PRESENTACIÓN ALUMNADO E COMEZO DO CURSO

O comezo será escalonado, segundo o seguinte horario:

Mércores 23 de setembro:

10:00 a 11:30 ………………….1º/2º ESO

11:30-12:15 ……….....……… 1º BACHARELATO

O alumnado da ESO usuario de transporte escolar terá que ter en conta que os autobuses saírán das cabeceiras media hora antes (9:30), excepto a liña 1 que saíra da cabeceira ás 9:15. Os autobuses farán o retorno a casa ás 11:30

Lembramos que o alumnado de Bacharelato NON ten dereito a transporte escolar. No caso de cambio de situación avisaremos a través do alumnado

Xoves 24 de setembro:

8:30…………………..3º ESO

8:30..…………………2º BACHARELATO

Todo o  alumnado (excepto 4º ESO) xa virá en horario normal de 8:30 a 14:10

Venres 25 de setembro:

8:30…………………..4º ESO

Todo o alumnado xa virá en horario normal de 8:30 a 14:10

O alumnado deberá subir e baixar do autobús con orde, mantendo as distancias hixiénico-sanitarias en vigor. Deberán baixar en ringleira de a un seguindo as indicacións do profesorado. Deberá entrar no recinto respectando a distancia de seguridade e dirixirse ao patio central e posteriormente á súa aula (comunicaremos a través de ABALAR o grupo no que están os seus fillos/as). Alí, nas aulas respectivas, realizaremos a presentación do curso e dar comezo á actividade lectiva.

Queremos lembrar que o uso da máscara é obrigatorio tanto no autobús como dentro do recinto escolar.