Resultados da enquisa: A reciclaxe de residuos no IES Escolas Proval

Durante o mes de maio os alumnos de PCPI 2 Común  e ESA 4 (Módulo Científico-Tecnolóxico) realizaron un traballo para  poñer en práctica os contidos vistos no tema de Estatística.
O obxectivo deste traballo era coñecer os  hábitos e opinións que o alumnado, profesorado e persoal administrativo tiñan respecto da reciclaxe de residuos (papel, plásticos,...) no propio centro educativo.
Para tal fin deseñouse un modelo de enquisa e se realizouse unha mostra de 130 entrevistas entre a poboación do IES Escolas Proval.
Posteriormente os resultados do traballo de campo foron agrupados convenientemente e mediante un programa informático (folla de cálculo) se elaboraron diferentes tipos de gráficos (diagramas de barras e de sectores) para amosar os resultados da investigación.
Na seguinte exposicións pódense  apreciar ditos resultados e comparar en cada pregunta das entrevistas as opinións de alumnado, por unha banda,  e profesorado e persoal administrativo pola outra.

EnquisaReciclaxe2015.pdf126.31 KB