Comentario.- Unha nena á que non se lle dan ben as matemáticas, coñece unha pequena pantasma que ten máis dificultades ca ela na resolución de problemas. É unha historia onde o lector pode participar mediante a resolución dos problemas que se lles van presentando ás dúas protagonistas, e onde a nena, convertida en mestra, vai dando bos consellos ao seu amiguiño para conseguir resolver as cuestións que lle propoñen no cole dás pantasmas.
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Título: El fantasma que odiaba las matemáticas Autor: Rafael Ortega de la Cruz Editorial: Nivola Lugar de edición: Madrid Ano de edición: 2008 Páxinas: 158 ISBN: 978-84-92493-10-4 Idade: 8-10 anos
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Comentario.- Una niña a la que no se le dan bien las matemáticas, conoce a un pequeño fantasma que tiene más dificultades que ella en la resolución de problemas. Es una historia donde el lector puede participar mediante la resolución de los problemas que se les van presentando a las dos protagonistas, y donde la niña, convertida en maestra, le va dando buenos consejos a su amiguito para conseguir resolver las cuestiones que le proponen en el cole de las fantasmas.
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Comentario.- A pequena Kaliza ten como mestres a súa nai e a un ancián para que lle ensinen como son as diferentes formas de contar. Tamén a vai axudar unha aguia máxica coa que pode facer viaxes a través do tempo, ben para estudar o sistema de numeración dos babilónicos, ou para estudar o sistema binario dos ordenadores
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Título: Viaje al país de los números Autor: Benoît Rittaud Editorial: Ediciones Oniro S.A. Lugar de edición: Barcelona Ano de edición: 2008 Páxinas: 57 ISBN: 978-84-9754-332-3 Idade: 8-10 anos |
Comentario.- La pequeña Kaliza tiene como maestros a su madre y a un anciano para que le enseñen como son las diferentes formas de contar. También la va ayudar un aguila mágica con la que puede hacer viajes a través del tiempo, bien para estudar el sistema de numeración de los babilónicos, o para estudiar el sistema binario de los ordenadores |
Comentario.- Desde as preguntas relacionadas cos planetas, FJ Bellavista, un neno de oito anos, intenta chegar contando ata o infinito.
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Título: Los conquistadores del infinito Autor: Jean Lemieux Editorial: Edelvives Lugar de edición: Zaragoza Ano de edición: 2004 Páxinas: 84 ISBN: 84-263-4748-7 Idade: 10-12 anos
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Comentario.- Desde las preguntas relacionadas con los planetas, FJ Bellavista, un niño de ocho años, intenta llegar contando hasta el infinito. |
Comentario.- É un compendio de biografías das matemáticas máis famosas da historia, contadas en primeira persoa,cun nexo para todas elas que e´a biografía de Hipatía.
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Título: Matemática es nombre de mujer Autor: Susana Mataix Editorial: Rubes Editorial Lugar de edición:Barcelona Anode edición:1999 Páxinas: 159 ISBN: 978-84-497-0014-9 Idade:14-16 anos
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Comentario.- Es un compendio de biografías de las matemáticas más famosas de la historia, contadas en primera persona, con un nexo para todas ellas que es la biografía de Hipatía. |
Comentario.- Un xogo de aventuras con problemas matemáticos do tipo “construe a túa propia historia”. As solucións son parciais a modo de pistas, onde cada unha delas vaínos levando a diferentes páxinas do libro, resulta moi entretido seno complexo chegar directamente a solución. Igual ó anterior pero con problemas de maior dificultade. |
Título: El país de las mates para expertos Coleción: El rompecabezas nº 2 Autor: L.C. Norman Editorial: Nivola Lugar de edición: Madrid Ano de edición: 2000 Páxinas: 74 ISBN: 978-84-955-9902-5 Idade: 12-14 anos
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Comentario.- Un juego de aventuras con problemas matemáticos del tipo “construye tú propia historia”. Las soluciones son parciales a modo de pistas, donde cada una de llas nos lleva a diferentes páginas del libro. Resulta muy entretenido siendo complicado llegar directamente a solución. Igual al anterior pero con problemas de más dificultad.
