Actividades (FR)

Teatro en francés

O alumnado de francés da ESO e do Bacharelato foron ao teatro para ver a obra “Les trois mousquetaires” da compañía BHM. Pasárono moi ben e mesmo participar e puxeron a proba o seu talento!

Petit message d'adieu aux élèves de Français de la 2e année de Bacharelato 2021-22

DE LA PART DE LA PROFESSEURE DE FRANÇAIS María José F. Bañuelos

pour les élèves de la 2Bacharelato et 1e et 2Bacharelato de Adultos

Chers et chères élèves de Français,

Petit message d'adieu aux élèves de Français. Année scolaire 2021-22

DE LA PART DE LA PROFESSEURE DE FRANÇAIS María José F. Bañuelos, aux élèves de la 1ESO A/C, la 2ESO A et la 3e ESO A/C

Chers et chères élèves de Français,

Samuel Mountoumnjou

O 23 de marzo, o alumnado de francés da ESO e de Bacharelato tivemos o privilexio de escoitar os contos cheos de maxia de Samuel  Mountoumnjou.

Intercambio con alumnos de Saint-Flour

Neste curso tivemos un intercambio lingüístico e cultural entre alumnos de Saint-Flour, na nova rexión de Auvergne-Rhône-Alpes, e do IES Castelao de Vigo. Nunha primeira fase visitáronnos os estudantes franceses do 25 ao 31 de marzo. Dende o 8 ao 17 de maio un grupo dos nosos alumnos e do IES Politécnico de Vigo visitaron Saint-Flour. Clicando na imaxe superior podes ver algunhas fotos da actividade.