Sensibilizar sobre o acoso e a igualdade a través do teatro: “Mozas nas redes”

Novas formas de sensibilizar sobre a igualdade e o acoso: teatralizando esceas que poden suceder nas redes sociais…

O pasado mércores 28 de febreiro alumnado de 4º ESO tivo a sorte de poder presenciar unha magnífica obra de teatro, “Mozas nas redes”, protagonizada pola actriz Estíbalez Veiga no noso salón de actos.

Cunha magnífica posta en escea e baseada no tema do acoso en redes sociais, a actriz interpreta situacións de acoso de catro mozas adolescentes de diferente condición social, e como foron estas interceptadas por distintos acosadores en coñecidas redes sociais.

Unha sucesión de episodios onde a actriz muda de personaxe, facendo a trama de cada unha das acosadas e que acompaña con cartaces divulgando palabras claves que debemos rexeitar ou engadir nas nosas comunicacións online.

Con esta marabillosa obra sobre o acoso tratamos de sensibilizar ó noso alumnado na igualdade a través de actividades que van máis aló dunha simple charla, e que fan reflexionar sobre un tema  moi importante que podería afectar ó noso alumnado: o grooming nas redes sociais.

O Proxecta + “Por 365 días de respecto e igualdade” é un proxecto da Consellería de Educación no que foi seleccionado o Centro e que consiste no desenvolvemento dun proxecto relacionado coa prevención da violencia de xénero dentro do ámbito educativo.

Escena 1.jpeg86 KB
Escena 2.jpeg105.35 KB