O concepto tradicional de reciclaxe baseado nas 3R (reutilizar, reducir, reciclar) está sendo superado por outro máis amplo de 5 pasos: as 5R da reciclaxe. Ás anteriores R engádense dous pasos previos que tratan de evitar a adquisición de produtos pouco sostibles e alongar todo o posible o seu ciclo de vida. Así, as 5R quedan:
1) REXEITAR: non mercar ou usar productos pouco sostibles ou non reciclables
2) REPARAR: prolongar o ciclo de vida dos obxectos tratando de reparalos cando se estropean no canto de tiralos e mercar un novo.
3) REUTILIZAR: usar os obxectos varias veces ou darlles un novo uso antes de tiralos.
4) REDUCIR: cando non queda máis remedio que desbotar algo, que sexa a menor cantidade posible, co mínimo peso e volume dos resíduos.
5) RECICLAR: unha vez desbotado un artigo separa os seus compoñentes (plásticos, metais...) para que se poidan recuperar por separado e se usen na fabricación de novos produtos, pechando así o ciclo de vida dos materiais.
Durante o mes de maio os alumnos de PCPI 2 Común e ESA 4 (Módulo Científico-Tecnolóxico) realizaron un traballo para poñer en práctica os contidos vistos no tema de Estatística. O obxectivo deste traballo era coñecer os hábitos e opinións que o alumnado, profesorado e persoal administrativo tiñan respecto da reciclaxe de residuos (papel, plásticos,...) no propio centro educativo. Para tal fin deseñouse un modelo de enquisa e se realizouse unha mostra de 130 entrevistas entre a poboación do IES Escolas Proval. Posteriormente os resultados do traballo de campo foron agrupados convenientemente e mediante un programa informático (folla de cálculo) se elaboraron diferentes tipos de gráficos (diagramas de barras e de sectores) para amosar os resultados da investigación. Na seguinte exposicións pódense apreciar ditos resultados e comparar en cada pregunta das entrevistas as opinións de alumnado, por unha banda, e profesorado e persoal administrativo pola outra.
O 20 de marzo de 2015 houbo un eclipse parcial de sol que se puido observar en Galicia entre as 9 a 11 da mañá (8 e 10 UTC). A estación meteoproval rexistróu as variacións de temperatura e radiación solar causadas polo eclipse, que se poden observar nas gráficas axuntas.