:00 horas do martes 24 de xullo de 2018. A matrícula deberase realizar no centro educativo da praza adxudicada. Tamén se poderá solicitar matrícula na praza adxudicada vía web, pódense consultar as instrucións para este procedemento no menú "Servizos en liña" de "Ven a FP".

A renuncia, a unha praza adxudicada para permanecer en listaxe de espera doutras de mellor preferencia, poderase presentar en calquera centro de Galicia con oferta sostida con fondos públicos de ciclos formativos de Formación Profesional. Tamén se poderá renunciar á praza adxudicada vía web, pódense consultar as instrucións para este procedemento no menú "Servizos en liña" de "Ven a FP".

Para realizar a matrícula ou a renuncia nunha praza adxudicada do réxime ordinario empregarase o seguinte modelo:

- Modelo de documento en formato PDF

• Listaxes de persoas con praza adxudicada

Listaxe de persoas con praza adxudicada nos ciclos formativos de grao medio
Listaxe de persoas con praza adxudicada nos ciclos formativos de grao superior

• Listaxes de espera

- Listaxe de espera aos ciclos formativos de grao medio
Listaxe de espera aos ciclos formativos de grao superior

(As listaxes de espera do réxime ordinario só están activas durante o período de matriculación da adxudicación)

prazo de matrícula do alumnado admitido nos módulos profesionais dun ciclo formativo abrangue desde o martes 17 de xullo ata as 13:00 horas do martes 24 de xullo de 2017. A matrícula deberase realizar no centro educativo da praza adxudicada.

Para realizar a matrícula en módulos adxudicados do réxime para as persoas adultas empregarase o seguinte modelo:

- Modelo de documento en formato PDF

Para as persoas con praza adxudicada no réxime para as persoas adultas, tanto na modalidade a distancia como na modalidade presencial, poderase facer reserva de matrícula vía web. Pódense consultar as instrucións para este procedemento no menú "Servizos en liña" de "Ven a FP".

No réxime para as persoas adultas, non é necesario presentar renuncia naqueles módulos profesionais nos que se teña praza adxudicada e non se desexe matricular.

• Listaxes de persoas con praza adxudicada e en listaxe de espera

Listaxe nos módulos de grao medio
Listaxe nos módulos de grao superior

• Listaxes de persoas con praza adxudicada e en listaxe de espera

Listaxe nos módulos de grao medio
Listaxe nos módulos de grao superior

Proceso de admisión a ciclos no curso 2018-2019

PROCESO DE ADMISIÓN A CICLOS NO CURSO 2018-2019

O proceso de admisión a ciclos para o curso 2018-2019 estará aberto en dous prazos:

• Convocatoria ordinaria: Do 25 de xuño ata as 13.00 horas do 3 de xullo
  • Convocatoria extraordinaria: Do 3 de setembro ata as 13.00 horas do 11 de setembro

Só poderán presentar solicitudes as persoas que cumpran os requisitos de acceso, é dicir, un estudante que estea pendente de exames de setembro para cumprir requisitos non poderá presentar a solicitude en xuño.

Listaxe definitiva de admitidos/as en bacharelato para o curso 2018-2019

> 11.05.2018

Publicada a listaxe definitiva de persoas admitidas a bacharelato para o curso 2018-2019.

Oferta educativa do IES Leixa

O Instituto de Educación Secundaria Leixa oferta as seguintes ensinanzas:

Pódese consultar toda a oferta de Galicia na seguinte ligazón.