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Enviado por Anónimo o Xov, 28/03/2013 - 05:41

 

 

LIBROS   DE    LECTURA



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Página


Comentario.- Unha nena á que non se lle dan ben as matemáticas, coñece unha pequena pantasma que ten máis dificultades ca ela na resolución de problemas. É unha historia onde o lector pode participar mediante a resolución dos problemas que se lles van presentando ás dúas protagonistas, e onde a nena, convertida en mestra, vai dando bos consellos ao seu amiguiño para conseguir resolver as cuestións que lle propoñen no cole dás pantasmas. 



Título:
 El fantasma que odiaba las matemáticas
Autor:  Rafael Ortega de la Cruz
Editorial: Nivola

Lugar de edición: Madrid 
Ano de edición: 2008 
Páxinas:
 158
ISBN: 978-84-92493-10-4 
Idade:
 8-10 anos

Comentario.- Una niña a la que no se le dan bien las matemáticas, conoce a un pequeño fantasma que tiene más dificultades que ella en la resolución de problemas. Es una historia donde el lector puede participar mediante la resolución de los problemas que se les van presentando a las dos protagonistas, y donde la niña, convertida en maestra, le va dando buenos consejos a su amiguito para conseguir resolver las cuestiones que le proponen en el cole de las fantasmas. 

 

Comentario.- A pequena Kaliza ten como mestres a súa nai e a un ancián para que lle ensinen como son as diferentes formas de contar. Tamén a vai axudar unha aguia máxica  coa que pode facer viaxes a través do tempo, ben para estudar o sistema de numeración dos babilónicos, ou para estudar  o sistema binario dos ordenadores



Título:
 Viaje al país de los números
Autor: Benoît Rittaud
Editorial: Ediciones Oniro S.A.
Lugar de edición:
 Barcelona
Ano de edición: 2008 
Páxinas: 
57
ISBN: 978-84-9754-332-3 
Idade: 8-10 anos
Comentario.- La pequeña Kaliza tiene como maestros a su madre y a un anciano para que le enseñen como son las diferentes formas de contar. También la va ayudar un aguila mágica  con la que puede hacer viajes a través del tiempo, bien para estudar el sistema de numeración de los babilónicos, o para estudiar  el sistema binario de los ordenadores

Comentario.- Desde as preguntas relacionadas cos planetas, FJ Bellavista, un neno de oito anos, intenta chegar contando ata o infinito.



Título:
 Los conquistadores del infinito

Autor: Jean Lemieux
Editorial: Edelvives 
Lugar de edición:
 Zaragoza
Ano de edición: 2004 
Páxinas:
 84
ISBN: 84-263-4748-7 
Idade:
 10-12 anos
Comentario.- Desde las preguntas relacionadas con los planetas, FJ Bellavista, un niño de ocho años, intenta llegar contando hasta el infinito.

Comentario.- É un compendio de biografías das matemáticas máis famosas da historia, contadas en primeira persoa,cun nexo para todas elas que e´a biografía de Hipatía.



Título:
 Matemática es nombre de mujer
 
Autor: Susana Mataix
Editorial: Rubes Editorial 
Lugar de edición:
Barcelona
Anode edición:1999 
Páxinas:
 159

ISBN:  978-84-497-0014-9 
Idade:14-16 anos 
Comentario.- Es un compendio de biografías de las matemáticas más famosas de la historia, contadas en primera persona, con un nexo para todas ellas que es la biografía de Hipatía.  
Comentario.- Un xogo de aventuras con problemas matemáticos do tipo “construe a túa propia historia”. As solucións son parciais a modo de pistas, onde cada unha delas vaínos levando a diferentes páxinas do libro, resulta moi entretido seno complexo chegar directamente a solución. Igual ó anterior pero con problemas de maior dificultade.

Título:
 El país de las mates para expertos 
Coleción: El rompecabezas nº 2 
Autor: L.C. Norman 
Editorial: Nivola 
Lugar de edición: 
Madrid

Ano de edición: 2000 
Páxinas:
 
74

ISBN: 
978-84-955-9902-5 
Idade:
 
12-14 anos 

Comentario.- Un juego de aventuras con problemas matemáticos del tipo “construye tú propia historia”. Las soluciones son parciales a modo de pistas, donde cada una de llas nos lleva a diferentes páginas del libro. Resulta muy entretenido siendo complicado llegar directamente a solución. Igual al anterior pero con problemas de más dificultad.

