Actualización das Táboas de Ponderación para as ABAU

A CIUG ven de publicar as modificacións na táboa de ponderacións das materias específicas nas ABAU, ollo, porque hai cambios!

Pinchade no documento adxunto.

Calendario ABAU, parámetros de Ponderación e Notas de Corte

Nos adxuntos podedes consultar toda a información publicada relativa ás ABAU 2019

Calendario das Probas de Acceso a Ciclos de Grao Medio e Superior 2019

Xa está dispoñible o calendario das probas de acceso a Ciclos, e a convocatoria a punto de saír, pódese consultar o borrador na páxina da Consellería :

O calendario vai no documento adxunto, como adianto comentar que os prazos para inscribirse na proba de acceso a grao superior van dende o 28 de xaneiro ao 8 de febreiro, e para grao medio do 7 ao 22 de marzo.

O BO USO DO MÓBIL

A propósito das charlas que se desenvolveron no noso instituto o pasado luns 17 para alumnado e familias, foron moitas as preguntas sobre que aplicacións podían axudar no control do uso destes dispositivos por parte das fillas e fillos, neste senso, déixovos uns enlaces onde vos propoñen diferentes apps, e tamén onde ler información sobre o funcionamento dos programas mais empregados pola mocidade, e como previr o seu mal uso.

Percepción social da violencia sexual

A Delegación do Goberno para a Violencia de Xénero do Ministerio de Sanidade, Servicios Sociais e Igualdade ven de publicar un estudio pioneiro para España e Europa sobre a percepción social da violencia sexual.

CALENDARIO DE PROBAS DE MATERIAS PENDENTES

DE INTERESE PARA O ALUMNADO QUE TEÑA MATERIAS PENDENTES DE CURSOS ANTERIORES

CONSULTA AQUÍ O CALENDARIO

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2018

Durante O mes de novembro realizaranse as votacións para elección de representantes dos distintos sectores da comunidade educativa no Consello Escolar do centro.

Nesta páxina poderanse consultar os distintos documentos que se vaian publicando: o calendario, as convocatorias e os impresos para a presentación de candidaturas, actas,...

CONCURSO DE MICRORRELATOS

Organizado por ENDLG e Bibliomuriel Bases do Concurso de microrrelatos 1 Poderá participar toda a comunidade educativa. 2Os/as participantes deberán elaborar un texto narrativo en lingua galega que non poderá ter máis de 280 caracteres e que deberá ter como temática principal: “omedo” 3- O prazo para enviar os traballos ao xurado remata o 26 de outubro. Estes deberánenviarse por correo electrónico a: enl.felixmuriel@gmail.com 3-Establécense tres categorías: A- 1º, 2º e 3º de ESO. B- 4º de ESO, Bacharelato e Ciclos.

PRESENTACIÓN DO LIBRO "A MADRIÑA" NO IES FÉLIX MURIEL

IX SEMINARIO SOBRE A MEMORIAE " AS REXAS"

CLIC NA IMAXE PARA ACCEDER

« Febreiro 2019 »