Descubrindo a ciencia no Hospital Álvaro Cunqueiro

Descubrir a ciencia a través de obradoiros prácticos de “Ciencia brillante” relacionados coa luz e a cor …. o pasado 18 de decembro alumnado de 2º Bacharelato asistiu a unha demostración de ciencia brillante no Hospital Álvaro Cunqueiro de Vigo, acompañado polo seu profesorado de Física e Química.

Nesa demostración o noso alumnado puido experimentar coa luz e a fluorescencia e os seus efectos na vida cotiá, visualizar tecidos e estruturas celulares por microscopia de fluorescencia, coñecer, por exemplo, o poder das verduras na medición do PH ou facer simulacións sobre imaxes médicas.

Estes obradoiros estiveron dirixidos por persoal investigador e técnico do Instituto de Investigación Sanitaria Galicia Sur que se ubica no Hospital Álvaro Cunqueiro de Vigo e na que o alumnado de 2º Bacharelato puido desfrutar de forma gratuíta grazas as xestións do Departamento de Física e Química.