Ciencias Naturais

Titoría 3º ESA B

Blog de Ciencias da Natureza Proval

Blog de Cultura Científica de 1º Bacharelato

Nos documentos adxuntos poden consultarse as programacións didácticas do presente curso.

Charla sobre Especies vexetais invasoras

Enviado por iesproval o Mar, 2017-05-30 16:22

Selecciona a imaxe para ver o álbum da actividade

Blog de Cultura Científica

Enviado por iesproval o Ven, 2017-04-28 11:07

Entre os blogues do centro, un dos máis activo nos últimos meses é o de Cultura Científica de 1º de Bacharelato. Podedes consultalo seleccionando a seguinte imaxe.

Herbarios de 1º ESO

Enviado por iesproval o Xov, 2017-02-16 10:21

Neste mes de febreiro tamén fixemos unha exposición de herbarios confeccionados polo alumnado de Ciencias de 1º de ESO. E aquí se pode ver o grao de elaboración e acabado dos traballos.

Charla "A DIVERSIDADE XENÉTICA E AS SÚAS CONSECUENCIAS"

Enviado por iesproval o Ven, 2017-01-27 10:58

O martes, 17 de xaneiro do 2017, todo o alumnado da ESA (1º, 3º A e 3º B) asistiron a unha conferencia organizada polo centro de ensino de persoas discapacitadas, Juan María de Nigrán. Tivo lugar no auditorio municipal de Nigrán dende as 18 horas ata as 19.45.

Impartiu a conferencia o doutor Anxo Carracedo, catedrático de medicina legal da Universidade de Compostela, e unha eminencia en xenómica a nivel mundial

O título da charla foi A DIVERSIDADE XENÉTICA E AS SÚAS CONSECUENCIAS”.

Programa de recuperación de alumn@s con materias pendentes. CURSO 16-17

Enviado por fjas o Dom, 2016-10-23 19:02

O 26 de outubro durante o primeiro recreo, no laboratorio de Ciencias (2º andar) teremos unha reunión informativa para explicar como é o programa de recuperación de materias pendentes de Bioloxía e Xeoloxía para este curso.

Para empezar, e por se non podedes asistir á reunión, tedes 4 adxuntos informativos:

- Datas aproximadas dos exames.

- Convocatoria desta reunión (coma sempre poranse carteis polo centro)

- Contidos mínimos para recuperar 1º ESO BIOLOXÍA E XEOLOXÍA. LOMCE

- Contidos mínimos para recuperar 3º ESO.

- Contidos mínimos para recuperar 1º BAC.

- Procedemento recuperador para o alumnado de 1º PMAR (ámbito científico)

Os alumn@s con pendentes da anterior lei educativa (LOE): 1º ESO CIENCIAS NATURAIS e 2 ESO estarán a cargo do Departamento de Física e Química.

Se queredes coñecer os criterios de cualificación das materias pendentes os tedes como adxuntos na entrada ANEXOS DA PROGRAMACIÓN: avaliación.

Modelos de células

Enviado por fjas o Sáb, 2016-10-22 10:43

A vindeira semana remata o prazo para presentar o primeiro traballo práctico dos alumnos de 1º de ESO: OS MODELOS TRIDIMENSIONAIS DA CÉLULA.

Logo faremos unha mostra con todos eles. Os traballos entregados indican que o nivel vai ser moi alto.

Noraboa a tod@s.

Programación 2016-17: Anexos

Enviado por fjas o Sáb, 2016-10-22 10:19

Nos seguintes adxuntos figuran algúns anexos da Programación do Departamento que poden ser de interese.

Galería de fotos do Día da Inmunoloxía

Enviado por iesproval o Mér, 2016-05-25 12:20

Xa está dispoñible a galería de fotos da charla a cargo da Catedrática da Universidade de Vigo África González, responsable do Centro de Investigacións Biomédicas. Celebrouse no marco das actividades do Día Internacional da Inmunoloxía organizadas polo Dpto. de Bioloxía e Xeoloxía.

Información do 2º exame para alumnado con materias pendentes de Ciencias

Enviado por fjas o Ven, 2016-04-08 10:13

O vindeiro 13 de abril farase o segundo exame parcial das materias pendentes (a convocatoria figura nun adxunto).

Os alumnos e alumnas que acadaron menos dun 3 no primeiro exame parcial (as notas figuran nun adxunto) non teñen dereito a facer este exame. Terán que examinarse no exame final de toda a materia.

Os alumnos e alumnas que acadaron 3 ou máis no primeiro exame parcial poden facer este segundo exame. A nota final será a media dos dous exames. No caso de suspender terán que facer o exame final.

O temario de 3º de ESO incluirá os temas do 1 ao 9.