Admisión de ESO e Bacharelato para o curso 2020-21

O prazo de admisión é do 1 ao 20 de marzo.

• O alumnado e/ou as súas familias que desexen obter unha praza de ESO ou BACHARELATO para o curso 2020-21 nun centro distinto do que está cursando este curso poderán presentar unha única solicitude da seguinte forma:
    • De forma presencial na secretaría do centro docente indicado como primeira opción (poden descargar o impreso adxunto)
    • A través da aplicación de xestión do proceso “admisionalumnado”(https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/)

O alumado dos centros adscritos de primaria que xa fixo a reserva de praza e o alumnado que xa está a cursar a ESO ou o Bacharelato no noso IES non precisa facer ningún trámite neste procedemento posto que ten garantida a praza. Non obstante, para conservar a praza deberá matricularse dentro dos prazos establecidos.

En arquivos adxuntos pode consultarse o alumnado admitido en 1º ESO para o curso 2020-21 e as prazas vacantes na ESO e Bacharelato ofertadas para o vindeiro curso.

listaxe definitiva reserva curso 2020 2021.pdf364.33 KB
Vacantes ESO Bacharelato 2020 2021.pdf326.9 KB