EPA

Exames extraordinarios 1º ESA e 3º ESA

Enviado por iesproval o Mar, 2018-05-08 18:57

O calendario dos exames extraordinarios é:

Luns 14 de maio:

de 18:15 a 20:15 Ámbito social, aula 23 (1º e 3º ESA)

de 20:15 a 22:15 Ámbito científico-tecnolóxico, laboratorio de física (1º ESA) e laboratorio de bioloxía (3º ESA)

Martes 15 de maio:

de 18:15 a 20:15 Inglés, aula 12 (1º e 3º ESA)

de 20:15 a 22:15 Ámbito de comunicación, aula 27 (1º e 3º ESA)

A entrega de notas será o mércores 16 as 20:00.

Lembrar que, en caso de suspender nalgún ámbito a matrícula do ámbito correspondente de 2º e 4º queda anulada.

Os días nos que se realizan os exames finais extraordinarios suspéndense as clases.

Xefatura de estudos de adultos.

Moda ética.

Enviado por iesproval o Mar, 2016-05-03 13:25

Os irmáns Patricia e Francisco Soto, La Canalla, son responsables dun taller que confecciona empregando tecidos de excedentes de producción ou de producción orgánica. Visitaron recentemente o noso centro para visibilizar a súa labor a prol do que agora se da en chamar "moda ética".

Os alumnos e alumnas tiveron a oportunidade de coñecer unha iniciativa que pretende concienciar sobre a roupa fabricada baixo criterios de sostibilidade nas materias primas, salarios xustos para os traballadores e cero de contaminación no proceso de fabricación. Mediante dinámicas de grupo traballouse con prendas indagando acerca da súa procedencia e custo. Logo púxose en común a información e abriuse un debate e rolda de preguntas.

Nas semanas previas traballáronse na aula os hábitos de compra de roupa do alumnado de nocturno con diversas actividades:

- O alumnado de 4º ESA A fíxolles enquisas a todo o alumnado do nocturno sobre este asunto e despois expuxeron os resultados mediante gráficos.

- Todo o alumnado tivo a oportunidade de consultar páxinas web que ilustran sobre esta temática.

- Pasáronselles uns vídeos en todas as aulas sobre esta temática.

Unha iniciativa sen dúbida  valente e que ogallá se estenda rápidamente a outras empresas e sectores.

Consulta o álbum de fotos desta actividade.

Resultados da enquisa: A reciclaxe de residuos no IES Escolas Proval

Enviado por iesproval o Mér, 2015-06-24 18:12

Durante o mes de maio os alumnos de PCPI 2 Común  e ESA 4 (Módulo Científico-Tecnolóxico) realizaron un traballo para  poñer en práctica os contidos vistos no tema de Estatística.
O obxectivo deste traballo era coñecer os  hábitos e opinións que o alumnado, profesorado e persoal administrativo tiñan respecto da reciclaxe de residuos (papel, plásticos,...) no propio centro educativo.
Para tal fin deseñouse un modelo de enquisa e se realizouse unha mostra de 130 entrevistas entre a poboación do IES Escolas Proval.
Posteriormente os resultados do traballo de campo foron agrupados convenientemente e mediante un programa informático (folla de cálculo) se elaboraron diferentes tipos de gráficos (diagramas de barras e de sectores) para amosar os resultados da investigación.
Na seguinte exposicións pódense  apreciar ditos resultados e comparar en cada pregunta das entrevistas as opinións de alumnado, por unha banda,  e profesorado e persoal administrativo pola outra.

Actividade de Ioga no nocturno

Enviado por iesproval o Xov, 2015-02-19 10:46

Os alumnos de nocturno disfrutaron de un taller de ioga impartido por unha profesora que da clases de hataioga no val Miñor, Teresa Prados, e un voluntario da asociación DEVI que difunde o dhyanaioga polas escolas da bisbarra de Vigo, Mario Bonaroti.

Ioga1

A actividade foi pensada como complemento ás clases do ámbito científico nas unidades didácticas do corpo humano.

Consistiu en darnos a coñecer os distintos tipos de ioga, reparando máis no dhyanaioga.

Explicaron en que consiste o hataioga, o ioga das posturas corporais, indicando como intervén no funcionamento do corpo humano, tanto na musculatura como na relaxación dos órganos internos. Despois trataron do dhyanaioga, que é o ioga da meditación explicando como inflúe na concentración e no control das nosas actuacións. Fixeron especial fincapé no pranayama, que é a palabra que utilizan para referirse á respiración consciente.

Ao final da actividade tivemos unha sesión de relaxación.

O alumnado implicado foi:

En xaneiro: 3º ESA B, PCPI B.

En febreiro: PCPI A

Participaron as profesoras Pilar Gil, Inés Pereiro e Pura González.

Ioga2Ioga3Ioga4

exámenes repaso ESA 2º módulo

Enviado por Anónimo o Mér, 2012-06-13 14:03

exámenes de repaso ESA