Normas realización exames, entrega de notas, libros e matrícula

NORMAS PARA A REALIZACIÓN DAS PROBAS EXTRAORDINARIAS DE SETEMBRO, RECOLLIDA DE NOTAS, ENTREGA DE LIBROS E MATRÍCULA

• Non poderá acceder ao centro ningunha persoa que presente síntomas compatibles con COVID-19, estea en corentena ou en illamento por ser positivo de COVID.
  • O alumnado entrará pola porta porta de entrada ata agora e sairá pola porta lateral que dá ao patio.
  • Toda persoa que acceda ao centro deberá usar obrigatoriamente a máscara e gardar a distancia de seguridade.
  • As probas por norma xeral levaranse a cabo no salón de actos. Se algunha proba se realizase noutra aula, o alumnado será informado á entrada do mesmo e só poderá dirixirse a esa aula e ao servizo se fose necesario.
  • Unha vez entre na aula o alumnado sentará na mesa e esperará indicacións do profesorado.
  • O alumnado terá que traer ao centro todo o material necesario para a realización das probas.
  • En caso de ter que entregar material ao profesorado para a súa valoración, será entregado na hora indicada para a realización da proba da materia correspondente. Non se poderán deixar traballos na conserxería do centro.
  • Unha vez rematada a proba o alumno/a procederá a desinfectar o seu posto co material que haberá na aula para tal efecto e abandonará o centro pola devandita porta lateral que dá ao patio.
  • No caso de ter que realizar outra proba, o alumnado agardará fóra do recinto ata a hora da seguinte convocatoria.
  • Non se permitirán estancias nos corredores e dentro da aula deberán permanecer nos seus postos e manter a distancia de seguridade
  • No salón de actos e na aula que for, permanecerán as ventás abertas o maior tempo posible.
  • As notas tamén serán entregadas no salón de actos xunto co sobre de matrícula, o día 7, ao tempo que o alumnado entrega os libros.

HORARIO DE ENTREGA DE NOTAS - DÍA 7 DE SETEMBRO

• 10:30 horas: 1º e 2º de ESO.
  • 11:15 horas: 3º, 4º ESO e 1º de BAC.

MATRÍCULA EXTRAORDINARIA

• 8 de setembro (9:00 a 14:00 horas): 4º da ESO, 1º e 2º de BAC.
  • 9 de setembro (9:00 a 14:00 horas): 1º, 2º e 3º de ESO.

LEMBRAMOS

A ENTREGA DOS LIBROS NO CENTRO FARASE COA ENTREGA DAS NOTAS.

O ACCESO AO CENTRO SERÁ SEMPRE RESPECTANDO AS MEDIDAS DE HIXIENE, A DISTANCIA REQUERIDA E COA MÁSCARA DEBIDAMENTE COLOCADA.