CURSO 2018-2019

VISITA DO ALUMNADO DE CICLO SUPERIOR E IAEE Á FÁBRICA DE CERÁMICA SARGADELOS

O alumnado do Ciclo Superior de Programación da produción en moldeamento de metais e polímeros e un grupo de alumnos/as da optativa de 4º de ESO, Iniciativa á actividade empresarial e emprendedora, visitaron a Fábrica de Sargadelos, situada no concello de Cervo (Lugo).

A produción cerámica é a principal actividade de SARGADELOS dende o seu  nacemento no século XIX.

Observar o proceso de moldeo empregado para a fabricación das pezas e o coidado artesán con que se realizan  as produccións de SARGADELOS,  resulta sobresainte e engade valor a esta cerámica.

PROXECTO TERRA 2019 O COUREL - RIBEIRA SACRA

O alumnado de 4º de ESO do IES Illa de Sarón e do IES Marqués de Sargadelos, participaron un ano mais, nunha das actividades programadas dentro do Proxecto Terra. Este ano coñeceron a arquitectura popular e as paisaxes naturais do Courel.

Aloxáronse en Quiroga e visitaron o Museo etnográfico e o Museo Xeolóxico desta localidade. O último día, desfrutaron dun pracenteiro viaxe en catamarán polo rio Sil.