Plan Proxecta

Competición campo a través Maside

O 23/01/2020 levouse a cabo o campionato de campo a través de Maside. O noso centro estivo representad por 47 alumnos/as que competiron nas categorías de cadete e infantís. A experiencia foi moi boa, así como o foron os resultados acadados polos participantes:

• 1º Clasificado cadete masculino- Alex Pérez González.
  • 2º Clasificado cadete masculino- Ismael Santiago Rodríguez.
  • 4º e 5º clasificados cadete masculino- Pablo González e Daniel Álvarez respectivamente.
  • Campións por equipos na categoría cadete masculino.
  • 1º Clasificada cadete feminino- Ana González Vázquez.
  • 5º e 6º clasificadas cadete feminino- Lorenae Noelia Silva López.
  • Campionas por equipos na categoría cadete feminino.
  • 6º Clasificada infantil feminino- Nicol Marrón Fernández.

Estes resultados son clasificatorios para a competición provincial que terá lugar en Monterrei (Ourense) o 1/2/2020.

Noraboa a todolos/as participantes!! Orgullo de Alumnado.

Liga de Bádminton de los recreos

Xa comezaron as ligas de bádminton no recreo. O formato da competición será o de eliminatoria a un único xogo de 21 puntos. Animádevos a participar e animar aos vosos compañeiros!!

Un saúdo.

Campión da liga de recreo de futbol sala

O campión da liga de recreo de futbol sala en categoría de pequenos foi 2º ESO C. Os compoñentes do equipo recibiros o trofeo ao gañador e un vale para a cafetería do centro. Así mesmo, o alumnado de 2º da ESO B (2º clasificado) recibiu un vale para a cafeteía.

Noraboa aos campións e a todos os que fixeron posible a competición: alumnado de 4º ESO A e participantes na liga.

PD: A espera de confirmación para subir as fotos da liga.

Ligas de recreo

Seguimos coas ligas de recreo. Neste trimestre toca Futbol sala de pequenos (1º-2º ESO) e maiores (resto da ESO, bacharelato, FP e ciclos).

As ligas están a chegar ao seu desenrrolo, e en dúas semanas chegan as finais.

DAFIS: Test de condición física.

Durante estas semanas estamos a realizar unha evaluación da condición física do noso alumnado. A aceptación por parte do mesmo está a ser elevada, sigamos así. Quedamos a espera dos resultados.

Un saúdo.

Competiciones deportivas

Buenos días a todos/as.

Ante el interés mostrado por muchos de vosotros, he inscrito al centro para participar en las competiciones de campo a través, orientación y bádminton. Para participar os podéis inscribir en el pabellón, o diciéndoselo a vuestro profesor/a de educación física.

Muchos ya participasteis el año pasado y sabéis como funciona. La primera competición será la de campo a través, que seguramente será en noviembre y enero. A continuación vendrá la de bádminton en febrero o marzo, y la última será la de orientación.

IMPORTANTE: No os olvideis de anotaros en la actividad comunicándoselo a vuestro profesor/a, ya que tenemos que hacer la ficha para cada uno de vosotros.

¡¡Animaros a participar!!

Final provincial de bádminton na Universidade Laboral

Ata Ourense desprazáronse catro rapaces do noso IES que quedaran clasificados no campionato zonal de bádminton, para desputar a final provincial. Estiveron toda a xornada matinal do sábado 1 de Xuño, no pavillón da Universidade Laboral, dándolle á raqueta e ao volante, desfrutando moito e facendo un moi bo papel. Noraboa a Noelia Silva, Paula Cabaleiro, Daniel Álvarez e Pablo González de 1º ESO!

Sendeirismo no parque municipal

Aproveitando estes fermosos días de (case)verán, fomos a facer uns pequenos roteiros polo parque. Cos alumnos de 1º, 2º e 3º nas súas respectivas horas de Educación Física. Foi unha xornada diferente e entretida, aprendendo os diferentes símbolos de sendeirismo, e facendo deporte de forma suave, pero suamos a pinga gorda!

Charla da Cruz Vermella: A cadea de supervivencia

O día 23 de maio, os alumnos/as de bacharelato tiveron a oportunidade de aprender un pouco sobre primeiros auxilios da man de técnic@s da Cruz Vermella do Carballiño. Foi unha sesión moi divertida e práctica, onde puidemos aprender os pasos a seguir ante un accidente: a cadea de supervivencia. Ao ser unha charla eminentemente práctica, quedounos gravado na memoria o protocolo. É un contido moi importante que poderíanos ser moi útil, tanto que seríamos quen de salvar vidas. Case nada!

Campionato galego de Orientación en Barbantes (Cenlle)

Marabillosa xornada de sábado 4 de Maio, na área termal de Barbantes. Tivemos de novo a sorte de que dez rapaces do noso IES quedaran clasificados para un campionato GALEGO! Esta vez tiveron que orientarse nun mapa de bosque, algo máis complicado que nunha vila, pero moi ben feito por todos eles, que competindo contra rapaces federados neste deporte de orientación, fixeron moi bo papel e, sobre todo pasárono estupendamente. Desfrutando ao final tamén do baño nas termas.

Estupenda experiencia! Un fermoso deporte na natureza.