Animación á lectura

O homiño de papel

O HOMIÑO DE PAPEL. POWERPOINT

Ler dá soños!

Desde a Biblioteca do IES Félix Muriel chégannos estas recomendacións para gozar das vacacións cun libro. Moitas grazas a todas e todos os que participaron e compartiron connosco o seu pracer pola lectura.

Agardamos que as desfrutedes e pasedes unhas FELICES FESTAS!

RECOMENDACIÓNS LECTORAS PARA O NADAL

Grazas pola vosa colaboración e BO NADAL!

O Equipo da Biblioteca

"BIBLIOTEQUEANDO" CON LOLA

O pasado venres, día 26, o equipo da biblioteca organizou a actividade "Bibliotequeando con Lola", que desenrolamos todos os cursos, para implicar ó alumno na adquisición dos fondos da biblioteca. Lola Puerta, propietaria de la librería Aenea de Santiago de Compostela,chegou ó noso centro cargada de tanta ilusión coma libros. Os alumnos de 1º de ESO foron os encargados de facer a súa selección. Un éxito! Cumpríuse o máis difícil dentro do mundo da ensinanza o"Docere delectando" disfrutamos e aprendimos todos dabondo.

Moitas grazas, Lola e hasta sempre!

RECOMENDACIÓNS DE NADAL

O Equipo da Biblioteca, coa colaboración de case todos os Departamentos do centro elaborou unha especie de canon de recomendacións para o nadal. porque nestas datas de lecer, tamén é tempo de ler.

O noso desexo é que algún destes libros ilumine parte das vosas xornadas.

Boas Festas!

14/06/2017
Europe/Madrid

RECOMENDACIÓNS DE NADAL

Unha vez máis, MOITAS GRAZAS A TODOS POLA VOSA COLABORACIÓN!

Dende Bibliomuriel agradecemos vosa participación na selección de lecturas recomendadas para Nadal. Queremos tamén mencionar especialmente á profesora Esperanza Sánchez, que tanto esforzo, traballo e tempo adicou á dinamización da biblioteca. Moita sorte e hasta sempre, Espe!

Felices momentos, Felices días!

O Equipo da Biblioteca

OUTONO NA BIBLIOMURIEL

Grazas a todos pola vosa colaboración!