Curso 2013-14

GRADUACIÓN DO ALUMNADO DE 4º DE ESO

O alumnado que remata este ano o 4º curso de ESO posa nas escaleiras do edificio principal, logo da celebración do acto de entrega de orlas por parte da ANPA e da dirección do instituto.

Felicidades a todos e todas pola finalización desta etapa.

4º2014

Romaría das letras 2014

O 2 de Xuño disfrutamos da Romaría das letras 2014, unha festa inspirada no pasado día das letras galegas, adicado a Xosé Mª Díaz Castro. Podedes ver o programa da festa no arquivo adxunto.

O día da festa coincidiu tamén coa mostra Expoelectrónica 2014, anunciada mais abaixo. Podedes acceder ás imaxes da Romería e de Expoelectrónica na galería.

Letras

Expoelectrónica Proval 2014

O luns 2 de Xuño de 2014 celebramos a segunda xornada de portas abertas "Expoelectrónica Proval" organizada polo Departamento de Electrónica do IES Escolas Proval. Nela os profesores e os alumnos dos ciclos formativos de grao medio de "Instalacións de Telecomunicación" e de grao superior de "Mantemento electrónico" amosarán proxectos desenvolvidos no centro.

Ver nota de prensa do Faro de Vigo

Ver galería de fotos de Faro de Vigo

Expoelectrónica Proval 2014

Saída ao monte 2º ESO

Aquí podedes ver algunhas imaxes da saída didáctica aos montes de Couso e Morgadáns

monte1monte2monte3monte4monte6monte7monte 8monte9monte10monte 11

Plantación forestal en Gondomar

Os alumnos de 1º e 2º de ESO prantaron árbores autóctonas nos montes de Couso e Morgadáns.

Podedes ver as imaxes na galería e unha  reportaxe na prensa local

Prantación