CURSO 2018-2019

VISITA DO ALUMNADO DE CICLO SUPERIOR E IAEE Á FÁBRICA DE CERÁMICA SARGADELOS

O alumnado do Ciclo Superior de Programación da produción en moldeamento de metais e polímeros e un grupo de alumnos/as da optativa de 4º de ESO, Iniciativa á actividade empresarial e emprendedora, visitaron a Fábrica de Sargadelos, situada no concello de Cervo (Lugo).

A produción cerámica é a principal actividade de SARGADELOS dende o seu  nacemento no século XIX.

Observar o proceso de moldeo empregado para a fabricación das pezas e o coidado artesán con que se realizan  as produccións de SARGADELOS,  resulta sobresainte e engade valor a esta cerámica.

A POESIA QUE SENTIMOS - MICRORREDE DE BIBLIOTECAS DA MARIÑA

A biblioteca do IES Illa de Sarón participa no programa A poesía que sentimos, elaborado pola Microrrede de Bibliotecas escolares da Mariña. O programa consta de exposicións de 16 centros escolares, arredor da poesía nas súas diversas manifestacións.

O noso centro presenta unha proxección de Videopoemas recitados en varias linguas e unha exposición de Haikiños ilustrados, realizados polo alumnado de ESO, nun taller impartido pola poeta e ilustradora María Míguez.

O alumnado e profesorado do Ciclo Superior de Programación da producción en metais e polímeros, elaborou a estrutura de poliestireno que alberga a pantalla de televisión. O vídeo actívase por medio dun detector de presencia, instalado coa colaboración do departamento de Tecnoloxía.

Mais información no instagram de Bibliosarón.

PROXECTO TERRA 2019 O COUREL - RIBEIRA SACRA

O alumnado de 4º de ESO do IES Illa de Sarón e do IES Marqués de Sargadelos, participaron un ano mais, nunha das actividades programadas dentro do Proxecto Terra. Este ano coñeceron a arquitectura popular e as paisaxes naturais do Courel.

Aloxáronse en Quiroga e visitaron o Museo etnográfico e o Museo Xeolóxico desta localidade. O último día, desfrutaron dun pracenteiro viaxe en catamarán polo rio Sil.