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Comentario.- Múltiples e variados “artigos” , chistes, e experiencias como por exemplo construir cadrados máxicos, ¿Por que odiamos as matemáticas? Pequenas sipnoses do que son as matemáticas e para que serven, ¿como é a vida dun matemático?. Ademais un pequeno relato datado en Bagdad durante o século XII, onde dous alumnos conseguen descubrir o gran secreto de Al – Khowarizmi, despois de descifrar o resultado dun cadrado máxico. Contén unha ecuación co teorema de Pitágoras polo resto é asequible ós alumnos de calquera curso de ESO. |
Título: Póngame un kilo de matemáticas Coleción: El barco de vapor Autor: Carlos Andradas Heranz Editorial: S.M. Lugar de edición:Madrid Ano de edición: 2000 Páxinas: 125 ISBN: 978-84-348-7155-7 Idade: 14-16 anos
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Comentario.- Múltiples y variados “articulos” , chistes, y experiencias como por ejemplo construir cuadrados mágicos, ¿Por que odiamos las matemáticas? Pequeñas sipnosis de lo que son las matemáticas y para que sirven, ¿como es la vida de un matemático?. Además un pequeño relato datado en Bagdad durante el siglo XII, donde dos alumnos consiguen descubrir el gran secreto de Al – Khowarizmi, despues de descifrar el resultado de un cuadrado mágico. Contiene una ecuación con el teorema de Pitágoras por lo demás es asequible a los alumnos de cualquier curso de ESO.
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Comentario.- É un divertido tratado de anécdotas, curiosidades e historietas.
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Título: Los matemáticos no son gente seria Autor: Claudi Alsina y M. de Guzmán Editorial: Rubes Lugar de edición:Barcelona Ano de edición: 1998 Páxinas: 127 ISBN: 978-84-497-0011-8 Idade: 12-14 anos
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Comentario.- Es un divertido tratado de anécdotas, curiosidades e historietas.
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Comentario.- Con ilustracións tipo comic vai plantexando preguntas e preséntanos matemáticas divertidas e tamén matemaxia, é ameno, o que se nota en falta e a cor,pois tódalas páxinas son en branco e negro. A súa lectura engancha a seguir lendo
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Título: ¿Odias las matemáticas? Autor: Vallejo-Nágera, Alejandra Editorial: Martínez Roca Lugar de edición: Barcelona Ano de edición: 2000 Páxinas: 159 ISBN: 978-84-270-2384-0 Idade: 12-14 anos
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Comentario.- Con ilustraciones tipo comic va planteando preguntas y nos presenta matemáticas divertidas y también matemagia, es ameno, se nota la falta de color,pues todas las páginas son en blanco y negro. Su lectura engancha a seguir leyendo |
Comentario.- Un percorrido pola teoría de números, é entretido, aínda que se pode facer longo e, ás veces, denso, non é o clásico libro que se le dun tirón, pero os primeiros capítulos son moi bos, pode parecer algo repetitivo no desenvolvemento, pero merece a pena polo tratamento que fai do estudio da combinatoria, binomio de Newton, triángulo de Tartaglia, e as sucesións, en particular da de Fibonacci, sendo un bo complemento para BAC. |
Título: El diablo de los números. Autor: Hans Magnun Brizensberger Editorial: Siruela Lugar de edición: Madrid Ano de edición: 1999 Páxinas:255 ISBN:978-84-784-4433-5 Idade: 16-18 anos
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Comentario.- Un recorrido por la teoría de números, es entretenido, aunque se pode hacer largo y, a veces, denso, non es el clásico libro que se lee de un tirón, pero los primeros capítulos son muy buenos, puede parecer algo repetitivo en el desarrollo, pero merece la pena por el tratamiento que hace del estudio de la combinatoria, binomio de Newton, triángulo de Tartaglia, y las sucesiones, en particular de la de Fibonacci, siendo un buen complemento para el BAC.
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Comentario.- ¿Como sería a vida nun mundo que só tivera dúas dimensións?.Nesta obra descríbese como tamén neste mundo houbo unha especialización, fundamentalmente na visión, no proceso evolutivo para poder vencer as dificultades que xorden para diferenciar ós distintos habitantes. A visión social está desfasada totalmente. |
Título: Planilandia Autor: Edwin A. Abbott Editorial: Torre de viento Lugar de edición:Palma de Mallorca Ano de edición: 1999 Páxinas: 126 ISBN: 978-84-765-1781-9 Idade: 16-18 anos
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Comentario.- ¿Como sería la vida en un mundo que sólo tuviera dos dimensiones?. En esta obra se describe como también en este mundo hubo una especialización, fundamentalmente en la visión, en el proceso evolutivo para poder vencer las dificultades que surgen para diferenciar los distintos habitantes. La visión social está totalmente desfasada.
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