Ciencias Naturais

Titoría 3º ESA B

Blog de Ciencias da Natureza Proval

Blog de Cultura Científica de 1º Bacharelato

Nos documentos adxuntos poden consultarse as programacións didácticas do presente curso.

Alimentación saudable

Enviado por iesproval o Mar, 2018-05-08 10:18

Alumnado do Ámbito Científico de 3º PMAR, en colaboración coa cafetería do centro, estiveron a traballar os Hábitos saudables de alimentación.

E este é o seu proxecto final...

Guía das árbores do IES

Enviado por iesproval o Xov, 2018-04-19 11:13

Guía das árbores do IES Escolas Proval

Ilustración e Maquetación : Fernándo Ortíz de Lejarazu
Clasificación: Josefa Fernández Rodríguez
Fotografía: Alicia Valiño Cea

Esta guía amosa as especies de árbores do noso IES e pretende servir de axuda para que calquera persoa que teña a curiosidade ou  interese poida identificar os exemplares do centro.
   O tríptico comprende a clasificación e orixe de 30 especies, coa súa localización no recinto escolar. Moitas destas árbores son autóctonas, pero outras proveñen de de rexións diversas do mundo. É o caso do carballo australiano, especie pouco frecuente na nosa contorna

Visita á Misión Biolóxica

Enviado por iesproval o Sáb, 2018-03-10 03:01

O pasado 2 de marzo o Departamento de Bioloxia organizou unha visita do alumnado de bioloxía de 4º ESO, 1º e 2º de Bacharelato á Misión biolóxica de Galicia (CSIC)

Selecionando a fotografía inferior pode verse o álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Mision Biolóxica

Exposición de mulleres na ciencia

Enviado por iesproval o Lun, 2018-02-26 02:41

Exposición de mulleres que deixaron e deixan a súa pegada na sociedade a través da Ciencia

Preme a foto inferior para visualizar o álbum

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Muller e a nena científica

De maior quero ser científica

Enviado por iesproval o Lun, 2018-02-26 02:32

Charla-coloquio De maior quero ser científica, impartida polas doctoras en bioloxía Ana Igea e Jezabel Varadé, investigadoras sobre o cancro e xenética, respectivamente. Na actualidade traballan no Centro de Investigacións Biomédicas (CINBIO) da Universidade de Vigo.

Ana Igea expuxo a situación da muller na carreira científica e investigadora así como a súa traxectoria profesional. Posteriormente abriuse un coloquio con ambas científicas.

Seleccionando a foto inferior póde accederse ao álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Charla dunha científica

Charla sobre Especies vexetais invasoras

Enviado por iesproval o Mar, 2017-05-30 17:22

Selecciona a imaxe para ver o álbum da actividade

Blog de Cultura Científica

Enviado por iesproval o Ven, 2017-04-28 12:07

Entre os blogues do centro, un dos máis activo nos últimos meses é o de Cultura Científica de 1º de Bacharelato. Podedes consultalo seleccionando a seguinte imaxe.

Herbarios de 1º ESO

Enviado por iesproval o Xov, 2017-02-16 11:21

Neste mes de febreiro tamén fixemos unha exposición de herbarios confeccionados polo alumnado de Ciencias de 1º de ESO. E aquí se pode ver o grao de elaboración e acabado dos traballos.

Charla "A DIVERSIDADE XENÉTICA E AS SÚAS CONSECUENCIAS"

Enviado por iesproval o Ven, 2017-01-27 11:58

O martes, 17 de xaneiro do 2017, todo o alumnado da ESA (1º, 3º A e 3º B) asistiron a unha conferencia organizada polo centro de ensino de persoas discapacitadas, Juan María de Nigrán. Tivo lugar no auditorio municipal de Nigrán dende as 18 horas ata as 19.45.

Impartiu a conferencia o doutor Anxo Carracedo, catedrático de medicina legal da Universidade de Compostela, e unha eminencia en xenómica a nivel mundial

O título da charla foi A DIVERSIDADE XENÉTICA E AS SÚAS CONSECUENCIAS”.