Obradoiro sobre novas formas de escravitude. Proxecta + “Por 365 días de respecto e igualdade”

O alumnado de 3º ESO estivo reflexionando o pasado luns 19 de febreiro sobre novas formas de escravitude no século XXI e, en particular, sobre a trata de seres humanos con fins de explotación sexual, que supón outra forma de violencia de xénero.

Neste sentido e a través dunha serie de dinámicas (como, por exemplo, a dinámica do semáforo, no que o alumnado en base os seus coñecementos ubicábase en asuntos relacionados coa explotación e escravitude na actualidade) introduciuse o tema da trata de seres humanos con fins de explotación sexual e reflexionouse sobre como esto supón outra forma de violencia de xénero.

O Proxecta + “Por 365 días de respecto e igualdade” é un proxecto da Consellería de Educación no que foi seleccionado o Centro e que consiste no desenvolvemento dun proxecto relacionado coa prevención da violencia de xénero dentro do ámbito educativo.

Presentación.jpeg200.34 KB
Dinámica.jpeg209.4 KB