Publicación da listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluídas da distribución de máscaras entre o alumnado do centro

Foi publicada no día de hoxe (venres 4 de decembro de 2020) a listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluídas da distribución de máscaras entre o alumnado do centro. Esta listaxe atópase no taboleiro de anuncios situado no interior do instituto.

1. En caso de exclusión na listaxe provisional, as persoas afectadas poderán formular reclamación ante o centro docente nos dous (2) días hábiles seguintes ao da súa publicación. (días 9 e 10 de decembro de 2020)

2. Esta reclamación entenderase resolta coa publicación da listaxe definitiva.

3. Contra a exclusión na listaxe definitiva, as persoas afectadas poderán interpoñer recurso de alzada ante o conselleiro de Cultura, Educación e Universidade no prazo dun (1) mes contado a partir do día seguinte ao da publicación da listaxe definitiva (artigos 121 e 122 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas).