PCPI II: FIN DO 1º CUADRIMESTRE

Enviado por admin o Xov, 21/02/2013 - 04:34

A Dirección e Profesorado do segundo curso do Programa de Cualificación Profesional Inicial queremos transmitir os nosos parabéns ao alumnado do mesmo por ter acadados os MODULOS OBRIGATORIOS, o que os habilita para o Acceso a Ciclos Medios da rama profesional de FABRICACIÓN MECÁNICA (Ciclo Medio de MECANIZADO e Ciclo Medio de SOLDADURA E CALDEREIRÍA).

Para nós é importante esta circunstancia, toda vez que supón un avance académico do noso alumnado e do seu grupo de referencia así como a consecución dun obxectivo común: a implementación do PCPI II no I.E.S. Poeta Díaz Castro.

Manteremos a petición de chegar a impartir o Ciclo Medio de SOLDADURA E CALDEREIRÍA, tan necesario para a procura do autoemprego na Comarca e para o que as nosas instalacións están preparadas.

A segunda parte dos estudos do PCPI II, supoñen a preparación para a obtención do Título de Graduado en E.S.O., que facultará aos/as alumnos/as que o obteñan o acceso a calquera Ciclo Medio ou Bacharelato. Esperamos que o noso alumnado acade bós resultados e poida seguir avanzando na súa formación.