 

Comentario.- Múltiples e variados “artigos” , chistes, e experiencias como por exemplo construir cadrados máxicos, ¿Por que odiamos as matemáticas? Pequenas sipnoses do que son as matemáticas e para que serven, ¿como é a vida dun matemático?.
Ademais un pequeno relato datado en Bagdad durante o século XII, onde dous alumnos conseguen descubrir o gran secreto de Al – Khowarizmi, despois de descifrar o resultado dun cadrado máxico. Contén unha ecuación co teorema de Pitágoras polo resto é asequible ós alumnos de calquera curso de ESO.


Título:
 Póngame un kilo de matemáticas 
Coleción: El barco de vapor 
Autor:
 
Carlos Andradas Heranz
Editorial: S.M. 
Lugar de edición:
Madrid
Ano 
de edición: 2000 
Páxinas:
 125

ISBN: 
978-84-348-7155-7 
Idade:
 14-16 anos

Comentario.- Múltiples y variados “articulos” , chistes, y experiencias como por ejemplo construir cuadrados mágicos, ¿Por que odiamos las matemáticas? Pequeñas sipnosis de lo que son las matemáticas y para que sirven, ¿como es la vida de un matemático?.
Además un pequeño relato datado en Bagdad durante el siglo XII, donde dos alumnos consiguen descubrir el gran secreto de Al – Khowarizmi, despues de descifrar el resultado de un cuadrado mágico. Contiene una ecuación con el teorema de Pitágoras por lo demás es asequible a los alumnos de cualquier curso de ESO.

 

Comentario.- É un divertido tratado de anécdotas, curiosidades e historietas.



Título:
 Los matemáticos no son gente seria 
Autor: Claudi Alsina y M. de Guzmán
Editorial: Rubes 
Lugar de edición:
Barcelona
Ano de edición: 1998
Páxinas: 127

ISBN:
 978-84-497-0011-8 
Idade:
 
12-14 anos 

Comentario.- Es un divertido tratado de anécdotas, curiosidades e historietas.

 

 

Comentario.- Con ilustracións tipo comic vai plantexando preguntas e preséntanos matemáticas divertidas e tamén matemaxia, é ameno, o que se nota en falta e a cor,pois tódalas páxinas son en branco e negro. A súa lectura engancha a seguir lendo



Título:
 ¿Odias las matemáticas? 
Autor: Vallejo-Nágera, Alejandra 
Editorial: Martínez Roca 
Lugar de edición: 
Barcelona 

Ano de edición: 2000 
Páxinas:
 159

ISBN:
 978-84-270-2384-0 

Idade:
 
12-14 anos 

Comentario.- Con ilustraciones tipo comic va planteando preguntas y nos presenta matemáticas divertidas y también matemagia, es ameno, se nota la falta de color,pues todas las páginas son en blanco y negro. Su lectura engancha a seguir leyendo
Comentario.- Un percorrido pola teoría de números, é entretido, aínda que se pode facer longo e, ás veces, denso, non é o clásico libro que se le dun tirón, pero os primeiros capítulos son moi bos, pode parecer algo repetitivo no desenvolvemento, pero merece a pena polo tratamento que fai do estudio da combinatoria, binomio de Newton, triángulo de Tartaglia, e as sucesións, en particular da de Fibonacci, sendo un bo complemento para BAC.

Título: 
El diablo de los números. 
Autor: Hans Magnun Brizensberger
Editorial: Siruela 
Lugar de edición: 
Madrid
Ano de edición: 1999 
Páxinas:
255

ISBN:
978-84-784-4433-5 
Idade:
 16-18 anos

Comentario.- Un recorrido por la teoría de números, es entretenido, aunque se pode hacer largo y, a veces, denso, non es el clásico libro que se lee de un tirón, pero los primeros capítulos son muy buenos, puede parecer algo repetitivo en el desarrollo, pero merece la pena por el tratamiento que hace del estudio de la combinatoria, binomio de Newton, triángulo de Tartaglia, y las sucesiones, en particular de la de Fibonacci, siendo un buen complemento para el BAC.

 

Comentario.- ¿Como sería a vida nun mundo que só tivera dúas dimensións?.Nesta obra descríbese como tamén neste mundo houbo unha especialización, fundamentalmente na visión, no proceso evolutivo para poder vencer as dificultades que xorden para diferenciar ós distintos habitantes. A visión social está desfasada totalmente.

Título:
 Planilandia 
Autor: Edwin A. Abbott
Editorial: Torre de viento 
Lugar de edición:
Palma de Mallorca 

Ano de edición
: 1999
Páxinas:
 126

ISBN: 978-84-765-1781-9 
Idade:
 16-18 anos 

Comentario.- ¿Como sería la vida en un mundo que sólo tuviera dos dimensiones?. En esta obra se describe como también en este mundo hubo una especialización, fundamentalmente en la visión, en el proceso evolutivo para poder vencer las dificultades que surgen para diferenciar los distintos habitantes. La visión social está totalmente desfasada.

 

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