ALUMNADO DE 3º E 4º DE ESO VISITAN A MOSTRA: O PERGAMIÑO VINDEL. UN TESOURO EN SETE CANTIGAS.

O departamento de Lingua galega e o Equipo de Dinamización da Lingua galega do IES Illa de Sarón, organizaron unha visita a Vigo con alumnado de 3º e 4º de ESO para visitar a mostra Pergamiño Vindel. Un tesouro en sete cantigas.

O Pergamiño Vindel, un manuscrito que contén 7 cantigas de amigo de Martín Codax, serve para comprender o esplendor da lírica medieval galego-portuguesa.  Leva 40 anos depositado na Morgan Library&Museum de Nova York, e chega a Galicia, onde se exhibe ó público no Museo do Mar, por primeira vez na historia. Unha oportunidade única que non podíamos desaproveitar.

Durante a viaxe visitaron tamén o Museo de Pontevedra e a Illa de San Simón,  referencia literaria da poesia medieval.

De volta a Xove, fixeron unha parada en Padrón para visitar a Casa Museo de Rosalía de Castro,  onde a escritora pasou os derradeiros  anos da súa vida.