Primeira fase do Proxecta + “Apuntámonos a non beber”

Durante o pasado mes de novembro púxose en marcha co alumnado de 1º ESO a primeira fase do Proxecta + “Apuntámonos a non beber”, que consistiu nun  Obradoiro de sensibilización sobre adicións ao alcohol e bebidas enerxéticas.

Esta primeira fase formativa é a fase preparatoria para que o alumnado deseñe, nos vindeiros trimestres, unha campaña de contrapublicidade do consumo de bebidas alcohólicas ou enerxéticas, en soporte audiovisual ou en cartel ou slogan publicitario, no que contarán co apoio de expertos na materia.

O obxectivo é que co deseño destas actuación o propio alumnado de 1º ESO sexa consciente e sensibilice ao resto do alumnado do Centro sobre os perigos do alcohol e mesmo do consumo masivo de bebidas enerxéticas, e concienciar ao alumnado da necesidade de ter hábitos máis saudables.

Atentos.jpeg105.06 KB
Poñentes SERGAS.jpeg118.62 KB